Страница 98 от 147
Публикувано на: Нед Май 08, 2011 7:41 pm
от 44142
45178 докрая на Май ще излезне от ПР. 42141 е вкарана за разкомплектоване и после ще се реже.
Публикувано на: Нед Май 08, 2011 9:10 pm
от Nikss
Що годе добре вървят нещата.

Публикувано на: Нед Май 08, 2011 11:16 pm
от 42 072.9
45166 ще спре за ремонт в доста добро състояние.
Публикувано на: Сря Май 11, 2011 5:41 pm
от 44142
Механиката на 45177 преди ПР беше добре а сега след ПР е гола вода. Егати ПР, егати чудото.
Публикувано на: Сря Май 11, 2011 5:47 pm
от miro87
Не е толкова лоша ама е много много тромава онзи ден едва изкара ГРИВИЦА с вл.2610
Публикувано на: Сря Май 11, 2011 6:47 pm
от 44142
43531 даде газ. Лок може да стане член на оградните машини ако не се намери траф.
Публикувано на: Сря Май 11, 2011 7:39 pm
от dido73
44142 написа:43531 даде газ. Лок може да стане член на оградните машини ако не се намери траф.
Този локомотив влезе още началото на месеца в Пд. Даже ако не се лъжа беше 30 април или 1 май. Тогава в разширителя и бухолца нямаше масло. Газ също нямаше. Маслото беше под второто илюминаторче и си стои задействала защитата и сигнализацията. Ако е имало газ защо не сте го изпуснали целия?
Публикувано на: Сря Май 11, 2011 8:02 pm
от Nikss
Нали уж имаше трансформаторно? Какво стана? Уж да се вкарват машини там като стане повреда, а се редят по огради...

Публикувано на: Сря Май 11, 2011 8:05 pm
от 44142
Подробности не зная. Видях, че е заведена сл-р газ в трафа.
Публикувано на: Сря Май 11, 2011 8:10 pm
от dido73
Nikss написа:Нали уж имаше трансформаторно? Какво стана? Уж да се вкарват машини там като стане повреда, а се редят по огради...

Кога е коментирано маслото на
43-531? Аз казвам какво установяваме при влизането й. Какво са установили машинистите и дали са изпуснали всичката газ не зная. Може и да е имало газ, а маслого да се е
"свило" в последствие. Не зная. Но маслото беше под второто илюминаторче и при отваряне на пробката с поднесен пламък газ нямаше. Дори въздух под налягане нямаше, защото маслото е много под бухолца. При отворено пробка масло не излиза! Дали наистина е установено газ не зная. Зная това което видях с очите си.
Публикувано на: Сря Май 11, 2011 10:18 pm
от 42 072.9
Случаят с 43 531 е толкова занемарен че ...
45 177 в първа кабина вече повдига пода. В разстояние на няколко седмици има сменени 2-3 вентила на АТП, като сега пак се е разфучал единия. 2610 с колко вагона е бил, че е било зор качването на Гривица?
Публикувано на: Чет Май 12, 2011 8:17 am
от 45-170
не са и изправни KV за ТД в двете кабини и някои колеги ги е страх да я товарят затова е тромава.Някъде на 22 позиция KV показват 700-800v
Публикувано на: Чет Май 12, 2011 3:14 pm
от n0_aLoNe
Същото е с 089 във втора кабина.
.
Публикувано на: Чет Май 12, 2011 4:20 pm
от miro87
е колко да я товарим 32 по 4 И виждаме че неработят и ние сме карали не сме малоумни

;
Публикувано на: Чет Май 12, 2011 4:29 pm
от miro87
Онзи ден ходихме 2615 с лок43541 е такава бегачка не бях карал хумата без шунтове 100 а наште ги правят чак на спирка рупци и има страшна возия
