Страница 10 от 22

Публикувано на: Съб Мар 31, 2007 10:08 am
от Nikss
Те са си ограничени от поне 5 години-след доставката са били за 130 км/ч ама после някой реши,че за да се обслужват по-ефективно товарните влакове трябва да им се монтират редуктори за 110 км/ч които локомотива не може да развие щото е ограничен до 100 км/ч а съм сигурен,че колоосите няма да издържат на повече от 100 км/ч ама тва вече е отделен въпрос-все пак стари са тия файтъри...ако чехите решат да пратят и за тях нови колооси и редуктори може да ги наобурудваме и да станат пак за 130 км/ч и да станат серия 43 000 а не 43 500.Да обаче това май няма изгледи да стане щото 44-ките и 45-ците имат по-важно значение от тях...

Публикувано на: Съб Мар 31, 2007 10:14 am
от rexkos
Няма смисъл да слагат нови колооси на Файтърите и да им вдигат скоростите, понеже поне 85-90% от тях са на товарачките, а останалите са на пътнически или крайградски пътнически главно по линиите, където участъковите скорости са под 100 km/h (3-та, 4-та, 7-ма, 9-та линии).

Публикувано на: Съб Мар 31, 2007 11:18 am
от bdz46
Колоосите на серия 43 са 100% идентични с 43Р и за толкова години е много вероятно дадена колоос да се е ползвала на машини от всички серии.

Публикувано на: Съб Мар 31, 2007 7:17 pm
от 44-134
Преди няколко дни ми се случи да се кача на 43 309 и на нея ясно беше написано Vmax 80km/h.

Публикувано на: Съб Мар 31, 2007 7:25 pm
от bdz46
Това трябва да е Vmax за изолиран локомотив, тя е 80км/ч за всички възможни машини, а на табелките е написано с дребен шрифт, че се отнася само за изолиран локомотив.

Публикувано на: Съб Мар 31, 2007 7:27 pm
от 44-134
bdz46 написа:Това трябва да е Vmax за изолиран локомотив, тя е 80км/ч за всички възможни машини, а на табелките е написано с дребен шрифт, че се отнася само за изолиран локомотив.
Съжалявам,че нямах апарат за да я снимам,но беше боядисано в кабината с шаблон над скоростомера Vmax 80 км/ч и никъде не пишеше,че е за изолиран локомотив,а в същото време котвите на хаслера са заковани на 100 км/ч.

Публикувано на: Съб Мар 31, 2007 8:05 pm
от lok43r
Очевидно е за изол. лок.

Публикувано на: Чет Апр 05, 2007 6:45 am
от Mario Evstatiev
lok43r написа:Очевидно е за изол. лок.
Няма машина, ограничена на 80 км/час от сериите 43/44/45. До 80 са само 42 100.

Публикувано на: Пет Апр 06, 2007 2:24 pm
от Nikss
До 80 км/ч са много работи-ако не се лъжа 42 081.0 трябва да е и тя до 80 а не само серия 42 100.61-ва серия също е до 80 както и електричките са до 80.

Публикувано на: Пет Апр 06, 2007 2:32 pm
от bdz46
Така е. Серия 61 обаче си е фабрично до 80, а останалите са ограничени в последствие.

Публикувано на: Вто Апр 10, 2007 10:40 pm
от Mario Evstatiev
В депо София има вече заповед за скорост 130 км/час на локомотивите серия 44 с подменени колоосни комплекти. Ще припомня, че в Сф това са 44 076.8 и 44 095.8

Публикувано на: Вто Апр 10, 2007 10:41 pm
от Nikola VS
Само те ли? Две машини? :? Колко общо машини по депата ще хвърчат със повече от сто?

Публикувано на: Вто Апр 10, 2007 10:44 pm
от Mario Evstatiev
Nikola VS написа:Само те ли? Две машини? :? Колко общо машини по депата ще хвърчат със повече от сто?
Всичките, на които им сложиха прословутите ЧЕРВЕНИ колооси. Останалите машини ще са до 100 км/час до смяна на колоосните комплекти.

Публикувано на: Вто Апр 10, 2007 10:47 pm
от Nikola VS
Така де, това го разбрах. Питам за бройката. Не знам, че в София са само две. :shock: Общо колко стават?

Публикувано на: Вто Апр 10, 2007 10:48 pm
от 42 072.9
Поразрови се из форума и ще разбереш кои са машините.