Страница 96 от 147

Публикувано на: Вто Апр 12, 2011 2:38 pm
от Nikss
45-170 написа:
Nikss написа:
45-170 написа:45-177 се справи чудесно нощес на 2636,и механиката и е супер поне за сега.Днес заминава пак за Варна 2615
Ще върти само за Варна, за да навие километри докато е гаранционна. Вероятно утре пак ще е 2615. 8) :P :arrow:
Мисля, че 10000 км трябва да врътне, след което може да си ходи в Мездра по живо, по здраво. :?
не се знае дали ще си ходи като се има на предвид колко ЕМВ имат в график,сега се говори и за 70102/70103да се обслужва с ЕМВ. :wink:
Е те се обслужват вече, но това не значи, че електровозите седят в депото и бездействат. Ами товарачките, ами бързаците и т.н. :?: Днес например има цистерни от Видин (70681). Те не се движат всекидневно например, но си трябва още 1 лок. :idea: :arrow:

Публикувано на: Вто Апр 12, 2011 4:17 pm
от VESO
70681 не беше ли с дизел , или се бъркам?Понеже имаше някаква товарачка през 2002-2003 г. (тогава я бях видял) с цистерни от Видин за Мездра.Теглеше се от 06-00-ца , която на Бо правеше маневри с други вагони , които прикачаше на влака и заминаваше.
На тази снимка от гара Бойчиновци 147 пък кара влак с хопери в посока Видин.Някой знае ли кой номер е товарачката?

Публикувано на: Вто Апр 12, 2011 4:38 pm
от 44142
Талигите от 177 ще отидат на 096 но какъв обем на работа ще минат?

Публикувано на: Вто Апр 12, 2011 5:38 pm
от n0_aLoNe
Голям, съдейки по това, че в 096 има само 2 шкафа.

Публикувано на: Вто Апр 12, 2011 7:41 pm
от Nikss
VESO написа:70681 не беше ли с дизел , или се бъркам?Понеже имаше някаква товарачка през 2002-2003 г. (тогава я бях видял) с цистерни от Видин за Мездра.Теглеше се от 06-00-ца , която на Бо правеше маневри с други вагони , които прикачаше на влака и заминаваше.
На тази снимка от гара Бойчиновци 147 пък кара влак с хопери в посока Видин.Някой знае ли кой номер е товарачката?
Преди може да е бил с дизел, но сега си е твърдо с електровоз и то не 1, ами даже и помощен му подават - двойна норма бензин. 8)
Що се отнася до хоперите, посока Вн, те са с номер 70432. От Видин към Елисейна са 70433.

Публикувано на: Вто Апр 12, 2011 7:54 pm
от amon
44142 написа:Талигите от 177 ще отидат на 096 но какъв обем на работа ще минат?
44 096 е ''Среден ремонт'', респективно ще бъдат отремонтирани в обем ''Среден ремонт'' !

Публикувано на: Пон Апр 25, 2011 10:08 am
от n0_aLoNe
44 098 остана във Варна тази сутрин, голяма загуба на въздух, ще я правят. На влак 2610 е подадена 44 111.

Публикувано на: Пон Апр 25, 2011 10:29 am
от plastikat
Тя тая машинка много взе да се дъни в последно време.Остави Уикенда на Ямбол ,батериите и били дроп ,сега и издишала :lol:

Публикувано на: Пон Апр 25, 2011 10:33 am
от 42 072.9
Като се върти от влак на влак и като влезе в ПД не се пипа нищо - така ще е !

Публикувано на: Пон Апр 25, 2011 10:37 am
от 43.309
Компресорите са и зле от години, никой не и обръща внимание въпреки оставените влакове по тази причина.

Публикувано на: Пон Апр 25, 2011 3:39 pm
от 44142
44098 остана във ВА поради скъсан холендер на пневматичната инсталация захранващ ГВР-тата. При скъсан холендер каквито и да са компресорите не може да смогнат да набавят. Батерийте ги смениха май на 098 и вече недава вядове. Лок върви само за Ва а в ПД не ебават нищо да пипат като влиза за ТП или сл-р та няма да изкара дълго без да се потяга каквото е тръгнало да се скапва. Смятайте до какво ниво е стигнало ПД. Лок да влиза за хлабаво заземително огледало и липсващи пясъчни тръби и те да не го правят а да казват, че е готов лок.

Публикувано на: Пон Апр 25, 2011 7:48 pm
от amon
Като машината влиза и след един час трябва да отива за влак а въпросното буксово заземление (не огледало!!!) е със скъсан болт за ваденето на който е необходимо да се свали заземлението, да се разпробие и извади болта, така съвсем между другото да се сменя SAB, да се сменя калодка заедно с обувката, да се видят редукторите и да се правят заварки по шкафовете в коша, да се смени един и да се демонтира, завари и монтира друг амортисьор...

С пет човека на кръст и толкова работи за оправяне мислиш ли че някой ще се занимава половин час с един болт - машината все едно идваше от Афганистан!!!

П.П. След 16.30 стругарно отделение не работи и пясъчни тръби няма откъде да се вземат!

Надявам се, че съм бил достатъчно изчерпателен.

И още - по взаимно споразумение на ремонта и експлоатацията в Пд ревизии няма да се правят! Оправяйте се с екипировката...

Публикувано на: Вто Апр 26, 2011 5:11 pm
от 45-170
amon написа:Като машината влиза и след един час трябва да отива за влак а въпросното буксово заземление (не огледало!!!) е със скъсан болт за ваденето на който е необходимо да се свали заземлението, да се разпробие и извади болта, така съвсем между другото да се сменя SAB, да се сменя калодка заедно с обувката, да се видят редукторите и да се правят заварки по шкафовете в коша, да се смени един и да се демонтира, завари и монтира друг амортисьор...

С пет човека на кръст и толкова работи за оправяне мислиш ли че някой ще се занимава половин час с един болт - машината все едно идваше от Афганистан!!!

П.П. След 16.30 стругарно отделение не работи и пясъчни тръби няма откъде да се вземат!

Надявам се, че съм бил достатъчно изчерпателен.

И още - по взаимно споразумение на ремонта и експлоатацията в Пд ревизии няма да се правят! Оправяйте се с екипировката...
то и в другите депа са малко хората в ремонта но като се вкара се оправя всичко какво е писано в поръчката.44-098 я оправиха за 2 часа и като се има на предвид че скъсаното коляно беше под пода.мисля че не е точно това причината да се отстраняват случаините ремонти в ПД през пръсти

Публикувано на: Вто Апр 26, 2011 5:44 pm
от 42 072.9
И все пак всеки трябва да си гледа задълженията и работата.

Публикувано на: Вто Апр 26, 2011 7:06 pm
от amon
Аз не давам мнение относно експлоатацията на локомотивите защото съм в ремонта.Така, че не е редно и лица които не участват пряко в ремонта да оценяват и коментират нашата работа!
Както беше казано и в последния пост - нека всеки да си гледа неговите задължения и да не гледа в паничката на другия...

С това смятам въпроса за приключен! Нека да не спамим темата.