Страница 10 от 14
Публикувано на: Съб Дек 04, 2010 7:52 pm
от bdz46
Ако беше серия 45 вероятно нямаше да има катастрофа и всичко щеше да завърши в спасителния коловоз на Плачковци.
Публикувано на: Съб Дек 04, 2010 8:14 pm
от Иван Иванов
44-136 последно беше на депо Русе . На г.Бяла не си спомням годината катастрофира с 44-068 и след това я бракуваха. Отговарям на по горно питане.
Публикувано на: Съб Дек 04, 2010 8:26 pm
от VESO
Благодаря! Отговорът беше към моето питане.А да знаеш нещо за другите?
VESO написа:Останаха тези:
069 , 086 , 119 , 124 и 129.
А някой да има представа за други два локомотива - 44116-2 и......
От серия 45-00 ми се губи единствено 168.
Публикувано на: Съб Дек 04, 2010 8:32 pm
от Mario Evstatiev
Не ти се губи. Тя е 44 144.4

Публикувано на: Съб Дек 04, 2010 8:41 pm
от bdz46
Тогава къде е истинската 144?
Публикувано на: Съб Дек 04, 2010 8:41 pm
от 07
lok45111 написа:Не ти се губи. Тя е 44 144.4

А оригиналната 144 къде е ? 144(като номер) има 3 удара, кои са на оригинала и кои на бис-а
Публикувано на: Съб Дек 04, 2010 8:41 pm
от VESO
Значи последно , ето номерата на липсващите 44-00-ките и тяхната съдба
059 - удряна на Вакарел и бракувана;
069
077 - удар с 064 , при което е бракувана;
086
104 = 304 = 001;
116
119
122 - бракувана след инцидент на Плачковци;
124
129
136 - катастрофа с 068 на Бяла , при което е бракувана;
145 = 345 = 002.
Останаха само зелените , за които нямам информация.
Публикувано на: Съб Дек 04, 2010 8:52 pm
от Mario Evstatiev
144 се е омлатила на Розино май със 176 ако не се лъжа. 168 се е млатила по 2-ра линия, мисля, че катастрофата на Зверино. Но не съм много убеден. После в "Н. Коларов" от 144 и 168 е събрана една с номер 144. 176 си е запазена, само със сменена кабина.
Публикувано на: Съб Дек 04, 2010 9:35 pm
от 46 242
44 119 я помляха на Михалци. За 129 не се сещам. Може би на Гривица, където товарен влак е изпуснат и "подпира" катерещия се нагоре Дунав. На самата гара- пред очите на дежурния!
Публикувано на: Съб Дек 04, 2010 9:40 pm
от 46 242
Обяснението на Тодор за лентата е интересно, но 150 км/час не е възможно дори и на теория при криви R 275.
Публикувано на: Съб Дек 04, 2010 9:43 pm
от bdz46
Не знам кое обяснение си чел, но за 150 км/ч не съм казвал никъде.
Публикувано на: Съб Дек 04, 2010 9:50 pm
от 46 242
Да, моя грешка. Не е имало 150. Интересно как е реагирал дежурния на Радевци при вида на фучащата хала..
Публикувано на: Съб Дек 04, 2010 9:53 pm
от 07
46 242 написа:Да, моя грешка. Не е имало 150. Интересно как е реагирал дежурния на Радевци при вида на фучащата хала..
все пак пътя е бил нареден към спасителен коловоз - така че е преполагал какво идва...
Публикувано на: Съб Дек 04, 2010 10:08 pm
от 46 242
Не може да не е имало стрелочник на входа на Плачковци. Имали са време да разберат какво се задава от горе.
Публикувано на: Съб Дек 04, 2010 10:34 pm
от bdz46
Стрелочника е оправил стрелките за отклонение за очаквания влак и е забегнал някъде.
След като се разбира, че влакът е изпуснат, не е имало кой да обърне стрелките за правия коловоз, който продължава в спасителния. По онова време Плачковци е била с ръчни стреки.