Страница 97 от 102
Публикувано на: Нед Май 29, 2011 11:04 am
от bdz46
При набутване по неподготвен маршрут, маневрата се удря в група стоящи вагони, последните се самопридвижват и последния се качва на призмата в края на коловоза... или нещо такова, вчера го имаше в инструктажите.
Публикувано на: Нед Май 29, 2011 12:33 pm
от 07
Само че на Вл.Павлов няма глух коловоз....
Plastikat - на кой коловоз беше тоя инцидент? Ако е било на първи доста често там стоят вагоните дошли от мината, а от време на време идват вагони и от Кроношпан... вагоните като идват от кроношпан локомотива ги бута
Публикувано на: Нед Май 29, 2011 1:04 pm
от gu6terov
Маневрата е идвала от Кроношпан. Станало е както bdz46 с разликата че вагона се е ударил в изхвъргачка и е изпаднал с първата колоос.
И между другото на Павлов има глух коловоз, но той е откъм техническа и се води към нея. А техническа се води към централна и се получава така, че стоиш на Павлов пък си на централна.

Публикувано на: Нед Май 29, 2011 9:51 pm
от VESO
Актуална информация от днес , 29-ти май.Разделил съм я на 2 мнения , главно с оглед многото впечатления с цел представяне на поне един представител от всяка една серия.
Първо с локомотивите.
42184-2 
тов.влак;
43517-2 
30114;
43532-1 
тов.влак;
43553-7 
тов.влак;
44058-6 
"Диана" 8640;
44076-8 
490;
44081-8 
тов.влак;
44087-5 
5623;
44089-1 
"Чайка" 3620;
44130-3 
1627;
45155-9

1625;
44198-0 
1621;
45162-5 
7622;
45173-2 
7621;
45183-1 
5611;
46211-9 
"Сл.бряг" 8611;
46229-1 
8613;
61004-8 
51204.
Публикувано на: Нед Май 29, 2011 9:51 pm
от VESO
И мотрисите , които никога не ги забравям.
10023-3+10024-1 и зад нея
10033-2+10034-0 
6622;
10039-9+10040-7 
13208;
10043-1+10044-9 
60213;
30013-1+30014-9 
50212;
30017-2+30018-0 
10111;
30019-8+30020-6 
10260;
30021-4+30022-2
10131 /
10134;
30029-7+30030-5 първо беше на
50210 , след това на
50263;
31001-5+31002-3 
50110;
31003-1+31004-9 
50215;
31015-5+31016-3 
20221;
32103-4+32104-2 
20110.
Публикувано на: Нед Май 29, 2011 9:53 pm
от rexkos
Лъскавата електричка идеално пасва на 20110 ! Най-сетне махнаха отвратителните 45-ци, 33-ки там бяха тия кочини с различни серии, ама от един и същи вид.
И как ги обходи толкова тия влакове?

Публикувано на: Нед Май 29, 2011 9:56 pm
от VESO
rexkos написа:
....
И как ги обходи толкова тия влакове?

Съвсем щях да забравя -
75006-7 се готви за теглене на 16103.

Публикувано на: Нед Май 29, 2011 10:02 pm
от Siso
32 103\104 беше и на 20111.
Публикувано на: Нед Май 29, 2011 10:12 pm
от Nikss
rexkos написа:Лъскавата електричка идеално пасва на 20110 ! Най-сетне махнаха отвратителните 45-ци, 33-ки там бяха тия кочини с различни серии, ама от един и същи вид.
САКЪН! Изгониха и малкото пътници, които ползваха 20110/20111.

Публикувано на: Нед Май 29, 2011 10:16 pm
от rexkos
В интерес на истината този влак е доста пълен, но само в дефилето и най-вече до Лакатник. След Мездра към ГО се лангърка празен.
Публикувано на: Нед Май 29, 2011 10:18 pm
от Nikss
А ти недей така... ползват се от немалко хора, но сега...

Публикувано на: Нед Май 29, 2011 10:20 pm
от rexkos
В дефилето ще продължават да си го ползват. Както 20110, така и 20111 са работнически влакове и на работниците от дефилето е изключително удобно да се придвижат с него до работните места. Като че ли не ги касае особено дали е с 32-ка или вагони, за тях повече е важен удобният час на пристигане. Като за пример мога да посоча претъпкания 20206 и полупразния 20224 в неделя.

Публикувано на: Пон Май 30, 2011 4:05 pm
от Vancho
Като е до 100 влака, как ще спазва разписание с 32-ка ? Верно че кисне 40 минути на Левски за тоя дето д**а, ама все пак

Публикувано на: Пон Май 30, 2011 9:44 pm
от disell
42.081.0 днес беше на 20160 * 20165 , така , че преди да пускате безмислени теми просто попитайте дали е така и не пълнете форума със спам за щяло и нещяло , добре , че са се сетили да я заключат а ако я изтрият ще е най-добре .
Публикувано на: Вто Май 31, 2011 10:40 am
от rexkos
От днес се отменят 382/383 и на тяхно място се назначават 1384/1385. Дали ще бъдат разрешени за вътрешно съобщение?