Страница 10 от 81

Публикувано на: Вто Сеп 29, 2009 8:37 pm
от VESO
Само , че перонът между първи и 2-ри коловоз е 50 м , а не 76 , както е написано на твоята схема.
:D

Публикувано на: Вто Сеп 29, 2009 8:40 pm
от VESO
От мен една загадка - познай гарата по поста на стрелочниците.

Публикувано на: Вто Сеп 29, 2009 8:46 pm
от Mario Evstatiev
VESO написа:От мен една загадка - познай гарата по поста.
Гара с ЕМЦ е, виждат се маневрените шкафове. Освен това като гледам няма изпълнителен апарат на ЕМЦ, значи е вероятно Свиленград. Там ЕМЦ е с изпълнителен апарат в канцеларията на деж. ръководител.

Публикувано на: Вто Сеп 29, 2009 8:48 pm
от bdz46
Не само ЕМЦ има маневрени шкафове. А и тази е с два коловоза.

Публикувано на: Вто Сеп 29, 2009 8:52 pm
от VESO
Не е Свиленград , давам два фото - жокера:

фрагмент от външната фасада - останала все още някогашна камбанна сигнализация;
А на това нещо се натъкнах в стаята на рък. движение.

Публикувано на: Вто Сеп 29, 2009 8:54 pm
от Mario Evstatiev
Крайна гара е това, гледам с РУКЗ, вероятно е или Свищов или Подкова.

Публикувано на: Вто Сеп 29, 2009 8:55 pm
от bdz46
РПАБ с групов изход.

Публикувано на: Вто Сеп 29, 2009 8:58 pm
от VESO
lok45111 написа:Крайна гара е това, гледам с РУКЗ, вероятно е или Свищов или Подкова.
bdz46 написа:РПАБ с групов изход.
Каква точно му е функцията на това , понеже досега съм го виждал само при тази гара и никъде другаде?

Публикувано на: Вто Сеп 29, 2009 8:59 pm
от Mario Evstatiev
Коя от двете гари. На мен лично ми се чини да е повече Свищов това, защото Пва няма маневрен район.

Публикувано на: Вто Сеп 29, 2009 9:01 pm
от VESO
Нито една от двете не е. Давам още един жокер - тази гара се намира в Северна България , но не е Свищов.

Публикувано на: Вто Сеп 29, 2009 9:07 pm
от rexkos
Не се сещам за действаща крайна гара в Северна България с 2 коловоза, тъй че моят отговор е Кошава.

Публикувано на: Вто Сеп 29, 2009 9:15 pm
от VESO
[-X
Марио беше с нас и видя колко коловоза има гара Кошава.Хора , тази гара си генерира стабилен пътникопоток от години насам.Вярно , влаковете там не са особено много , но хора си има.Намира се в града и не попада в класацията за отдалеченост от населено място.

Публикувано на: Вто Сеп 29, 2009 9:16 pm
от bdz46
Защо решихте, че е крайна? На Кошава няма ПАБ, тя дори не е гара.
Интересно, че тази РПАБ е допълнителна, а не е интегрирана в гаровата ОИ, значи гарата може и да е без ОИ и с групов изход.
Видин е такава, Лом също, но те са с повече коловози.

Публикувано на: Вто Сеп 29, 2009 9:19 pm
от rexkos
Втори опит - Черквица ?

Публикувано на: Вто Сеп 29, 2009 9:19 pm
от VESO
rexkos написа:Втори опит - Черквица ?
[-X

Колкото до Кошава , ето снимки от нея:
http://bgphoto.net/photos/1565/o633716740123750000.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633716739963593750.jpg

и коловозното развитие , което се пада преди приемното сдание.Дори може да се каже , че пред самото приемно сдание се събират коловозите.