Страница 91 от 94
Публикувано на: Съб Ное 19, 2011 4:39 pm
от *_-strelo4nik<3
Вчера сутринта към 6:30 на железния мост над коматевско шосе видях товарен влак на който предпоследния вагон беше турски пътник странна работа.. някой да знае нещо ?
Публикувано на: Съб Ное 19, 2011 6:08 pm
от svd90
На Сл.бряг май му е намален състава , а на Чайката увеличен с по 1 вагон или бъркам ?
Сл.бряг само с 2 44-ки от Септ. Другите пак са за ремонт сигурно..
Публикувано на: Съб Ное 19, 2011 6:35 pm
от VESO
VESO написа:....
44074-3
"Чайка" 3623 с увеличен състав от 6 вагона и бистро "АRmz".
.....
Наистина и на "Сл.бряг" му намаля състава с един вагон. Композицията от снощи бе в следния порядък: "ABbds" + "Bmpz" + "Bmpz" + "Bhmpz" + "Am" + "ARkimbz" + "Bm". Липсваше едно "Bmpz" , с което броят на септемврийските 44-ки в движение става само 2.
"Златни пясъци" се движи с резонния си състав от 5 вагона и бюфет , като на една от композиците 2 от 63-ките са първокласни , но се водят за втора класа.Пътниците , избрали да пътуват по - "луксозно" обаче умират от яд , тъй като в същите условия пътуват и тези , които имат места в прекатегоризираните вагони.
Публикувано на: Съб Ное 19, 2011 7:37 pm
от rexkos
Слънчев бряг мисля, че винаги през зимния период е с 4 второкласни, и преди по това време на годината си беше със същия състав.
А Златните още от юли месец върви с няколко първокласни, като композициите май дори не са и смяняни цели 4 месеца! Единият състав е с 3 първокласни, 2 второкласни и синият бюфет, а другият е с инвалиден, 2 първокласни, 3 второкласни и червеният бюфет.
Приятно впечатление прави Чайката! На фона на орязаните влакове по 1-ва, 2-ра, 4-та, 5-та и 7-ма на снимката на Весо тя е с цели 7 вагона!
По информация на Saruman - вчера 40103 е бил с 3 вагона. Явно десетките скандали и репортажи в медиите са оказали някакво положително влияние за промяната на състава на този влак поне в петъчни и неделни дни!
Публикувано на: Съб Ное 19, 2011 8:32 pm
от VESO
Сашо , имах чувството , че ако Чайката беше само с един вагон , по - малко , хората нямаше да се съберат.Правостоящи нямаше , но във всяко едно от купетата седяха по 5-6 човека.Голяма групичка студенти беше седнала в бистрото на 2 от масите и оживено дискутираше някаква тема.Отделно от тях , на други 2 от масите видях двойки , които разглеждаха сайтове на лаптоптите си - явно и в "ARmz"-то има Интернет.Интересното бе , че хората знаеха за отклонения влак и от касите на Пазарджик пред мен една жена си взе билет до Казанлък.Друга пък пътуваше до Сливен.
Общо взето на Пловдив влакът се поизпразни малко , но на перона чакаха доста хора за качване.Така без нито едно свободно купе , 3623 потегли към Карлово.
Публикувано на: Съб Ное 19, 2011 9:04 pm
от dobo
Не е задължително да има нет в бистрото, че хората да могат да си ползват Интернет

По-вероятно е да са ползвали контактите.
Публикувано на: Съб Ное 19, 2011 9:26 pm
от VESO
Контактите бяха едно на ръка.От лаптопите видях отворени интернет страници , но никъде не мярнах каквото и да е 3G устройство.
Другата седмица ще имам удоволствието да пробвам интернета в бистрото.
Публикувано на: Съб Ное 19, 2011 9:43 pm
от svd90
Вероятно на Чайката и е увеличен състава заради минаването през ПО и ПЗ. бях забравил,че пак я отклониха. Между другото до кога е промяната ?
Публикувано на: Съб Ное 19, 2011 10:17 pm
от VESO
От днес би следвало да си е по нормалния маршрут през Пирдоп.За нощните 3636 и 3637 също.Наско сутринта каза обаче , че 3621 е минал през Пловдив.
Публикувано на: Съб Ное 19, 2011 10:21 pm
от rexkos
Точно, така днес следобед е било възстановено нормалното движение по 3-та линия. Първият влак минал по обичайния маршрут е 3623.
Публикувано на: Нед Ное 20, 2011 8:02 am
от Saruman
Снощи любимия ви "Слънчев Бряг" с червена машина 44 058, 3 септемврийски 44-ки(вече ми се виждат в окаяно състояние), дряновска 44-ка, инвалиден, бистро 003. И ВЕСО за 3636 отклонен през ПО, от твоя Пазарджик слезе 1 жена и не се качи никой, не можах да видя "тълпите"?
Публикувано на: Нед Ное 20, 2011 12:22 pm
от VESO
Тълпи за отклонените нощни на Пазарджик не знам да е имало някога , тъй като няма нощен градски транспорт - 3637 е малко преди 8627 , но тролея идва точно в интервала между двата и първия няма как да се хване.3636 пък е прекалено рано и за него също няма с какво да се отиде до гарата.За 3621 има доста много хора , Чайката също е използвана в двете посоки.По - малко пътници се качват в 3622 , главно поради факта , че преди него 8614 обира хората , а и пристига по - рано в София.От 15-ти т.м. се спря нощния градски транспорт в града и тролеите за 8626 и 8627 не се движат поради липса на пътници.Така че първите влакове , за които пазарджиклии имат връзка с градския транспорт са 1650 и 10251.
"Сл.бряг" с 3 септемврийски 44-ки е изключено. Имаш ли снимка на влака? От няколко дни насам е с подадения от мен състав - инвалиден , две септемврийски и една дряновска 44-ка , първокласна 74-ка , бистрото и второкласна 74-ка.Днес сутринта отново бе така.
Публикувано на: Нед Ное 20, 2011 3:31 pm
от svd90
Ако 44-ките са в окаяно състояние , то не знам как трябва да се нарече състояните на всички останали вагони в БДЖ - катастрофално ?!
44-ките са все още чисти вътре , лампите работят , всичко е ОК. Пътувах последно преди 15 дни, не вярвам да са се окаяли толкова много за 15 дни

Публикувано на: Нед Ное 20, 2011 5:30 pm
от VESO
Както дряновските , така и септемврийските поне засега вътре са доста запазени и чисти.След години ще заприличат на 63-ките.
Публикувано на: Нед Ное 20, 2011 5:34 pm
от Saruman
Снимка нямам, но Иван Панайотов и Ванчо могат да потвърдят: инвалиден, 2 септември 44, дряново 44, А 74, бистро, септември 44. Имам впредвид последния вагон, около вратите боята е избеляла и се е напукала, избила е и ръжда, покрива над есна от вратите е яко напукан.