Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Тва май е 43 309?
Би трябвало вече наистина да е почти готова
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

43309 е лок. предполагам че чака боя само понеже и талигите бяха събрани до него.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Актуална информация от днес 1 ноември. :D
Днес реших да се поразходя до Драгоман. Преди да пристигна на Костинбродската гара си хапнах една вкусна и топла пица в близката пицария и след това имах малко време за trainspotting на гарата. Не минаха 5 минути, когато на 4-ти коловоз "закова" един МДТВ теглен от 06 042, за да се размине с 490 и 10208.
http://bgphoto.net/photos/17386/o632979961413593750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632979961456093750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632979961649531250.jpg
Направих още няколко снимки в района на гарата:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632979961332656250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632979961532187500.jpg
490 мина през гарата с около 7-8 минути закъснение начело с 44 100. Това означаваше минимум 5 минути закъснение за 10208, тъй като по разписание тръгва само 5 минути след 490. В 13:52 (10 минути след като 10208 трябваше да е пристигнал) в далечината се появи една Шкода и всички се събраха на перона, радвайки се на факта, че най-после влакът пристига. Но уви. Дежурната ръководителка каза "Внимавайте, идва товарен влак" и всички старшно се разочароваха. И тук ще убия диспечерите (или каквито ще да са) от Волуяк. КАК МОЖАХА ДА НАПРАВЯТ ТАКАВА ПРОСТОТИЯ? КАК МОЖАХА ДА НАПРАВЯТ ТАКОВА НЕЩО! ДА ПУСНАТ ЗАКЪСНЯЛ ТОВАРЕН ВЛАК, КОЙТО ВЕРОЯТНО ДАЖЕ СИ НЯМА И НОРМАЛНО РАЗПИСАНИЕ, ПРЕД ПЪТНИЧЕСКИ! Това забави 10208 с още 12 минути 10208. Товарачката беше с две машини - 44 113 и 44 144. 10208 пристигна на Костинброд с 22 минути закъснение. :shock: Такова чудо никога досега не бях виждал, като изключим случая когато един път 10212 замина от София с 30 минути закъснение, поради факта, че нямаше напрежение в контактната мрежа. Когато влакът (10208) влизаше в гарата се зарадвах, тъй като по блестящочервения й звят видях, че машината е горнооряховска и в крайна сметка тя се оказа 44 111. Влакът беше съставен от 3 вагона - A 40 серия, B 47 серия и B 74 серия. До Сливница нищо особено. На последната бяхме с 20 минути закъснение и след като всички пътници слязоха и се качиха, чух деж. ръководител на гарата да казва на началник влака, че ще трябва да изчакаме малко, тъй като отсреща идваше товарен влак. ТА ДРЪН ТА ПЛЯС, ТРЯС ТАРАРАЛЯС - нямаше никакъв товарен влак и потеглихме в 14:28 - с 30 минути закъснение, а преди 10 минути вече трябваше да сме на Драгоман. Дотам последната гара нямаше нищо особено и пристигнахме с 27 минути закъснение. Поне 44 111.3 успя да избие 3 минути. Снимки на влака, правени на Драгоман:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632979962013281250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632979962225625000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632979962273437500.jpg
Между другото един ТВ начело с мездренския 43 554 чакаше да бъде надминат от ПВ10209. В това време обръщаха машината на нашия влак. Снимка , правена секунди преди закачането й.
След обслужването на дългия МДТВ с двете машини, който видях на Костинброд, се върна изолирана на Драгоман. Навръщане реших да пътувам в първия вагон (74 серия). Беше от наскоро ремонтираните и седалките бяха с нова тапицерия. Снимки на вагона отвътре:
[url]http://bgphoto.net/photos/17386/o632979962096718750.jpg

http://bgphoto.net/photos/17386/o632979962165937500.jpg
Тъй като обръщането на машината отне 15 минути, от Драгоман заминахме с 20 минути закъснение. Населеноста във влака беше ниска. Във всяко купе имаше по 1-2 човека. На Алдомировци се разминахме с една товарачка:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632979962707500000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632979962805000000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632979962909375000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632979962952343750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632979963021250000.jpg
Тъй като нашият влак се движеше със закъснение, с ПВ10210 се разминахме не на Петърч, а на Сливница. Обслужваше се от 32 109/110. Състоянието й е под всякаква критика и не желая до го коментирам. Един път пътувах с нея от Костинброд до София и малко преди Волуяк едва ли не получих морска болест. :twisted: В междугарието Петърч-Костинброд вече има ново намаление от 60 km/h между другото. :? На Костинброд влакът пристигна със 17 минути закъснение.
И така приключи днешният ми trainspotting. :D
Един вагон, ама пълен! (4627)
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Trainspotting от днес,2-ри ноември.Сутринта времето на центр.Пловдив беше малко хладно,но слънчево и с нищо не обещаваше силния вятър,докарал студ и дъжда,който се изля в следобедните часове.На 1-ви коловоз както обикновено пристигна 1640,обслужван от 10009-2+10010-0.(Информацията на челните табла е малко грешна :wink: ).От него слязоха толкова много хора,за които се зачудих как се бяха събрали в една мотриса.Повече от половината застанаха на перона,чакайки Дианата,което затвърди в мен впечатленията,че този влак,който беше с композиция преди,напълно улесняваше пътуващите към София с директните вагони,като хем имаше свободни места в купетата,хем и нямаше смисъл да се слиза на гарата,за да се сменя влака.
На една от челните колони,заснех табела,от която става видно с какво са оборудвани влаковете,пътуващи по линията София-Пловдив-Бургас.
Докато се отправях към челните сектори,07017-6 премина бързо с локалния тов.влак за Септември.
От 4-ти челен коловоз заминаваше 81292,обслужван от 10033-2+10034-0.За разлика от 1640,населеността вътре беше малко по-слаба.
В този момент изтървах влизащия в гарата 10271,който вместо обичайната 32-00-ка,днес за 1-ви път бе с композиция,съставена от 3 вагона-второкласен серия 47,първокласен серия 50 и накрая exDB вагон серия 43,с вратите по средите.Влакът пристигна на 5-ти коловоз,докато на таблата бе изписано обичайното му място-6-ти челен.
С 3 минути закъснение,на 1-ви коловоз пристигна Дианата,теглена от 44135-2.Населеността в нея бе близка до нулевата,добре че на По се качиха малко повече хора във вагона серия 63 за превоз на инвалиди и той се напълни.Направих снимка в минутите преди потегляне и заснех отиващия да обслужва тов.влак 46229-1,излязъл от депото.
С това Trainspotting-ът приключи и напуснах района на гарата,понеже имах доста работа.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Малко Trainspotting от днес,6-ти ноември.Времето наобяд на центр.Пловдив беше приятно,тъкмо грейна едно топло слънце,когато излязох навън.На 1-ви коловоз пристигна 8610,теглен от 45169-0.Като никога досега,във вагоните имаше завидна населеност,няколко групи ученици с по 20-30 във всяка една от тях чакаха на перона и бяха качени в последния вагон,но като цяло този влак се характеризира с много по-малко пътуващи към столицата,отколкото 8614.
Изчаках заминаването му и заснех чакащия за 13:00 часа 1620,теглен днес от 44098-2.
Приятната изненада днес бе лачената софийска 32141-4+32142-2,чакаща да обслужи 10112,заснех я в пълния и блясък.
От 6-ти челен заминаваше 82206,теглен днес от 43533-9.
Поговорих си с машиниста,който с ужас сподели,че не му се мисли кога ще се прибира в Пловдив обратно,поради закъсненията.Каза,че от новия график,престоят на Кв ще е коригиран.Композицията на 82206 се състоеше от exDB вагоните серия 43 с вратите по средите,като между тях бе вмъкнат второкласен вагон серия 50.Направих снимка при потегляне и се отправих към депото.Отпред 46007-1 се излежаваше след обслужване на тов.влак,аз минах през халето и стигнах до другия край.Там на слънце се припичаше 44134-5.
Потеглих към гарата и в този момент чух лек шум от пристигането на закъснелия 10242(както стана ясно после,закъснението е направено на Крумово,при чакането на асеновградската електричка).10242 бе с двойна тяга-първата мотриса бе познатата ми от пътуването до Панагюрище 10033-2+10034-0.Проверих втората и с изненада установих,че тя бе софийската 10029-0+10030-8,но как се е оказала тук,не разбрах.С това Trainspotting-ът завърши и аз потеглих към изходите.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Малко Trainspotting от 9-ти ноември.Времето следобяд на центр.Пловдив беше топло и слънчево,от 6-ти коловоз заминаваше 4640,теглен от старозагорския 45188-0.Ето какъв беше първокласния му вагон.Снимка от табелата.
От съседния 5-ти потегляше 80115,обслужван от 32091-1+32092-9,като 30 минути преди потегляне,в мотрисата нямаше никой.
Поразходих се до челните сектори и видях няколко неща-от 3-ти челен потегляше 18208,теглен от 07064-9.Ако се чудите какво е "нещото" след локомотива,това е вагона-отоплител,ето негова снимка.
Минути след заминаването на влака,на неговото място се настани локалния 82230,обслужван от 32155-9+32156-2.
Тръгнах към гаровите перони и заснех намиращият се на 4-ти коловоз 10145,обслужван от 10033-2+10034-0 и куплирана втора към нея 10021-7+10022-5.
Точно в този момент в гарата с гръм и трясък влезе закъснелия с 25 минути 4641,теглен от старозагорската 45186-4.
Изчаках влака да пристигне и направих още една снимка.
С това Trainspotting-ът завърши и аз си тръгнах,понеже имах работа.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Поздравления за trainspotting-a. Това за влак 4640 много приятно ме изненада. Много комфортен превоз бе осигурен на пътниците. :D
Един вагон, ама пълен! (4627)
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Малко Trainspotting от 13-ти срещу 14-ти ноември.С Bdz_bg ходихме на дискотека и връщайки се,решихме да се отбием на гарата,за да видим какво е положението.Времето на центр.По бе приятно,тъкмо бе спрял силният вятър,когато си взехме ядене от денонощния магазин и се настанихме на 2-ри перон.Заснехме нощуващата на 5-ти коловоз 32083-8+32084-6,която като 80111 сутринта щеше да пътува за Ст.Загора.На 11-ти коловоз си почиваше 32151-3+32152-1,която на сутринта ще обслужва 19201 за Асеновград.До нея,на 9-ти коловоз бе притихнала друга електричка-32065-5+32066-3,която бе без табели,указващи някаква дестинация.
Както напоследък често се случва,1663 бе със 120 минутно закъснение и пристигна на 4-ти коловоз,теглен от 44063-6.Изненада ме големият брой цигани,слизащи от него.Качващите се бяха около 10-тина души(пак цигани) и към Сви,този влак потегляше почти празен.Поради фактическа невъзможност за осигуряване на модернизирана 071XX-X,от депото бе подадена 06043-4 с прикачен към нея вагон отоплител.Снимка при заминаване и една от края на композицията.Поговорихме си с машинистите в секундите преди да потеглят и разбрахме,че нашият локомотив изкарва влака не до Свиленград,а до Kapikule,от където турският дизел го поема до Istanbul.
Снимахме таблата в чакалнята и излязохме малко навън.Точен като по часовник,на 1-ви коловоз закова 8627,теглен от 44128-7.Населеността в него бе близка до нулевата.Първият вагон след локомотива беше пощенски,след него фургон,а последните 4 вагона в състава бяха спалните.Направихме снимка от към баластрата и една в минутата преди потегляне.Малко след заминаването,61014-7 премина през гарата с композицията на Белия кон,която както знаете нощува на 1-ви челен.С това Trainspotting-ът приключи и се разделих с Наско,който си хвана такси за Прослав,а аз си отидох в къщи.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Весо, след Капъкуле 1663 трябва да е с турски електровоз. Линията от Капъкуле до Истанбул е електрифицирана. Иначе браво за нощното спотингче. :D
Един вагон, ама пълен! (4627)
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Trainspotting от днес,25-ти ноември,проведен съвместно с Bdz_bg и 44134.5(Николай).Решихме да го разделим на 2 части-в гарата и извън нея.Първата част започна със заминаването на 81294,обслужван от 10023-3+10024-1.
Както от снимката се вижда,поради проблеми със светлинното табло,информацията на него не можеше да се изпише.
От съседния 3-ти челен потегляше 18208,теглен от 07106-8(на снимката не показвам умения по карате или Таекуондо,а се пазя от ситния дъжд,който бе започнал да ръми :D ).
Вече и пътниците за Пещера могат да се повозят на вагоните,използвани на "Родопи",ето и доказателството.
След като изчакахме заминаването на 10114,обслужван от 32123-2+32124-0,заснехме потеглянето на 4640,теглен от 45188-0.
С 10 минути закъснение,на 1-ви коловоз пристигна 4641,теглен от старозагорската 44094-1.Изчакахме локомотива да бъде откачен и го заснехме,когато застана на 2-ри коловоз.
Последната ни среща бе със 10145,обслужван от 10033-2+10034-0 и към нея прикачена 10013-4+10014-2.В минутата преди тръгване,населеността в мотрисите бе 100%-ова.
Докато чакахме дъждът да премине,на 2-ри коловоз се установи тов.влак с двойна дизелова тяга-отпред 06066-7 и след нея 06054-1.
Тъкмо потегляхме към източните стрелки,когато се чу шум и 32155-4+32156-2,обслужвайки 19218 влезе в гарата.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Втората част от Spotting-a я започнахме след две леко препечени пици за подкрепа и тъкмо тръгнахме към Ст.гара,когато зад нас се чу шум и заснехме 32105-9+32106-7,обслужваща локалния 80115.
Минута след мотрисата,от депото се зададе изолиран 07064-9,отиващ за тов.влак,а след него двете 06-00-ци,които видяхме на гарата,се връщаха обратно.
Поради обективна невъзможност на депо По да подаде DESIRO за 10141 , 10144(същия,който се връща) бе с композиция,теглена от 07016-9.Ето снимка на локомотива в по-близък план(вагонът след него не е фургон,а отоплителя) и една след като влака премина.
Непредвидима като винаги,61014-7 премина като стрела с пътн.композиция към центр.гара.
За миг мернахме 06018-6,идваща от обслужване на тов.влак,а след нея в същата посока тихомълком се опита да се промъкне горнооряховската 10017-5+10018-3,кояно незнайно защо бе тук,но както от снимката се вижда,успехът незабелязано да се измъква зад гърбовете на снимащите,е само частичен.
След снимката се разделихме,понеже на Николай му бе студено,аз бях гладен,а Наско имаше среща с едно момиче.

rexkos: Поздравления за trainspotting-a. :D
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Днес докато правих сутрешния си крос,ми се обади един познат от Ст.Загора,който си пътуваше за Чирпан с Дианата и каза,че днес тя ще е с необичаен локомотив.Понеже си бях в Пзк,като свърших с кроса,се прибрах,взех един душ,след това ключовете за колата и потеглих към гарата.Пристигнах тъкмо когато обявяваха пристигането на 10252.Отидох на перона и направих снимка на обслужващата го 32099-4+32100-0.
Докато отида да си взема кафе от машината в чакалнята,по уредбата съобщиха за идването на "Сл.Бряг".Него го заснех,след като се установи на перона.
46211-9 вече доста редовна стана на него.Изненада ме обаче малката композиция-само 5 вагона серия 63 + начело този за превоз на инвалиди.Снимка при излизането на влака от гарата.
Изпих си кафето и се ориентирах за това,за което бях дошъл.С 10 минутно закъснение на 2-ри коловоз пристигна Дианата и с изненада установих,че тя бе теглена от мездренската 45199-7.Странно,как никой не каза,че вчера УБВ-то е потеглило така от София.Снимка от другата страна на влака и една при потегляне.
След още 10 минути,на 3-ти коловоз пристигна 10111,обслужван от 32115-8+32116-6.Населеността в него бе доста висока,но на Пзк се качиха по-малко от 20 човека и към По електричката потегляше почти празна.
Минута след снимката,вратите се затвориха,а аз тръгнах към паркинга да се прибирам.

VESO: Rexkos,мерси за отзивите към предишния Spotting!Както мога,старая се! :D


Admin edit: Прочети Оперативна Информация за предният ден!
Мнения: 192
Регистриран на: Пон Юни 26, 2006 12:09 pm
Местоположение: град София
Обратна връзка:

Мнение от mitko_pz »

8603 с 44 060.2
депо подуяне
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Във вторник 8611 беше с 45.183 :shock: :shock:
45.205 спокойно си стоеше на Септември с ТВ.Явно все още е в слиа телеграмата,че по 1-ва е разрешено да се движат локомотиви без АЛС.

Moderator: Моля такива мнения да се постват в темата "Оперативна Информация!" :)
Заключено

Обратно към “Архив "Трейнспотинг, ГДВ, мероприятия и общи теми"”

Информация