Страница 97 от 147

Публикувано на: Пет Апр 29, 2011 8:12 pm
от 44142
СФ машини вече придобиват друг облик след като почнаха да ги мият поетапно. Вече са измити: 078, 085, 089, 157 и 198

Публикувано на: Пет Апр 29, 2011 9:51 pm
от Nikss
Мда, и в Мездра ги мият. 146 лъщи направо. 172 и 199 също са минали през миячка. 8)

Публикувано на: Пет Апр 29, 2011 10:33 pm
от 42 072.9
089 по-добре да не я бяха пипали. След бананите, сега ще си имаме портокал - 157. А 198 просто не прилича на нищо след измиването.

Екипировката напоследък взе да се излага щом и масло спряха да доливат.

Публикувано на: Пет Апр 29, 2011 11:00 pm
от 44142
По добре да е портокал отколкото кирлива маш. 089 земното не е от водата а от прекалено каране без вентилация.

Публикувано на: Пет Апр 29, 2011 11:02 pm
от 42 072.9
Да напомним, че климатичните условия предразполагат вече към каране с вентилация.
Както е тръгнало с компресорите лятото ще имаме факли.

Публикувано на: Пет Апр 29, 2011 11:04 pm
от 44142
Като отиде машина по драгоман и се разказва играта заради обществената тайна, че се тъпчат цигари където не трябва.

Публикувано на: Пет Апр 29, 2011 11:13 pm
от 42 072.9
Както казва един кандидат-пенсионер, това са терористи и трябва да бъдат набучени на кол. И поне да си завиваха филтрите и капаците, че сума дрехи отидоха.

Публикувано на: Нед Май 08, 2011 1:01 pm
от 45-170
Знае ли някои до къде се стигна с ремонта на 44-096,още ли си стои на финалната права или да я очакваме вече

Публикувано на: Нед Май 08, 2011 6:05 pm
от Nikss
Според написаното, предполагам, че до края на месеца ще излиза на проби. :roll:
Що се отнася до електровозите на депо М, отвън са останали само файтърите, което е много добре - всички спрени Р-ки (170, 175, 181, 193) са вкарани за правене. 176 и 177 работят в Сф, 178 е в Дца за ПР, 179 в Русе за СР, всичко останало движи и печели. 8) Дано един ден и подуенската ограда се стопи както стана и тук. :!:

Публикувано на: Нед Май 08, 2011 6:24 pm
от n0_aLoNe
45-170 написа:Знае ли някои до къде се стигна с ремонта на 44-096,още ли си стои на финалната права или да я очакваме вече
Слагат се тоководещите шини, дооправя се покрива, слага се АБ и се вдвига. После още 1-2 седмици доизкусоряване след ремонта.

44 089 пак се е покрила с прах. 44 198 е за боя цялата.

Публикувано на: Нед Май 08, 2011 6:30 pm
от Nikss
Има ли нужда да се пита за 096 дали има бързи колооси+редуктори :?:

Публикувано на: Нед Май 08, 2011 6:35 pm
от 45-170
Nikss написа:Според написаното, предполагам, че до края на месеца ще излиза на проби. :roll:
Що се отнася до електровозите на депо М, отвън са останали само файтърите, което е много добре - всички спрени Р-ки (170, 175, 181, 193) са вкарани за правене. 176 и 177 работят в Сф, 178 е в Дца за ПР, 179 в Русе за СР, всичко останало движи и печели. 8) Дано един ден и подуенската ограда се стопи както стана и тук. :!:
45-170 ще се кара в Дупница за ПР затова е вкарана в халето на депото да я подготвят за транспорт

Публикувано на: Нед Май 08, 2011 6:36 pm
от 45-170
45-176 след първото ТП в Дупница трябва да се завърне в Мездра, а 177 след първото ТП в Сф ще ходи за боя в Дца

Публикувано на: Нед Май 08, 2011 6:40 pm
от Nikss
Епа те изкараха вече 1 месец откакто са изписани... 176 е изписана на 5-ти април, а 177 на 3-ти... няма как да не са навили вече по 15 000 км. :roll:
За 170 е добра новина, дано 178 я изкарат бързо. Всъщност, от дупнишките, 166 трябва да спира за голям, иначе всички останали движат и печелят. От патиците не знам какво е положението. :roll:

Публикувано на: Нед Май 08, 2011 7:29 pm
от 44142
45166 ще спира за ГПР. В Мездра зад дизеловото хале са набутани 45170 и 45193.