Страница 10 от 13
Публикувано на: Чет Авг 21, 2008 3:07 pm
от Mario Evstatiev
Още една БЖК 40 дойде. В момента се намира на Миячката. С нея общия брой на новите синьо - сиво - оранжеви хубавици става 4.
Локомотиви серия БЖК 40
Публикувано на: Чет Авг 21, 2008 4:35 pm
от choveka_vlak
Друго би било да види човек и снимка, така представата ще е пълна!.
Публикувано на: Чет Авг 21, 2008 7:38 pm
от disell
Нещо много се прехласвате по тези 40-ки ,аз като погледнах в кабината и видях ,че си е с обикновенния кръгъл черен контролер като нашите 46-ци , ако е така значи освен боята почти нищо ново сигурно няма по тях , освен подобренията по спомагателните вериги , а това с боята и нашите го могат , вижте как ги изрисуват след ремонт но отвътре са си пак старите кошници.
Публикувано на: Пет Авг 22, 2008 5:33 am
от Mario Evstatiev
Въпросните 40-ки са пипнати сериозно и отвътре. Да, стария контролер си е, но нещо, което работи защо да се сменя?
Публикувано на: Съб Авг 23, 2008 5:46 pm
от VESO
Днес успях да се разходя до халето на Кончар където се намират най - новите локомотиви на БЖК , ето резултатите:
40 0704 - 3 прави компания с 40 0553 - 4;
Логото на БЖК върху 40 0704 - 3;
40 0172 - 3 - общ план;
В двора , редом с тях , бе
40 0177 - 2 , за която има слух , че ще си ходи обратно в Румъния.Тя , за разлика от останалите 40-00-ки на БЖК , е едиствената досега със симетрични пантографи.
Индивидуална фотосесия на може би най - новата придобивка на частния превозвач - дизелов локомотив , идентичен на нашите 06-00-ци , който бе с номер 60 0882 - 5:
фронтален изглед;
външен вид:
http://bgphoto.net/photos/1565/o633551112780719773.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633551112851815343.jpg
талигата;
надписи по машината;
в компанията на 45152-6;
снимка за спомен;
Направи ми впечатление , че в кабината има вентилатор - уред , който досега не съм виждал по кабините на родните локомотиви.
Публикувано на: Сря Авг 27, 2008 6:58 pm
от Labros
Днес следобед минавайки в близост до Локомотивно депо, успях да вида 5 румънски красавици, опнали се на припек на слабото следобедно слънце. Отстрани изглеждаха много добре.
Упях да разпозная само
40 0704 и
40 0172, заради оражевите им линии отстрани.

Публикувано на: Чет Авг 28, 2008 5:42 am
от 44142
Аз дочух, че въпросните лок са минали самопребоядисване, монтиране на климатик и някакъв нескопосан ремонт. Сега се чудят как да ги уплътнят. Освен това лок са дошли със слаби АБ-та.
Публикувано на: Чет Авг 28, 2008 10:56 am
от driver
защо пишете глупости локомотивите са минали капитален ремонт
Публикувано на: Чет Авг 28, 2008 7:03 pm
от Mario Evstatiev
driver написа:защо пишете глупости локомотивите са минали капитален ремонт
И аз това се чудя?!
И трите машини са перфектни, лично съм се уверил, а за батериите, като седят по 5 дни без напрежение ще паднат я.
Публикувано на: Чет Авг 28, 2008 7:22 pm
от 44142
Казаха ми го хора който са от бригадите в Кончар. Вчера са видяли зор да ги уплътнят.
Публикувано на: Чет Авг 28, 2008 7:31 pm
от Mario Evstatiev
44142 написа:Казаха ми го хора който са от бригадите в Кончар. Вчера са видяли зор да ги уплътнят.
Уплътняването на пневмоинсталацията е нещо, което не се прави само на БЖК машини, а на всички. Освен това тази система на спирачката е такава - има пропуски, които в румънско са в нормите, но за нашия институт не са, нека не забравим, че на БЖК 40 има преводач Du 15, който си има един постоянен пропуск, регламентирано е във ФИШ №504. А като цяло локомотивите са много добри, дори има много неща, от които можем ние да се учим.
Публикувано на: Чет Авг 28, 2008 7:40 pm
от 44142
Точно за какво уплътняване става въпрос незнам. Дочух, че и контакторите за трифазната себъзикали нещо.
Публикувано на: Чет Авг 28, 2008 7:49 pm
от Mario Evstatiev
44142 написа:Точно за какво уплътняване става въпрос незнам. Дочух, че и контакторите за трифазната себъзикали нещо.
Определено информацията се изкривява когато се подава. По контакторите са бъзикали главно напреженовите преходи, защото и ти, колега знаеш, че при нас Uкм варира от 22 до 30 кV, което обуславя известни настройки. Иначе трифазната система е с автоматизирано управление и е особено надеждна за нашите условия.
Публикувано на: Чет Авг 28, 2008 7:53 pm
от 44142
Казвам това което съм чул. Нищо повече.
Публикувано на: Чет Авг 28, 2008 9:11 pm
от driver
шкода от 69 не се движи но 40 1020 се движи доста добре локомотивите са перфектни за нашите условия