За 523 взеха части и траф от катастрофиралия 538. При добър ремонт, какъвто предлага депо Русе, ресурс за експлоатацията на 543, 554 и 555 имаше още.
И по-добре така, отколкото да спрат за СР или КР, да престоят на ограда докато бъдат солидно ограбени и повече да не тръгнат!44142 написа:Май ще ги почват и "ерките" като 43 само с ПР и ГПР-та.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
взеха и от 554 аз и правих опис на липсите от нея и трафа не веше на нея.от 538 мисля че го сложиха на 175Nikss написа:За 523 взеха части и траф от катастрофиралия 538. При добър ремонт, какъвто предлага депо Русе, ресурс за експлоатацията на 543, 554 и 555 имаше още.
И по-добре така, отколкото да спрат за СР или КР, да престоят на ограда докато бъдат солидно ограбени и повече да не тръгнат!44142 написа:Май ще ги почват и "ерките" като 43 само с ПР и ГПР-та.
Техник
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Информация
Модератори
- Директива № 432/Д - несбъднатият холокост