Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Ако беше серия 45 вероятно нямаше да има катастрофа и всичко щеше да завърши в спасителния коловоз на Плачковци.
Мнения: 185
Регистриран на: Пон Окт 26, 2009 11:25 am
Местоположение: Русе

Мнение от Иван Иванов »

44-136 последно беше на депо Русе . На г.Бяла не си спомням годината катастрофира с 44-068 и след това я бракуваха. Отговарям на по горно питане.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Благодаря! Отговорът беше към моето питане.А да знаеш нещо за другите?
VESO написа:Останаха тези:
069 , 086 , 119 , 124 и 129.

А някой да има представа за други два локомотива - 44116-2 и......
От серия 45-00 ми се губи единствено 168.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Не ти се губи. Тя е 44 144.4 :lol:
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Тогава къде е истинската 144?
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

lok45111 написа:Не ти се губи. Тя е 44 144.4 :lol:
А оригиналната 144 къде е ? 144(като номер) има 3 удара, кои са на оригинала и кои на бис-а
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Значи последно , ето номерата на липсващите 44-00-ките и тяхната съдба

059 - удряна на Вакарел и бракувана;
069
077 - удар с 064 , при което е бракувана;
086
104 = 304 = 001;
116
119
122 - бракувана след инцидент на Плачковци;
124
129
136 - катастрофа с 068 на Бяла , при което е бракувана;
145 = 345 = 002.

Останаха само зелените , за които нямам информация.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

144 се е омлатила на Розино май със 176 ако не се лъжа. 168 се е млатила по 2-ра линия, мисля, че катастрофата на Зверино. Но не съм много убеден. После в "Н. Коларов" от 144 и 168 е събрана една с номер 144. 176 си е запазена, само със сменена кабина.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

44 119 я помляха на Михалци. За 129 не се сещам. Може би на Гривица, където товарен влак е изпуснат и "подпира" катерещия се нагоре Дунав. На самата гара- пред очите на дежурния!
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Обяснението на Тодор за лентата е интересно, но 150 км/час не е възможно дори и на теория при криви R 275.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Не знам кое обяснение си чел, но за 150 км/ч не съм казвал никъде.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Да, моя грешка. Не е имало 150. Интересно как е реагирал дежурния на Радевци при вида на фучащата хала..
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

46 242 написа:Да, моя грешка. Не е имало 150. Интересно как е реагирал дежурния на Радевци при вида на фучащата хала..
все пак пътя е бил нареден към спасителен коловоз - така че е преполагал какво идва...
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Не може да не е имало стрелочник на входа на Плачковци. Имали са време да разберат какво се задава от горе.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Стрелочника е оправил стрелките за отклонение за очаквания влак и е забегнал някъде.
След като се разбира, че влакът е изпуснат, не е имало кой да обърне стрелките за правия коловоз, който продължава в спасителния. По онова време Плачковци е била с ръчни стреки.
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация