Страница 10 от 42
Публикувано на: Чет Фев 25, 2010 12:58 pm
от Mario Evstatiev
Бързите влакове 7620 и 7625 вече са с ЕХ - ДБ вагони серия 33, 43, че дори и 45. На опашката пътуват два купейни за Лом.
Публикувано на: Чет Фев 25, 2010 6:16 pm
от nikol4yy
А дано като са с EXDB вагони да не им слагат след това нови 63-ки, а да си останат с тези вагони.
Публикувано на: Чет Фев 25, 2010 6:40 pm
от VESO
Аз мисля за най - логично нещата да се развият по следния начин - нека 7620 / 7625 и 7622 / 7623 да бъдат с купейни вагони , 7631 / 7630 да си бъде с exDB серия 33 , 43 или 45 , а ако ще пускат модернизираните 63-ки по 7-ма линия , то двойката 7621 / 7624 да бъде с тях.Напълно си заслужава и ако отпаднат спиранията на Криводол , Дреновец и Видбол , резултатът ще е чудесен.До тогава обаче , нека и тази двойка да бъде с купейни вагони.
Публикувано на: Чет Фев 25, 2010 7:28 pm
от 43.309
Пък за Варна 43 серия. Не може и така. Преоритетно купейни за Бс и Ва.
Публикувано на: Пет Фев 26, 2010 8:52 pm
от rexkos
Русенци трябва да черпят! Тази вечер МБВ 382 е с два първокласни серия 63 за вътрешно съобщение. Русенци, утре скачайте на снимачките и бегом на 463 или 383.

Публикувано на: Пет Фев 26, 2010 8:54 pm
от Nikss
По-вероятно според мен да са на 463 тъй като последния път 97-ците от 462 се върнаха с 383.

Публикувано на: Съб Фев 27, 2010 12:05 am
от Saruman
Брееее чудеса се случват от скоро време, а аз оня ден на 463 попаднах на възможно най-отвратителната 74-ка на депо София, която може да съществува.
Публикувано на: Съб Фев 27, 2010 1:16 am
от 46 242
А лелката от касата ще ти каже "Не продаваме билети 1ва класа за този влак" !!!
Къде е телеграмата за 382 Vmax=100 ??
Публикувано на: Съб Фев 27, 2010 9:05 am
от 43.309
Закво ти е телеграма, то и за другите влакове няма телеграма.Началник влака е длъжен да напише в пътния лист ако има 63., че влака е до 100 км/ч.
Публикувано на: Съб Фев 27, 2010 9:20 am
от 46 242
А дали го прави ? Съмнявам се..
Публикувано на: Съб Фев 27, 2010 12:11 pm
от 43.309
Правят го да, както и 90км/ч за калодкови в участъка Сп-Пзк-това също се вписва.
Публикувано на: Съб Фев 27, 2010 12:26 pm
от VESO
46 242 написа:А лелката от касата ще ти каже "Не продаваме билети 1ва класа за този влак" !!!
Защо да не продават билети първа класа. Седящият вагон София - Bucureşti Nord по план е смесен (първа и втора класа) , следователно съм си в правото , ако пътувам от София за Плевен (пример) да си поискам такъв билет за него.
Публикувано на: Съб Фев 27, 2010 6:03 pm
от Vancho
ТОЗИ влак по принцип няма вагон първа класа и няма как да се издават билети за първа класа.Просто се ползва като второкласен. Аз лично съм пътувал в 63 ка първокласна с МБВ 463 от ПТ до ГО и бях сам в него, така че все едно съм бил баш в първа класа

А интересното е със седящите Букурещ София и София Букурещ по МБВ тата, че те като смесени се ползват за вътрешно между София и ГО

иначе не знам по принцип дали са разрешени за вътрешно ползване
Публикувано на: Съб Фев 27, 2010 6:22 pm
от Saruman
Не си пътувал сам, и да беше празен никой не смее и да се качи в него.
Публикувано на: Съб Фев 27, 2010 8:54 pm
от Nikss
1. Чудеса стават, защото купейните вагони отидоха на варненските влаци и едвам се свързват двата края.
2. Вагонът за Букурещ (екс дб 43-ка) не винаги е смесен.
3. Телеграма не е била нужна тъй като влакът е бил с лок 44 125, който е до 100 км/ч.
4. Според електронния пътеводител няма тарифа за 1-ва класа на този влак. Това значи, че ако пътуват първокласни вагони, може да се пътува с билет за 2-ра класа.