Страница 10 от 28
Публикувано на: Пет Апр 06, 2007 2:42 pm
от mitko_pz
А някой имали информация за това, което видях във вторник на миячката в Подуяне.Шестсекционна мотриса 32
32122-32322-32321-32340-32339-32139.

Публикувано на: Пет Апр 06, 2007 3:19 pm
от bdz46
В депото може да двидиш всичко. ЕМВ с шест вагона не може да излезе за влак. 32 121 беше склчаен ремонт и може да са правили разни врътки при маневрата с останалите вагони.
При 32 и 33 една секция е от два вагона - моторен и токоснемащ. 1 ЕМВ = 2 секции = 4 вагона.
Публикувано на: Съб Апр 07, 2007 7:26 pm
от Mario Evstatiev
32 139/140 беше малко случаен ремонт.
Публикувано на: Съб Апр 07, 2007 7:28 pm
от bdz46
lok45111 написа:32 139/140 беше малко случаен ремонт.
За какво? 139 рядко се лигави, но случи ли се, обикновено грохва отвсякъде.
Публикувано на: Чет Апр 12, 2007 3:53 am
от bdz46
32 055 си е заминала за ГО във Вторник, след завръщането на 32 083 от дългата командировка в По. Няколкогодишният престой на ЕМВ в Бургас и после в Пловдив се е отразил доста добре и сега 32 083 е една от най-добрите в депо София.
Публикувано на: Чет Апр 12, 2007 5:20 am
от rexkos
bdz46 написа:сега 32 083 е една от най-добрите в депо София.
Засега обаче... Не ми се мисли на какво ще прилича след една година.

Публикувано на: Чет Апр 12, 2007 9:12 am
от Tramway
bdz46 написа:32 055 си е заминала за ГО във Вторник, след завръщането на 32 083 от дългата командировка в По. Няколкогодишният престой на ЕМВ в Бургас и после в Пловдив се е отразил доста добре и сега 32 083 е една от най-добрите в депо София.
Още сега ще се обадя да питам колко коса си е оскубал Димов като е видял какво е пристигнало в ГО.
Публикувано на: Чет Апр 12, 2007 1:07 pm
от bdz46
Nikss написа:...май повече на никого нищо няма да дадат...
Никой не ги пита. Щат, не щат ще дават.
Публикувано на: Чет Апр 12, 2007 3:07 pm
от Labros
Дано 32 083 и занапред да си остане в това добро състояние.
Те че ще дават,ще дават.Няма къде да мърдат.Но поне като се дава за ползуване нещо,което е чуждо да се пази малко от малко.
Публикувано на: Чет Апр 12, 2007 3:12 pm
от bdz46
Чуждите возила, командировани за кратко се карат докато се строшат и се предават на депото собственик да си ги оправя. Дългосрочните командировки се обгрижват по-добре, както с 32 083. Тя от 3 години не беше стъпвала в София и сега е една отлична ЕМВ, при това никоя друга тукашна секция не може да се похвали с толкова богат инвентар.
Публикувано на: Чет Апр 12, 2007 3:17 pm
от Labros
bdz46 написа:Чуждите возила, командировани за кратко се карат докато се строшат и се предават на депото собственик да си ги оправя.
А трябва ли да е така?Щом не е наше,дай да го чупим и строшим.Не е правилно да се мисли така и да се действа така.
сега е една отлична ЕМВ, при това никоя друга тукашна секция не може да се похвали с толкова богат инвентар.
Колко ли ще изкара...?Дано да е повече време.Че даже и да си остане така.
Публикувано на: Чет Апр 12, 2007 8:35 pm
от VESO
bdz46 написа:....32 083. Тя от 3 години не беше стъпвала в София и сега е една отлична ЕМВ, при това никоя друга тукашна секция не може да се похвали с толкова богат инвентар.
Това е в резултат от престоя и експлоатацията и в депо ПО.Когато пристигна от Бургас,беше много зле.По ирония на съдбата,последният влак,обслужен от мотрисата,преди да замине за София,бе и първия,когато дойде от Бургас: сутрешната хисарска електричка.

Публикувано на: Чет Апр 12, 2007 8:36 pm
от bdz46
Какво и беше като дойде от Бс? Тя и сега е доста очукана и неугледна, но се представи отлично вчера. Според книгите и в По, и в Бс не е давала много ядове.
Публикувано на: Чет Апр 12, 2007 8:47 pm
от VESO
Според един от машинистите и,при една релация до Асеновград,мотрисата е спирала аварийно на 2 места до Крумово и едва е успяла да потегли.Беше известно време ремонт и след това такива ядове не е давала.Изчезна и добре познатото блъскане на секциите при движение.След напускането и засега няма особени затруднения с графика.Сега като дойде в СФ,вие успявате ли да го вържете?
Публикувано на: Чет Апр 12, 2007 8:56 pm
от bdz46
VESO написа:Изчезна и добре познатото блъскане на секциите при движение.
Тук не мога да се съглася. Блъскат се здраво вагоните.