Trainspotting от днес,2-ри ноември.Сутринта времето на центр.Пловдив беше малко хладно,но слънчево и с нищо не обещаваше силния вятър,докарал студ и дъжда,който се изля в следобедните часове.На 1-ви коловоз както обикновено
пристигна 1640,обслужван от 10009-2+10010-0.(Информацията на челните табла е малко грешна

).От него слязоха толкова много хора,за които се зачудих как се бяха събрали в една мотриса.Повече от половината застанаха на перона,чакайки Дианата,което затвърди в мен впечатленията,че този влак,който беше с композиция преди,напълно улесняваше пътуващите към София с директните вагони,като хем имаше свободни места в купетата,хем и нямаше смисъл да се слиза на гарата,за да се сменя влака.
На една от челните колони,заснех
табела,от която става видно с какво са оборудвани влаковете,пътуващи по линията София-Пловдив-Бургас.
Докато се отправях към челните сектори,07017-6
премина бързо с локалния тов.влак за Септември.
От 4-ти челен коловоз
заминаваше 81292,обслужван от 10033-2+10034-0.За разлика от 1640,населеността вътре беше малко по-слаба.
В този момент изтървах влизащия в гарата 10271,който вместо обичайната 32-00-ка,днес за 1-ви път бе с композиция,съставена от 3 вагона-второкласен серия 47,първокласен серия 50 и накрая exDB вагон серия 43,с вратите по средите.Влакът пристигна на 5-ти коловоз,докато на таблата бе изписано обичайното му място-6-ти челен.
С 3 минути закъснение,на 1-ви коловоз
пристигна Дианата,теглена от 44135-2.Населеността в нея бе близка до нулевата,добре че на По се качиха малко повече хора във вагона серия 63 за превоз на инвалиди и той се напълни.Направих
снимка в минутите преди потегляне и заснех
отиващия да обслужва тов.влак 46229-1,излязъл от депото.
С това Trainspotting-ът приключи и напуснах района на гарата,понеже имах доста работа.