Страница 10 от 18

Публикувано на: Нед Юли 26, 2009 3:01 pm
от Mario Evstatiev
VESO написа:Може би идва от фамилното име "Парталев". :D

Какво стана с 3-те машини на БЖК , които бяха в кончарското хале - 003 , 006 и 034.Пуснаха ли ги в движение вече?
Там са си, поне вчера мярнах три "англичанки". А "Парталевица" май идва от това, че старши на нея е именно Кръстю Парталев. Като влезе Федята той ще каже подробно за нея.

"Българска Железопътна Компания - АД"

Публикувано на: Пон Юли 27, 2009 3:32 pm
от choveka_vlak
Правилни са Ви, догатките всъщност това е "език или похват" от времето на прикрепената езда. А тя в момента се възражда в БЖК. Та в зависимост от "старшията" се нарича и локомотива... :wink: :lol: :D Взаимоотношенията между колегите съвсем не са без значение в случея, но да не забравяме в коя държава живеем... :cry:

"Българска Железопътна Компания - АД"

Публикувано на: Нед Сеп 27, 2009 6:37 pm
от choveka_vlak

Публикувано на: Нед Сеп 27, 2009 6:43 pm
от Mario Evstatiev
Красавци. Особено ми харесват металните табели с логото на БЖК-АД. Все на по - високо ниво ги докарват машините. Това може само да ни радва.

Публикувано на: Пет Окт 02, 2009 5:57 pm
от VESO
Човека влак е показал 004 , 013 и 014.Вижте на какво попаднах в един сайт:
http://mark5812.fotopic.net/c1701914.html
Освен тези 3-те , чакаме още 3 - 020 , 029 и 033.Интересно ми е дали и FLOYD-ът е за нас , но май се съмнявам.На тази снимка е знакът на БЖК.

"Българска Железопътна Компания - АД"

Публикувано на: Съб Окт 03, 2009 7:05 am
от choveka_vlak
Веско, погледни датите на снимките!, тези които посочваш са тук. :lol:

Публикувано на: Съб Окт 03, 2009 9:18 am
от VESO
Така е , но 020 , 029 и 033 ги няма в България.У нас са другите , които са на снимките.

"Българска Железопътна Компания - АД"

Публикувано на: Съб Окт 03, 2009 10:09 am
от choveka_vlak
29 е тук и само тя в момента остана с извод за ел отопление на влака, но пък признавам не съм ги завел по номерно тъй че ще ги проследя.

Публикувано на: Нед Окт 04, 2009 11:52 am
от Labros
Англичаните или тука нашите им махат извода за влаковото отопление?

Публикувано на: Нед Окт 04, 2009 7:34 pm
от Mario Evstatiev
Labros написа:Англичаните или тука нашите им махат извода за влаковото отопление?
Нашите се справят с тая задача, просто извода не е за нашата система и е ненужен. Доколкото помня е на 600V, тоест като на ЕМВ 32 :lol:

Публикувано на: Пет Окт 16, 2009 7:33 pm
от Mario Evstatiev
Днес 87 028-7 и 87 026-1 бяха засечени на товарен влак на гара Искър.

Изображение

Публикувано на: Пет Окт 16, 2009 8:23 pm
от dido73
Много съм впечатлен от оригиналния подход на ингилизите при серия 87 на БЖК. Както разбрах, реостатната спирачка се управлява директно от влаковия кранмашинист Westinghouse, чрез някакво пневмореле даващо указание на АТП колко степени да набира в режим на реостатно спиране. Много оригинално. Също така и аварийното изпускане при задействане от тотмана са го измислили да е с бавно намаляване на налягането в ГВ за да не се къса влак, а също и при възстановяване на тотмана пълненето е плавно. Всичко това изцяло пневматически без някакви електроники. Единствената електроника за която разбрах са модемите за много единици, които са модернизация а не оригинална конструкция (все пак 70-те години не е имало цифрови модеми).

Г-н Йоргов, дайте малко повечко информация за с-мите за управление на вентилацията? За с-мата за управление на реостатната спирачка? Има ли тиристорен преобразувател, или целия регулаж е изпълнен с АТП?

п.п. много добро впечатление ми направи и плавното преместване на ножовите превключватели. Това единствено с цел по-малко износване на шарнирите ли е направено или има и друга цел?

Публикувано на: Пет Окт 16, 2009 8:38 pm
от Mario Evstatiev
Реостата на БЖК 87 няма тисисторни мостове. Управлява се АТП посредством пневмоконтролер, който премества рейка, която задава програма за набиране на позиции.

"Българска Железопътна Компания - АД"

Публикувано на: Пет Окт 16, 2009 9:09 pm
от choveka_vlak
А командата се задава от чисто, "шао-бао", разположено под първа степен на задържане със кран машиниста ... 8)

Re: "Българска Железопътна Компания - АД"

Публикувано на: Пет Окт 16, 2009 9:35 pm
от dido73
choveka_vlak написа:А командата се задава от чисто, "шао-бао", разположено под първа степен на задържане със кран машиниста ... 8)
А вентилацията... с тиристорен изправител ли е?