Мнения: 27
Регистриран на: Пон Мар 08, 2010 8:47 pm
Местоположение: София

Мнение от ПЖИ_Student »

Щетите били оценени на около 100 000 лева за разрушенията по КМр.Машиниста ми каза че е откъснал 400-500 метра мрежа,проводник навсякъде на машината ,под машината,на вагоните на покривите.Стъкла почнали да гърмат и да се трошат.
Координатор УС
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София
Аватар
Координатор УС

Мнение от stankos »

Проблема от мрежата или от пантографа е възникнал ?
Мнения: 27
Регистриран на: Пон Мар 08, 2010 8:47 pm
Местоположение: София

Мнение от ПЖИ_Student »

Машиниста ми каза ,че било от мрежата-била провиснала.Каза че кара и в един момент почва да гърми и трещи и ведна задържа на последно зъбче.
Мнения: 27
Регистриран на: Пон Мар 08, 2010 8:47 pm
Местоположение: София

Мнение от ПЖИ_Student »

Поправка :щетите за 100 000 били по локомотива.Извинявам се за грешката.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

ПЖИ_Student написа:Поправка :щетите за 100 000 били по локомотива.Извинявам се за грешката.
За кой от двата локомотива и ако това са щетите за единия локомотив, колко са щетите за другия локомотив?
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 27
Регистриран на: Пон Мар 08, 2010 8:47 pm
Местоположение: София

Мнение от ПЖИ_Student »

Малко късно влизам,щетите са по "бананчето".На толкова били оценени-100 000.
Мнения: 303
Регистриран на: Сря Яну 06, 2010 6:42 pm
Местоположение: гр.София Ж.к.Обеля

Мнение от elektrovoz46 »

Вече 001 варти по Клт и печели пари!
skype:jokera_152
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Потвърждавам! Днес е беше на 5611. :)
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

Единицата нещо я базикаха по ходовата част днес в депото.
Явно са се справили. Машината отиде на влак 5611.
Мнения: 589
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 3:51 pm
Местоположение: Бургас

Мнение от plastikat »

какво става с 44 002 ,тя ми е любимка ,ама вече бая време се губи ,а камо ли пък към бургас да я видя......
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Днес 44 001.6 работи в драгоманския график, поради това, че едната 46200 е извадена и подадена на БВ 5611 за провеждане на изпит.

Към 10 часа през Централна гара в посока Волуяк, 44 001.6 премина с доста дълга товарна композиция, съставена от вертушни и закрити вагони.
Мнения: 81
Регистриран на: Пон Авг 24, 2009 6:15 pm
Местоположение: sofia
Обратна връзка:

Мнение от muri83 »

Днес поради изпит за 46-200 локомотив 44-001 ,бе пуснат да работи помощна вакарел.Към 8:30 отиде да вземе влак 20801 от триажна гара :)
Мнения: 415
Регистриран на: Нед Авг 08, 2010 1:15 am
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнение от desiro_94 »

Наистина къде се губи 44 002 ??
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

desiro_94 написа:Наистина къде се губи 44 002 ??
В депо Подуяне на 2-ра пред деломайстора, чака да се намерят пари за извършване на планов ремонт.
Мнения: 415
Регистриран на: Нед Авг 08, 2010 1:15 am
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнение от desiro_94 »

lok45111 написа:
desiro_94 написа:Наистина къде се губи 44 002 ??
В депо Подуяне на 2-ра пред деломайстора, чака да се намерят пари за извършване на планов ремонт.
Значи да знам, че скоро няма да го видя в движение. :?
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически локомотиви 44 001/002 и 46 200 | Modernized electric locomotives subclass 44001/2 and 46 200”

Информация