Страница 10 от 48
Публикувано на: Пет Дек 25, 2009 10:17 am
от VESO
Това също е фрагмент от 43502-4.

Публикувано на: Пет Дек 25, 2009 11:44 pm
от 42 072.9

Пък нека си пишат каквото искат по кабините

Публикувано на: Нед Дек 27, 2009 2:32 am
от VESO
Колко сняг само има в Плевен. А кой влак е поела?
Публикувано на: Нед Дек 27, 2009 9:15 am
от Mario Evstatiev
VESO написа:Колко сняг само има в Плевен. А кой влак е поела?
Като гледам влака и часа, в който е на Пл, това се чини да е 2615. Интересно толкова ли го закъсахме за локомотиви, че пуснаха 43 502 за Варна. Голям "кеф" ще да е било за лок. бригада. Не им завиждам на момчетата...
Публикувано на: Нед Дек 27, 2009 9:57 am
от bdz46
Не е 502, защото са високи прозорците.
Но и 502 наскоро се беше завъртяла за Варна с 2612 и 3637/3636.
Публикувано на: Нед Дек 27, 2009 12:50 pm
от 44142
Това е лок 43556 на влак 2615 поради счупен пантограф на лок 44098 и оставането на същия във ВА за смяна на пантографа. Интересното е, че вчера 43556 е скъсал къса тяга.
Публикувано на: Сря Яну 20, 2010 7:32 pm
от 44142
Днес на Стара Загора при маневра са се ударили 45186 и 45188. Знае ли се какво е състоянието. Предполагам не е бил силен удара но все пак.
Публикувано на: Сря Яну 20, 2010 8:14 pm
от Nikss
А някой изобщо знае ли причината да се ударят и как така са се озовали на един коловоз та е станал сакатлъка... може би ударът не е бил силен, а като причина си мисля, че може би са им замръзнали спирачките... спомням си преди 2-3 г. имаше такъв случай доколкото помня в Пловдив с БВ 4640 - лок отива да се закачи, при задържане с директната спирачка няма ефект и следва удар във вагоните със скорост около 15-20 км/ч, единствено май леко бяха пострадали чистачките, които в тоя момент били в един от вагоните.
Публикувано на: Сря Яну 20, 2010 9:12 pm
от 43.309
Малка корекция 44.161 и 45.188
Публикувано на: Пет Яну 22, 2010 6:27 pm
от belata2
Удар с 50-60 км/час немисля че е слаб.Локомотивите са много зле,видях снимка като гледам са поели към бракуване.
Публикувано на: Пет Яну 22, 2010 8:51 pm
от Nikss
belata2 написа:Удар с 50-60 км/час немисля че е слаб.Локомотивите са много зле,видях снимка като гледам са поели към бракуване.
Бракуване според мен е малко крайно решение и едва ли ще се стигне до такова. Ще ги възстановят, не се притеснявай. Наистина ще отнеме доста време, но ще ги бъде.

Публикувано на: Пет Яну 22, 2010 8:56 pm
от bdz46
Машини са закърпвани и при по-тежки удари.
Даже съвсем наскоро беше кърпенето на 45 205 със смяна на челната греда чак до степенките (след камъните по дефилето) и на 55 056 след удара на Радомир.
Другият вариант е възстановяване на някой празен кош с чарковете от 161.
Публикувано на: Пет Яну 22, 2010 8:57 pm
от 46 242
Талигите и колоосите на 44 161 навредени ли са от удара ?
Публикувано на: Пет Яну 22, 2010 9:00 pm
от Nikss
Ти сериозно ли? Та на 198 дето помете със 120 км/ч на Брусен автомобил чак до 1-вата колоос беше стигнал и нищо им нямаше... какво толкова може да им има?
А иначе Тодор е прав, няма да ги оставят, още повече, че са 45-та серия. Ако бяха 43 едва ли щяха да си правят труда както стана с 538. Кабини има достатъчно по депата, ще вземат една и ще стегнат 161.
А на 205 май още си седи синия апаратен шкаф в 1-ва кабина, боядисван в Мездра.

Публикувано на: Пет Яну 22, 2010 9:04 pm
от 46 242
Ти правиш ли разлика между удар влак-автомобил и удар между две маси 90 тона ?