Страница 94 от 147
Публикувано на: Пет Апр 08, 2011 8:49 pm
от 44142
45176 е изписана от ГПР и днес беше на 50265. 45177 ще работи по Драгоман тази вечер.
Публикувано на: Съб Апр 09, 2011 9:15 am
от 45-170
n0_aLoNe написа:Понеже в М има малък излишък от локомотиви.
на практика така ще се получи като се има на предвид че повечето влакове им са вече с 32-00 серия

Публикувано на: Съб Апр 09, 2011 10:46 am
от 46 242
В момента кои сф лок са дебели? Май повечето търкат последна стружка.
Публикувано на: Съб Апр 09, 2011 11:48 am
от n0_aLoNe
100, 81, 89, 157, 98. За тези аз се сещам.
Публикувано на: Съб Апр 09, 2011 6:25 pm
от 46 242
А кои въртят на 2615? Предполагам обвръзката 2615-2636 е непроменена.
Публикувано на: Съб Апр 09, 2011 7:37 pm
от n0_aLoNe
2615/почива/2610, 2637/почива/2636.
2615 днеска замина 45 177, същата се дава довечера на 2636 за Сф. от 2637 машината отива за 2610 сутринта.
Публикувано на: Съб Апр 09, 2011 8:23 pm
от 46 242
Както беше и преди. От Ва до Повеляново изол. За 2636. А 45 177 ли е най-читавата за дълги разстояния? Къде изчезнаха 074, 085, 144, 198 ??
Публикувано на: Съб Апр 09, 2011 8:31 pm
от bdz46
46 242 написа:45 177 ли е най-читавата за дълги разстояния?
Тя беше налична.
Публикувано на: Съб Апр 09, 2011 8:35 pm
от n0_aLoNe
Доста е тромава, няма ли шунтове забравяш да набира бързо, едва едва по равното 100 дигна. 45 177 е зачислена към депо София.
Публикувано на: Съб Апр 09, 2011 8:36 pm
от n0_aLoNe
46 242 написа:Както беше и преди. От Ва до Повеляново изол. За 2636. А 45 177 ли е най-читавата за дълги разстояния? Къде изчезнаха 074, 085, 144, 198 ??
85 работи, 144 също, 198 е в Пд, 074 нямам информация.
Публикувано на: Съб Апр 09, 2011 8:39 pm
от bdz46
198 беше в Пд онзи ден за смяна спирачно съпротивление. Същото е сменено и машината към момента работи в участъка Сф - Джс.
Публикувано на: Съб Апр 09, 2011 9:23 pm
от 44142
Някой се е правил на майстор и е шунтирал зарядния контролер на 44098. Батерийте на 098 са пълна трагедия.
Публикувано на: Съб Апр 09, 2011 9:30 pm
от 44142
На 45177 напраженовите трафчета или измервателните уреди за отчитане на напражението на ТД, не са читави. При 25 позиция напражението минава 800в

Публикувано на: Съб Апр 09, 2011 9:42 pm
от bdz46
А на 199 на 20-та позиция показва 1000 V и опира в края.
177 при даване спирачния контролер на Т, задейства 096 при набиране на 8-ма позиция.
Публикувано на: Съб Апр 09, 2011 9:44 pm
от 44142
Свирено е за 177. Щом веднъж е изсписана няма да я оправят.