Страница 10 от 12
Публикувано на: Пон Яну 04, 2010 10:50 pm
от Labros
Публикувано на: Нед Яну 17, 2010 1:05 am
от rexkos
Вече и БВ 2637/2636 е изцяло с еxDB вагони серия 45. Единствените прилични начини за пътуване с този влак са спалните и първокласната 40-ка...
Публикувано на: Нед Яну 17, 2010 1:10 am
от VESO
Ужас!
И после от БДЖ ще се бият в гърдите , че са пуснали още един влак с рециклираните немски вагони.Всички помним миналогодишната реклама за 2611 / 2610 , 8610 / 8615 , "Благоевградската прелест" , че сред първите пътнически влакове , пуснати с exDB вагони бе и една композиция до Дупница.
Публикувано на: Нед Яну 17, 2010 1:15 am
от pepino1990
VESO,кое наричаш "Благоевградската прелест"

Публикувано на: Нед Яну 17, 2010 1:16 am
от rexkos
5625 / 5620 сред някои форумци е известен като "Благоевградската прелест".

Публикувано на: Нед Яну 17, 2010 1:29 am
от VESO
Някои влакове са така известни сред форумците и тези имена са останали като нарицателни.Друг пример е "Ломската красота" - влак , който по подобие на тези , които изброих пак бе пуснат с 43-ки , но в момента май се движи с купейни вагони.
Редовна гледка стана вече на пътническите влакове от Дупница за Кулата , Благоевград и Бобов дол да има 45-ци.Това до някъде е добре , понеже на тяхно място преди пътуваха 17-ки.По 7-ма пътническите влакове също са освежени , а композиции , съставени от exDB-та могат да се видят и на гари като Видин , Лом и Берковица.
Публикувано на: Нед Яну 17, 2010 1:35 am
от pepino1990
rexkos написа:5625 / 5620 сред някои форумци е известен като "Благоевградската прелест".

Въпреки факта че пътувам често до Благоевград с този не съм пътувал.Най-често с 5611 или 50110 на отиване и на връщане с 5610/50111.
Публикувано на: Нед Яну 17, 2010 9:46 am
от 43.309
Предлагам да пишем до БДЖ за 2637/6. Това е недопустимо!
Публикувано на: Нед Яну 17, 2010 9:48 am
от Mario Evstatiev
Това е малоумно. Влак на дълго разстояние с вагони, предназначени за пътувания на разстояние до 100 км.
Публикувано на: Нед Яну 17, 2010 9:50 am
от 43.309
Аз писах преди месец, защото силистренската група я бяха изплющяли с 33-та серия дори! Никакъв отговор.Предлагам Марио в качеството си на Администратор да се обърне към г-жа Райкова!
Публикувано на: Нед Яну 17, 2010 10:58 am
от VESO
Според мен exDB-та не следва да се пускат на нощните влакове.Причината са неудобните седалки и непривлекателния конфорт за пътуване.Условията следва да са само на дневни влакове на кратки разстояния.София - Пловдив да , но София - Кардам е изключено.
Публикувано на: Нед Яну 17, 2010 1:36 pm
от Vancho
Стига се драпахте... Няма нищо по лошо от композиция съставена от Горнооряховска 17 ка или 47 ца и зад нея един конски

То даже конския е по добре от ГО вагоните които са уж нормални 47 ци но отвратително мръсни отвътре
п.с. Май само за циганята по трета и ПВ по 4 та и 9 та останаха необновени съставите

Публикувано на: Нед Яну 17, 2010 2:49 pm
от 43.309
Пътувай ти 10 часа в 43 серия вагон па да те видя тогава какво ще речеш

Публикувано на: Нед Яну 17, 2010 2:52 pm
от bdz46
По добре 45, отколкото 43.
Публикувано на: Нед Яну 17, 2010 3:08 pm
от nikol4yy
Предполагам, че знаете , че както немските автомобили така и немските вагони не са удобни. Според мен дали е 33, 43, 45 серия няма значени все са неудобни.