Страница 10 от 59
Публикувано на: Пон Ное 30, 2009 11:28 pm
от 44142
138 изписахте ли я?
Публикувано на: Пон Ное 30, 2009 11:29 pm
от borislaviv
Още малко, може тази седмица.
Публикувано на: Пон Ное 30, 2009 11:32 pm
от 44142
Имам още едно въпросче стига да не досаждам. Забелявам на някои лок е изкорубена противобуксовъчната. Има ли смисъл предпазителя да бъде вдигнат и при това положение противоплъзгащата бачка ли.
Публикувано на: Вто Дек 01, 2009 6:03 pm
от borislaviv
Аз още в началото на годината направих тема за откраднатите противобуксовъчни защити в този форум.Просто недоумявам на кого е притрябвала, като в нея няма нищо ценно и много от тях са повредени,защото не са поддържани от много години.Значи при кражбата се прекъсва веригата на проводник 500 с проводник 600, който минава през всички спирачни контактори за да се събере схемата в режим на реостатно спиране. При това положение няма да събира на реостат.Понеже на всички липсващи противобуксовъчни сме възстановили този проводник, ако не събира на реостат причината вече ще бъде от друго място- освен ако не са пернали някоя неоткрадната досега.Затова предпазител противобуксовъчна защита е най добре да бъде изключен- той вече не влияе на нищо.
Публикувано на: Вто Дек 01, 2009 9:11 pm
от disell
Миналата година при обслужване на влак с ГО-ки локомотив ( мисля ,че беше 45 серия ако не се лъжа ) при изключен АП на противобуксовъчната защита тотмана работи на място , след като го включиш всичко си идва на мястото , много интересна ситуация....
Публикувано на: Вто Дек 01, 2009 9:19 pm
от Mario Evstatiev
Интересно кой и за какво краде шкафа на буксовката

Това е електронен блок, какво толкоз са му харесали?
Публикувано на: Вто Дек 01, 2009 9:22 pm
от Nikss
Гадове всякакви... някои просто обичат да правят мизерии и саботажи, нищо чудно не трябва да има, тъпо племе сме и вместо да се подкрепяме гледаме само как да направим на другия да му е гадно.

Публикувано на: Вто Дек 01, 2009 9:58 pm
от 44-134
ADMIN: Спазването на добрия тон в дискусиите е задължително! Заяждания, заплахи и/или умишлен оффтопик в темите се модерират!
Тая противобуксовъчна с времето просто изчезва защото много рядко да работи и ако работи то дава проблеми.
Публикувано на: Вто Дек 01, 2009 10:00 pm
от Mario Evstatiev
Тази защита отдавна не работи и като неефективна примерно в ЖПЗ щяха да я махнат също. Обаче въпроса е защо този, който я сваля не си възстановява връзката на пр. 500 с пр. 600?
Публикувано на: Вто Дек 01, 2009 10:30 pm
от borislaviv
Защото връзката е на конектор и няма как да се възстанови.Пък който ги сваля малко го интересува за последствията.
Публикувано на: Вто Дек 01, 2009 10:39 pm
от Mario Evstatiev
borislaviv написа:Защото връзката е на конектор и няма как да се възстанови.Пък който ги сваля малко го интересува за последствията.
Явно се сваля някъде по депата това чудо. Иначе да се върнем към темата за ГО локомотивите. НА колко кА настройвате МТР на 44/45-та серия?
Публикувано на: Вто Дек 01, 2009 10:48 pm
от borislaviv
На 1650А. Онзи ден хората от НИИТ, точно това проверяваха.
Публикувано на: Вто Дек 01, 2009 10:50 pm
от Mario Evstatiev
borislaviv написа:На 1650А. Онзи ден хората от НИИТ, точно това проверяваха.
Това е и стандартната настройка, поради което много ГО локомотиви се харесват на софиянци, каращи ги инцидентно на бързи влакове. При нас в Подуяне се настройват на 1250А, незнайно по каква заповед и защо?
Друго питане! До къде сте с големите ремонти?!
Публикувано на: Вто Дек 01, 2009 10:53 pm
от borislaviv
44-138 на прага, 44-126 също.44-121 януари месец.
Публикувано на: Вто Дек 01, 2009 10:56 pm
от Mario Evstatiev
borislaviv написа:44-138 на прага, 44-126 също.44-121 януари месец.
На 126 уплътниха ли 1-ва кабина? И ми е интересно, черна гъба остана ли на таз машина
