Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Дай снимка на пулта на 46 211.9 :wink:
64.19
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Снощните не станаха читави както и тази със станцията. Като пак съм с 211 ще гледам да го снимам.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Ще чакаме с нетърпение снимките. :wink:
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Да попитам колегите от ПО на 221 пултовете от кой модел са?
Стария вариант е
http://bdz123.hit.bg/DSC04605a.JPG
Новия вариан е този, като на всички следващи маш ще е от този модел.
http://bdz123.hit.bg/DSC04599a.JPG
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

44142 написа:Да попитам колегите от ПО на 221 пултовете от кой модел са?
Стария вариант е
http://bdz123.hit.bg/DSC04605a.JPG
Новия вариан е този, като на всички следващи маш ще е от този модел.
http://bdz123.hit.bg/DSC04599a.JPG
Пултовете на 221 са от новия модел с пластмасовата козирка и стоят добре на машината. Днес лично я огледах.
64.19
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

46235 след като докара 3622 продължи да се бори с ТВ в СФ възел. Лок се готви да вземе влак за ПРР.
http://bdz123.hit.bg/DSC05004a.JPG
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

46219 е вкарана в халето. Предполагам ще почват да я правят.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Неграмотността на БДЖ води до деградиране на локомотивното стопанство. Що не си ограничат джиповете на 110 км/ч :?: :evil:
64.19
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

А защо не вдигнат скороста на червените маш с новите колооси? Те докато се наканят да я вдигнат ако изобщо го направят те ще износят бандажите.
Мнения: 9
Регистриран на: Нед Дек 24, 2006 7:43 pm
Местоположение: Пловдив

Мнение от venko_t »

отговарям на колегата 44142. пултовете на 221 са от новия тип. Но изпълнението и е "българска работа". Нека не ми се сърдят колегите от "БДЖ КОНЧАР" но са си "оставили ръцете"
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Те още прохождат. 211 също е доста калпаво направена. Вратите примерно се затварят с много яка засилка.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

44142 написа:Те още прохождат. 211 също е доста калпаво направена. Вратите примерно се затварят с много яка засилка.
Тя и 221 има проблеми с вратите, но това е просто защото не са нивелирани заварките на пантите. ЩЕ се оправят.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Дано по-бързо се научат да правят модернизацията както трябва :wink: Иначе на външен вид ги докарват с боята.Слушам на гарата онзи ден при пристигането на 8603 начело с 46 221 как двама обсъждаха машината:била чисто нова :wink:
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Последно- само 221 е разрешена за 130, или нещо бъркам :roll:
Заключено

Обратно към “Архив "Електрически локомотиви"”

Информация