Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Още една БЖК 40 дойде. В момента се намира на Миячката. С нея общия брой на новите синьо - сиво - оранжеви хубавици става 4.
64.19
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Друго би било да види човек и снимка, така представата ще е пълна!.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Нещо много се прехласвате по тези 40-ки ,аз като погледнах в кабината и видях ,че си е с обикновенния кръгъл черен контролер като нашите 46-ци , ако е така значи освен боята почти нищо ново сигурно няма по тях , освен подобренията по спомагателните вериги , а това с боята и нашите го могат , вижте как ги изрисуват след ремонт но отвътре са си пак старите кошници.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Въпросните 40-ки са пипнати сериозно и отвътре. Да, стария контролер си е, но нещо, което работи защо да се сменя?
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Днес успях да се разходя до халето на Кончар където се намират най - новите локомотиви на БЖК , ето резултатите:
40 0704 - 3 прави компания с 40 0553 - 4;
Логото на БЖК върху 40 0704 - 3;
40 0172 - 3 - общ план;
В двора , редом с тях , бе 40 0177 - 2 , за която има слух , че ще си ходи обратно в Румъния.Тя , за разлика от останалите 40-00-ки на БЖК , е едиствената досега със симетрични пантографи.

Индивидуална фотосесия на може би най - новата придобивка на частния превозвач - дизелов локомотив , идентичен на нашите 06-00-ци , който бе с номер 60 0882 - 5:
фронтален изглед;
външен вид:
http://bgphoto.net/photos/1565/o633551112780719773.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633551112851815343.jpg
талигата;
надписи по машината;
в компанията на 45152-6;
снимка за спомен;

Направи ми впечатление , че в кабината има вентилатор - уред , който досега не съм виждал по кабините на родните локомотиви.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Днес следобед минавайки в близост до Локомотивно депо, успях да вида 5 румънски красавици, опнали се на припек на слабото следобедно слънце. Отстрани изглеждаха много добре.
Упях да разпозная само 40 0704 и 40 0172, заради оражевите им линии отстрани. 8)
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Аз дочух, че въпросните лок са минали самопребоядисване, монтиране на климатик и някакъв нескопосан ремонт. Сега се чудят как да ги уплътнят. Освен това лок са дошли със слаби АБ-та.
Мнения: 127
Регистриран на: Вто Яну 08, 2008 8:49 pm

Мнение от driver »

защо пишете глупости локомотивите са минали капитален ремонт
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

driver написа:защо пишете глупости локомотивите са минали капитален ремонт
И аз това се чудя?!

И трите машини са перфектни, лично съм се уверил, а за батериите, като седят по 5 дни без напрежение ще паднат я.
64.19
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Казаха ми го хора който са от бригадите в Кончар. Вчера са видяли зор да ги уплътнят.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

44142 написа:Казаха ми го хора който са от бригадите в Кончар. Вчера са видяли зор да ги уплътнят.
Уплътняването на пневмоинсталацията е нещо, което не се прави само на БЖК машини, а на всички. Освен това тази система на спирачката е такава - има пропуски, които в румънско са в нормите, но за нашия институт не са, нека не забравим, че на БЖК 40 има преводач Du 15, който си има един постоянен пропуск, регламентирано е във ФИШ №504. А като цяло локомотивите са много добри, дори има много неща, от които можем ние да се учим.
64.19
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Точно за какво уплътняване става въпрос незнам. Дочух, че и контакторите за трифазната себъзикали нещо.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

44142 написа:Точно за какво уплътняване става въпрос незнам. Дочух, че и контакторите за трифазната себъзикали нещо.
Определено информацията се изкривява когато се подава. По контакторите са бъзикали главно напреженовите преходи, защото и ти, колега знаеш, че при нас Uкм варира от 22 до 30 кV, което обуславя известни настройки. Иначе трифазната система е с автоматизирано управление и е особено надеждна за нашите условия.
64.19
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Казвам това което съм чул. Нищо повече.
Мнения: 127
Регистриран на: Вто Яну 08, 2008 8:49 pm

Мнение от driver »

шкода от 69 не се движи но 40 1020 се движи доста добре локомотивите са перфектни за нашите условия
Публикувай отговор

Обратно към “"Българска Железопътна Компания - АД"”

Информация