

Администратор
Гара с ЕМЦ е, виждат се маневрените шкафове. Освен това като гледам няма изпълнителен апарат на ЕМЦ, значи е вероятно Свиленград. Там ЕМЦ е с изпълнителен апарат в канцеларията на деж. ръководител.VESO написа:От мен една загадка - познай гарата по поста.
64.19

Администратор
lok45111 написа:Крайна гара е това, гледам с РУКЗ, вероятно е или Свищов или Подкова.
Каква точно му е функцията на това , понеже досега съм го виждал само при тази гара и никъде другаде?bdz46 написа:РПАБ с групов изход.
Последно промяна от VESO на Вто Сеп 29, 2009 9:00 pm, променено общо 2 пъти.

Администратор

Марио беше с нас и видя колко коловоза има гара Кошава.Хора , тази гара си генерира стабилен пътникопоток от години насам.Вярно , влаковете там не са особено много , но хора си има.Намира се в града и не попада в класацията за отдалеченост от населено място.
Последно промяна от VESO на Вто Сеп 29, 2009 9:23 pm, променено общо 2 пъти.
Защо решихте, че е крайна? На Кошава няма ПАБ, тя дори не е гара.
Интересно, че тази РПАБ е допълнителна, а не е интегрирана в гаровата ОИ, значи гарата може и да е без ОИ и с групов изход.
Видин е такава, Лом също, но те са с повече коловози.
Интересно, че тази РПАБ е допълнителна, а не е интегрирана в гаровата ОИ, значи гарата може и да е без ОИ и с групов изход.
Видин е такава, Лом също, но те са с повече коловози.
Последно промяна от bdz46 на Вто Сеп 29, 2009 9:17 pm, променено общо 1 път.
rexkos написа:Втори опит - Черквица ?

Колкото до Кошава , ето снимки от нея:
http://bgphoto.net/photos/1565/o633716740123750000.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633716739963593750.jpg
и коловозното развитие , което се пада преди приемното сдание.Дори може да се каже , че пред самото приемно сдание се събират коловозите.
Информация
Модератори