Страница 10 от 28

Публикувано на: Съб Фев 24, 2007 10:10 pm
от Mario Evstatiev
Дай снимка на пулта на 46 211.9 :wink:

Публикувано на: Съб Фев 24, 2007 10:14 pm
от 44142
Снощните не станаха читави както и тази със станцията. Като пак съм с 211 ще гледам да го снимам.

Публикувано на: Нед Фев 25, 2007 1:49 pm
от Labros
Ще чакаме с нетърпение снимките. :wink:

Публикувано на: Нед Фев 25, 2007 2:45 pm
от 44142
Да попитам колегите от ПО на 221 пултовете от кой модел са?
Стария вариант е
http://bdz123.hit.bg/DSC04605a.JPG
Новия вариан е този, като на всички следващи маш ще е от този модел.
http://bdz123.hit.bg/DSC04599a.JPG

Публикувано на: Сря Фев 28, 2007 9:16 pm
от Mario Evstatiev
44142 написа:Да попитам колегите от ПО на 221 пултовете от кой модел са?
Стария вариант е
http://bdz123.hit.bg/DSC04605a.JPG
Новия вариан е този, като на всички следващи маш ще е от този модел.
http://bdz123.hit.bg/DSC04599a.JPG
Пултовете на 221 са от новия модел с пластмасовата козирка и стоят добре на машината. Днес лично я огледах.

Публикувано на: Чет Мар 01, 2007 6:24 am
от 44142
46235 след като докара 3622 продължи да се бори с ТВ в СФ възел. Лок се готви да вземе влак за ПРР.
http://bdz123.hit.bg/DSC05004a.JPG

Публикувано на: Чет Мар 01, 2007 6:39 am
от 44142
46219 е вкарана в халето. Предполагам ще почват да я правят.

Публикувано на: Чет Мар 01, 2007 2:20 pm
от 44142

Публикувано на: Чет Мар 01, 2007 2:22 pm
от Mario Evstatiev
Неграмотността на БДЖ води до деградиране на локомотивното стопанство. Що не си ограничат джиповете на 110 км/ч :?: :evil:

Публикувано на: Чет Мар 01, 2007 2:24 pm
от 44142
А защо не вдигнат скороста на червените маш с новите колооси? Те докато се наканят да я вдигнат ако изобщо го направят те ще износят бандажите.

Публикувано на: Чет Мар 01, 2007 5:54 pm
от venko_t
отговарям на колегата 44142. пултовете на 221 са от новия тип. Но изпълнението и е "българска работа". Нека не ми се сърдят колегите от "БДЖ КОНЧАР" но са си "оставили ръцете"

Публикувано на: Чет Мар 01, 2007 7:11 pm
от 44142
Те още прохождат. 211 също е доста калпаво направена. Вратите примерно се затварят с много яка засилка.

Публикувано на: Чет Мар 01, 2007 7:18 pm
от Mario Evstatiev
44142 написа:Те още прохождат. 211 също е доста калпаво направена. Вратите примерно се затварят с много яка засилка.
Тя и 221 има проблеми с вратите, но това е просто защото не са нивелирани заварките на пантите. ЩЕ се оправят.

Публикувано на: Чет Мар 01, 2007 7:19 pm
от Labros
Дано по-бързо се научат да правят модернизацията както трябва :wink: Иначе на външен вид ги докарват с боята.Слушам на гарата онзи ден при пристигането на 8603 начело с 46 221 как двама обсъждаха машината:била чисто нова :wink:

Публикувано на: Чет Мар 01, 2007 7:58 pm
от 46 242
Последно- само 221 е разрешена за 130, или нещо бъркам :roll: