Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Не може по път 1 да заминеш.
Знаеш, че 4-ти коловоз е главния, но не знаеш дали няма да минеш по вариантен маршрут по минусите на двата S-а. Аз обаче се съмнявам изобщо да има опция за такъв безмислен маршрут.
Никъде няма правило да караш с 40 докато не видиш стрелките при обикновена сигнализация.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Голяма файда като излизаме с 40км/ч, на РП-то винаги го дава две жълти така че ...
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Хм, не помня да ми се е случвало на Ваз затворен.
Мнения: 107
Регистриран на: Пет Юни 04, 2010 7:44 pm
Местоположение: България

Мнение от EuroSprinter »

bdz46 написа: Никъде няма правило да караш с 40 докато не видиш стрелките при обикновена сигнализация.
Това е неписано правило! Ами ако в някоя си гара има вариантен маршрут и ти го наредят по някакви форсмажорни обстоятелства и се нацепиш в него с 90?
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

А ако виждам стрелките?
Мнения: 107
Регистриран на: Пет Юни 04, 2010 7:44 pm
Местоположение: България

Мнение от EuroSprinter »

Ако ги виждаш няма да може да дигнеш 90 до там :P
Мнения: 225
Регистриран на: Вто Апр 20, 2010 11:21 am
Местоположение: София

Мнение от WOLFMX »

[quote"EuroSprinter]Това е неписано правило! Ами ако в някоя си гара има вариантен маршрут и ти го наредят по някакви форсмажорни обстоятелства и се нацепиш в него с 90?[/quote]
Добре де,нали ограничението е 25. Ако скороста е по висока каквото мине-дерайлира,не е ли така :?:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

25 е за влизане в гарата.А е толкова , защото е челна (тези , които пишат правилниците явно не могат да дадат по - малоумно обяснение).В Европа има един куп челни гари и там се влиза с много по - голяма скорост.Само при нас съществува такъв идиотизъм.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Навсякъде в глух коловоз се влиза с намалена скорост.
Дали 25 или 40 - зависи от местната философия. Пропускате обаче, че в европейските челни гари, коловозите не завършват с купчинка камъни, а с дълго енергопоглъщащо съоръжение.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

И не само това. В европейските гари на новата на светофора е прекрепен светещ екран, който ти индикира с каква скорост ще преминеш през дадена стрелка/маршрут. Такава глупост "написано в правилник" няма. Следват се указанията. Една гара с 13 коловоза(примерно- като ЦГ) може да се премине с 5 различни скорости. Само навлизането в глух коловоз е 30 навсякъде.
Мнения: 107
Регистриран на: Пет Юни 04, 2010 7:44 pm
Местоположение: България

Мнение от EuroSprinter »

Ами да тук съм съгласен с теб сега машиниста длъжен да знае в цяла България на всяка гара стрелките с колко се минават по правия елемент и в отклонение има доста такива с намалени скорости давам само 1 пример Кремиковци 20км/ч. До колкото знам преди години това ограничение за челните гари го е нямало и са влизали по книжка-разпиасние на главния...
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

EuroSprinter написа:... До колкото знам преди години това ограничение за челните гари го е нямало и са влизали по книжка-разпиасние на главния...
Има нещо вярно в думите ти просто трябва да се поразровим в старите архиви наречени ПДВ , ПТЕ и ИС , поне тези които помня (от около 1990 г.) наистина никъде не се споменаваше за това влакове да влизат в крайни глухи гари с 25 км/ч .
За гара Варна мога да дам един пример на който бях свидетел и предполагам , че точно след този случай сложиха 25 км/ч ограничение и няколко месеца след това смениха входния сигнал по обикновената сигнализация с такъв по скоростната.
Та ситуацията беше следната: връщайки се с влак 8637 наближавайки гара Варна колегите явно нещо се бяха заблудили , от умора или пък нещо друго , от входния светофор който тогава светеше с 1 зелена светлина (може да са го помислили за транзит ) а той си указваше просто вход за главен коловоз и си пердашиха с 90 км/ч и като подминаха входния (който тогава беше по-близо до сегашните табелки за намалението) усетиха се и като го изпраскаха на 5-то кран-машиниста и влакът закова до поста , стояхме там известно време и чак след това по терлици се намъкнаха в гарата обаче данданията вече се беше разчула.
И след има няма известно време табелките цъфнаха и си цъфтят и до ден днешен.
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

Аз имам една мечта да влеза ва ВА с 90км на главния, и да спра с едно задържане срещо буферите . :D
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

Няма да е лошо, да се по упражняваш малко, преди да осъществяваш тази твоя мечта. :D
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

tenata написа:Аз имам една мечта да влеза ва ВА с 90км на главния, и да спра с едно задържане срещо буферите . :D
Дай с по-лесни упражнения на първо време: подминаваш входния на Тракия и държиш до пълно спиране- пред шапката на дежурния. Пътуващите в 8632 ще оценят истинския майстор 8)
Публикувай отговор

Обратно към “Инфраструктура | Railway Infrastructure”

Информация