Мнения: 75
Регистриран на: Чет Сеп 27, 2007 12:03 pm
Местоположение: Kazanlak

Мнение от LALich »

44.123 написа:....
52 027.0
................... 125.2[/url]

Голяма находка....ДВЕ х 027 ........... с еднаква съдба.......
Мнения: 81
Регистриран на: Пон Юни 30, 2008 8:27 pm
Местоположение: НЕСЕБЪР

Мнение от марковІ »

44.123 написа:52 004.9
52 027.0
52 084.1
52 125.2
От тези локомотиви дето са снемани само 53-04 работи,другите няма скоро да работят,52-28 в момента се ремонтира,защото 52-121 скъса колянов вал..
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

От 3-ти септември.
52179-9 дърпа 46242-4 към депо.Клипът съм го пуснал в съответната тема.
52115-3 (с гара на домуване "Стара Загора) първо правеше компания на 55137-4 и 46010-5.После докара състава на 8626 , като преди това откачи един вагон от 8615 като допълнителен за нощния.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Към списъка с действащите локомотиви серия 52.00 на БДЖ можете смело да добавите и 52 167.4, на която депо София извърши подемен ремонт. Като депо на домуване на локомотива по табели се води БУРГАС, но не бих се учудил ако машината остане да поработи в София.

Въпреки "големия" си номер, машината е от първите доставени у нас 52-ки, но след някаква врътка с номерата, машини от последните доставки са получили "малки" номера и обратното - машини от първите доставки са получили "големи" номера.

Конструктивни особености:
1. Има изведен манометър за налягане на маслото в ХПК
2. Няма двойноотбивачен вентил, разделящ двата кран-машиниста за директна спирачка(както на V10, 64 и 66)
3. ХПК от първия модел - GSR 12/5,1
4. Конструктивни разлики в ходообръщателя и сервомотора му
5. Няма пневматични бутони за тифоните - същите се задействат по електропневматичен път от пулта

Локомотива имаше доста проблеми с неплътности в инсталацията на директните спирачки, което наложи сериозно да са обърне внимание както на кран-машинистите, така и на уплътняване на тръбната инсталация. Оказа се, че от лявата спирачка не става нищо, поради което същата бе заменена с такава, преминала рециклиране от СТПС, докато дясната получи сериозно притриване. Пропуски от разхлабителни вентили, предпазен вентил на спирачните цилиндри и няколко тръбни муфи. Тия повреди съвсем ми напомниха за ядовете, които брах по V10 "ПАВЕЛ" и отстраняването им ми се стори леко и безобидно - все пак "Не питай старило, а патило" :)

В крайна сметка - плътност на директните спирачки = пад на налягането в СЦ - 0,5 bar за 40 мин. :lol: Нормата е 0,2 bar за 5 мин.

Ето и снимка в кабината на тоя дЗвер:
Изображение
64.19
Мнения: 81
Регистриран на: Пон Юни 30, 2008 8:27 pm
Местоположение: НЕСЕБЪР

Мнение от марковІ »

Машинката вече работи в Бургас.... Но днес потелиха за рязане две 52-ки 52-125,52-150,и една 55-а серия.... :?
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Понякога графитите могат и да са в полза.Вижте каква снимка ми прати един немец по пощата.
Изображение
Локомотивът е аналог на нашата серия 52-00.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Красавица машина :) Помоли го да я прати и на press.blf@gmail.com. за рубриката "Глобус" с описание къде е снимана и разни други детайли.
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Актуални снимки на:
52-224;
52234-2;
52-257;
52-259
и
52274-8.

Локомотивите са собственост на мини "Марица изток" ЕАД , рудник "Трояново - север".
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Актуализиран е списъкът от страница 3.
VESO написа:Успях да направя списък на тези локомотиви от серия 52-00 , които не са собственост на БДЖ , а принадлежат на различни частни предприятия и фирми:

52036-1 - "Леспорт";
52054-4 - "Лукойл";
52057-7 - "ВРЗ 99";
52-58 - (*1);
52075-9 - ЛВЗ - Русе;
52090-8 - "БЖК";
52093-2 - Завод за целуоза и хартия - Стамболийски;
52-96 - "Камбана";
52098-1 - "Леспорт";
52101-3 - "ЖПК";
52106-2 - стъкларски завод - Филипово;
52109-8 - "Леспорт";
52-110 - "Агротида" - Ген. Тошево;
52112-0 - "мина Бели Брег";
52130-3 - "Захарни заводи" - Г. Оряховица;
52138-5 - "Захарни заводи" - Г. Оряховица;
52141-9 - ВЗ "Интерком" - Дряново;
52-145 - "Агротида" - Ген. Тошево;
52146-8 - "Папас";
52159-1 - "УТК";
52174-0 - "Кълвача газ";
52193-0 - "БЖК";
52-199 - стъкларски завод - Филипово;
52212-8 - "БЖК";
52213-6 - "ВРЗ 99"
52216-9 - "БЖК";
52219-3 - "мина Станянци" АД;
52-224 - "Мини Марица Изток , рудник Трояново - север";
52231-8 - ТЕЦ "Марица Изток 2";
52232-6 - "Тракция" - Самуил;
52-233 - Завод за целуоза и хартия - Стамболийски;
52234-2 - "Мини Марица Изток , рудник Трояново - север";
52235-9 - ОЦК - Кърджали;
52240-9 - "УТК";
52-243 - (*1);
52-244 - "УТК";
52-246 - "ТСВ";
52249-0 - "БЖК;
52-253 - ОЦК - Кърджали;
52255-7 - "БУЛМАРКЕТ";
52-257 - "Мини Марица Изток , рудник Трояново - север";
52-259 - "Мини Марица Изток , рудник Трояново - север";
52-260 - "Каолин АД" - Ветово;
52262-3 - "Екометал Инженеринг";
52-263 - "Екометал Инженеринг";
52270-6 - "ЖПК";
52-272 - "мина Станянци" АД;
52274-8 - "Мини Марица Изток , рудник Трояново - север";
52275-5 - "Мини Марица Изток , рудник Трояново 1";
52277-1 - "Екометал Инженеринг";
52278-9 - "Каолин АД" - Ветово;
52283-9 - "Кълвача газ";
52-284 - "Кълвача газ";
52286-2 - "Топливо" АД , гр. Добрич;
52-288 - "Лукойл;
52-290 - Мини "Перник";
52293-8 - "БУЛМАРКЕТ".


(*1) 52 - 58 и 52-243 са видени от мен в депо ПО със свалени знаци на БДЖ.Предстои изясняване на собственика.


От мен засега е това.Който може , нека да добавя и допълва , ще съм благодарен и на този , който помогне да се разгадаят предприятията , експлоатиращи локомотивите със (*).
Мнения: 35
Регистриран на: Вто Апр 25, 2006 9:29 am
Местоположение: Русе
Обратна връзка:

Мнение от Florian »

Весо, нямам време детайлно да разгледам списъка, но само да допълня:
52-069 беше наша, вече е на ТЕЦ Бобов Дол;
52-215 беше на Гипс АД, стана наша, сега е нарязана.
Мнения: 255
Регистриран на: Сря Мар 19, 2008 2:23 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от vesko7 »

Списък на произведените локомотиви V60:
viewtopic.php?t=830&start=135
Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2

Изображение
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Florian написа:Весо, нямам време детайлно да разгледам списъка, но само да допълня:
52-069 беше наша, вече е на ТЕЦ Бобов Дол;
52-215 беше на Гипс АД, стана наша, сега е нарязана.
Благодаря! Ще допълвам списъка още.Случайно да имаш снимки на тези машини?
vesko7 написа:Списък на произведените локомотиви V60:
viewtopic.php?t=830&start=135
Адаш , къде е списъка? Защото като дам на горното , излиза пак страницата на темата.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Ето един немски линк за всички произведени и доставени на различни фирми локомотиви ( включително и у нас ):
http://web179.webgo24-server13.de/dr-ba ... /index.php
Ето го и общия сайт за източногерманските локомотиви (ГДР) от където е този за V 60 :
http://www.dr-bahn.de/
Ако някой има снимки на 52 серия (освен на локомотива от сайта много държат и искат ако може и на фабричната табела , намира се под дясното стъпало страна мотора) и място и дата когато е правена снимката(видях , че пишат и датата на последната ревизия ) .
Адреса на който може да ги пращате е :
webmaster@baureihe155.de или manfred.uy-v60-ost@t-online.de.
Ето една снимка на наш локомотив :
http://web179.webgo24-server13.de/dr-ba ... 0_001.html
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Точно на този Манфред пращам снимки на всички локомотиви от серията , които успея да заснема. :wink:
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

И аз съм му пращал но е искал само за 52 серия от мен.
Публикувай отговор

Обратно към “Маневрени дизелови локомотиви | Shunting diesel locomotives”

Информация