Страница 10 от 13

Публикувано на: Чет Авг 20, 2009 10:59 pm
от VESO
Labros написа:Това малко момченце ли... Неговата верица :!: Ами щом е ясен виновника да предприемем необходимите мерки по повдигане на обвинения за съботаж, подкупи, безхаберие и разсипия в Софийския съд. Имам някои познати тук-там из съда, но пък в момента нямам излишни пари за адвокатски хонорари.

:arrow: Апелирам към колегата Весо: като юрист да ми даде в кратце една консултация по въпроса :!:
Значи да разясня накратко - за да се повдигне обвинение (повдига се от прокурор) е нужно образуването на досъдебно производство.То се образува само при два кумулативни фактора - 1. законен повод и 2. достатъчно данни за извършено престъпление. Да разясня какво представлява всяко едно от тях:
законен повод за започване на разследване е:
- съобщение до органите на досъдебното производство (прокурор и разследващи органи - следовател и дознател) за извършено престъпление.То трябва да съдържа данни за лицето , от което изхожда , понеже чл. 209 (1) НПК казва , че анонимните съобщения не са законен повод за започване на разследване;
- информация за извършеното престъпление , разпространена устно , писмено , чрез средствата за масово осведомяване , разкрита чрез използване на СРС или по друг начин;
- лично явяване на дееца пред органите на досъдебното производство с признание за извършеното престъпно деяние;
- непосредствено разкриване от органите на признаци за извършено престъпление.

Достатъчно данни за образуване на досъдебно производство са налице , когато въз основа на събраните доказателства може да се направи основателно предположение за извършено престъпление.Производството се счита за образувано със съставяне на акта за първото действие по разследването - оглед , претърсване , изземване , разпит и др.

Това е процедурата , описана от мен.Ако действително някой разполага с достаъчно данни за извършено престъпление и може да го докаже , то ето реда , който се спазва.

Публикувано на: Пет Авг 21, 2009 11:37 am
от 42 072.9
Интересно ми е защо 45 158 е на оградата в Мездра, след като хвърлиха толкова пари и труд.

Публикувано на: Пет Авг 21, 2009 12:33 pm
от VESO
Някой знае ли какво се случва с 45174-0 ? Последно беше забравена тотално на оградата отстрани на халето.

Публикувано на: Пет Авг 21, 2009 5:28 pm
от Nikss
42 072.9 написа:Интересно ми е защо 45 158 е на оградата в Мездра, след като хвърлиха толкова пари и труд.
Защото е скапан недодялан боклук... ей за тва... който е изкарал поне 1 дежурство с него знае що блъскане и що чудо е... да не говорим, че ако го управляваш от удряната кабина и вентилация и компресори (а сигурно и всичко останало) е смесица между 42 и 43. На мен лично ми е противна, пък и доколкото знам постоянно даваше проблеми... след излизането от ремонта спомаг. машини се ебаваха и накрая 4-5 дена стоя в бокса, докато й оправят плетеницата кабеляци... а не е навъртяла километрите за ГПР да речеш да е спряна, за бандажи също мисля, че не й е време... остава само да гадаем, но предполагам, че някой пак се е правил на майстор и машината се "запънала" и резултата е на лице... тя напоследък по Брусарци работеше, а там са специалисти в разколачването и на RFT и на други детайли. :D :lol: Няма да се учудя ако е дала сериозна и трудноостранима за няколко дни повреда - я траф, я нещо друго сдало багажа... всичко е възможно при тая "перфектна" поддръжка в Мездра...

А относно 45 174.0 последно беше преместена от коловоза до халето на другия, на който са наредени 43 554, 45 170, 43 523 и т.н. Явно са я били подготвили да я вкарват, но не знам какво е положението... сега я няма, а тя е спряна за КР.

Публикувано на: Пет Авг 21, 2009 6:42 pm
от 44142
ще блъска 158 като няма амортисьори а стенда е в Мездра за рециклираните. 45174 ще отлежава да чака КР евентоално. За тази година бил определен за КР 44140 от депо М.

Публикувано на: Съб Авг 22, 2009 10:03 am
от Mario Evstatiev
45 158.3 въпреки, че се положиха много усилия, наистина беше адски зле. Какви ли повреди не даде. В крайна сметка труда и парите отидоха на вятъра, така ще си отлежи на оградата докато не я пратят и нея в ЛВЗ.

45 174.0 много вероятно е да е отпътувала за Русе, където да влезе за КР след излизането на 45 179.9, все пак кампанийно се започнаха ремонти на 44/45 в ЛВЗ, което е добре, ще ги изправят малко "на крака", че съвсем бяха грохнали Мездренските(пардон Софийските) "Р" - ки.

Публикувано на: Съб Авг 22, 2009 12:29 pm
от Nikss
174 я няма, не знам в халетата какво е вкарано, но май 181 и 182 са там... друга информация нямам, нека някой ако може да провери какво е положението... а 158 след като миналата година излезе от КР и сега дори километри за ГПР не е навъртяла не знам каква ще я мъдрят, но е факт, че е много недолюбвана... не знам в Брусарци как са се справяли с нея :D :lol:

Публикувано на: Съб Авг 22, 2009 12:49 pm
от VESO
Последният път , когато ходих в Мездра , там бяха само Fighter-и - 523 , 543 , 554.От серия 45-00 засякох 146 и 170 (без един буфер) , а ето къде се намираше 174.

Публикувано на: Съб Авг 22, 2009 1:31 pm
от 44142
45158 не е спрян. Просто не е имало влак и лок е чакал на оградата включване.

Публикувано на: Съб Авг 22, 2009 1:32 pm
от Nikss
Е нормално... влакове няма, локомотиви бол... не се бях сетил за това отлежаване, но последната година е честа гледка...

Публикувано на: Нед Авг 23, 2009 5:44 am
от Mario Evstatiev
Nikss написа:Е нормално... влакове няма, локомотиви бол... не се бях сетил за това отлежаване, но последната година е честа гледка...

В депо София се гънем като торни червеи за машини, докато по другите депа седят. Чудя се, защо не пратят командировка няколко машини от депата, в които имат известен излишък. Например от Мездра може да се пратят 1-2 локомотива, от Горна Оряховица също 1-2 локомотива могат да се отделят, по този начин тук в Сф ще вържем графика. На косъм бяхме да ни вземат варненските влакове поради липса на локомотиви, сега дадоха две 46 200 - 46 219.2 и 46 235.8, с които скърпваме на кантар работата. Но от сега виждам как ще лангъркат 5100 kW за 5 вагона до Варна - иди оправдай този разход.

Публикувано на: Нед Авг 23, 2009 5:51 am
от Nikss
Е 219 пък къде в бързия график се вписва? Тя е до 80... нека работи помощна Ву-Рн или на товарачки, но никакви бързи... 235 вече си е сериозна работа, че май я вдигнаха на 130, ама за товарачки не става, че редукторите й са за 150 km/h... но например може тя да се пуска на 8627/8626, а 4400Х от нейното място да се пуска за Ва... ето, уредихме проблема... готова е работата, а по въпроса с командироването на машини наистина може да се направи нещо по въпроса, но всеки си трайка... в Мездра 2 лок безпроблемно могат да дадат, така и така някои товарни вече от дъжд на вятър се движат (Цимента и 20612 наобед, който пък заради факултативния 20622 от Плз до М го няма). В ГО към момента щом 44068.5 е командирована от Р не е много добре положението... в Русе би трябвало да имат излишък от поне 2 лок, Ва е зле, Бс си има и ето сега 2-те 46 са в Сф, Сз и По също са зле...

Публикувано на: Нед Авг 23, 2009 12:36 pm
от БДЖ
От написаното от Nikss излезе, че Дца са най-добре :lol: Не знам в София какво е положението, но вместо на обяд 5620 да тръгва с 001/002 могат да пускат и 46. Това беше до скоро, сега не съм виждал такава машина на този влак.

Публикувано на: Нед Авг 23, 2009 6:12 pm
от Mario Evstatiev
БДЖ написа:От написаното от Nikss излезе, че Дца са най-добре :lol: Не знам в София какво е положението, но вместо на обяд 5620 да тръгва с 001/002 могат да пускат и 46. Това беше до скоро, сега не съм виждал такава машина на този влак.
Май визираш 5611/5610. Той върви с 44 001/002, по някога и с 46 200, общо взето във синия график е и подават каквото има. Но и за него е нерентабилна голяма машина. По - добър вариант е да се направят ремонтите на 44/45 по - скоро и да ги пускат в движение всички.

Публикувано на: Нед Авг 23, 2009 6:20 pm
от VESO
"БДЖ" май има предвид този влак.А понякога "Благоевградската прелест" съм я засичал и така.