
Администратор

Глобален модератор
Друго би било да види човек и снимка, така представата ще е пълна!.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Нещо много се прехласвате по тези 40-ки ,аз като погледнах в кабината и видях ,че си е с обикновенния кръгъл черен контролер като нашите 46-ци , ако е така значи освен боята почти нищо ново сигурно няма по тях , освен подобренията по спомагателните вериги , а това с боята и нашите го могат , вижте как ги изрисуват след ремонт но отвътре са си пак старите кошници.

Администратор
Днес успях да се разходя до халето на Кончар където се намират най - новите локомотиви на БЖК , ето резултатите:
40 0704 - 3 прави компания с 40 0553 - 4;
Логото на БЖК върху 40 0704 - 3;
40 0172 - 3 - общ план;
В двора , редом с тях , бе 40 0177 - 2 , за която има слух , че ще си ходи обратно в Румъния.Тя , за разлика от останалите 40-00-ки на БЖК , е едиствената досега със симетрични пантографи.
Индивидуална фотосесия на може би най - новата придобивка на частния превозвач - дизелов локомотив , идентичен на нашите 06-00-ци , който бе с номер 60 0882 - 5:
фронтален изглед;
външен вид:
http://bgphoto.net/photos/1565/o633551112780719773.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633551112851815343.jpg
талигата;
надписи по машината;
в компанията на 45152-6;
снимка за спомен;
Направи ми впечатление , че в кабината има вентилатор - уред , който досега не съм виждал по кабините на родните локомотиви.
40 0704 - 3 прави компания с 40 0553 - 4;
Логото на БЖК върху 40 0704 - 3;
40 0172 - 3 - общ план;
В двора , редом с тях , бе 40 0177 - 2 , за която има слух , че ще си ходи обратно в Румъния.Тя , за разлика от останалите 40-00-ки на БЖК , е едиствената досега със симетрични пантографи.
Индивидуална фотосесия на може би най - новата придобивка на частния превозвач - дизелов локомотив , идентичен на нашите 06-00-ци , който бе с номер 60 0882 - 5:
фронтален изглед;
външен вид:
http://bgphoto.net/photos/1565/o633551112780719773.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633551112851815343.jpg
талигата;
надписи по машината;
в компанията на 45152-6;
снимка за спомен;
Направи ми впечатление , че в кабината има вентилатор - уред , който досега не съм виждал по кабините на родните локомотиви.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 127
Регистриран на: Вто Яну 08, 2008 8:49 pm

Администратор

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Администратор
Уплътняването на пневмоинсталацията е нещо, което не се прави само на БЖК машини, а на всички. Освен това тази система на спирачката е такава - има пропуски, които в румънско са в нормите, но за нашия институт не са, нека не забравим, че на БЖК 40 има преводач Du 15, който си има един постоянен пропуск, регламентирано е във ФИШ №504. А като цяло локомотивите са много добри, дори има много неща, от които можем ние да се учим.44142 написа:Казаха ми го хора който са от бригадите в Кончар. Вчера са видяли зор да ги уплътнят.
64.19

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Администратор
Определено информацията се изкривява когато се подава. По контакторите са бъзикали главно напреженовите преходи, защото и ти, колега знаеш, че при нас Uкм варира от 22 до 30 кV, което обуславя известни настройки. Иначе трифазната система е с автоматизирано управление и е особено надеждна за нашите условия.44142 написа:Точно за какво уплътняване става въпрос незнам. Дочух, че и контакторите за трифазната себъзикали нещо.
64.19

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 127
Регистриран на: Вто Яну 08, 2008 8:49 pm
Информация
Модератори