Страница 10 от 22
Публикувано на: Съб Мар 31, 2007 10:08 am
от Nikss
Те са си ограничени от поне 5 години-след доставката са били за 130 км/ч ама после някой реши,че за да се обслужват по-ефективно товарните влакове трябва да им се монтират редуктори за 110 км/ч които локомотива не може да развие щото е ограничен до 100 км/ч а съм сигурен,че колоосите няма да издържат на повече от 100 км/ч ама тва вече е отделен въпрос-все пак стари са тия файтъри...ако чехите решат да пратят и за тях нови колооси и редуктори може да ги наобурудваме и да станат пак за 130 км/ч и да станат серия 43 000 а не 43 500.Да обаче това май няма изгледи да стане щото 44-ките и 45-ците имат по-важно значение от тях...
Публикувано на: Съб Мар 31, 2007 10:14 am
от rexkos
Няма смисъл да слагат нови колооси на Файтърите и да им вдигат скоростите, понеже поне 85-90% от тях са на товарачките, а останалите са на пътнически или крайградски пътнически главно по линиите, където участъковите скорости са под 100 km/h (3-та, 4-та, 7-ма, 9-та линии).
Публикувано на: Съб Мар 31, 2007 11:18 am
от bdz46
Колоосите на серия 43 са 100% идентични с 43Р и за толкова години е много вероятно дадена колоос да се е ползвала на машини от всички серии.
Публикувано на: Съб Мар 31, 2007 7:17 pm
от 44-134
Преди няколко дни ми се случи да се кача на 43 309 и на нея ясно беше написано Vmax 80km/h.
Публикувано на: Съб Мар 31, 2007 7:25 pm
от bdz46
Това трябва да е Vmax за изолиран локомотив, тя е 80км/ч за всички възможни машини, а на табелките е написано с дребен шрифт, че се отнася само за изолиран локомотив.
Публикувано на: Съб Мар 31, 2007 7:27 pm
от 44-134
bdz46 написа:Това трябва да е Vmax за изолиран локомотив, тя е 80км/ч за всички възможни машини, а на табелките е написано с дребен шрифт, че се отнася само за изолиран локомотив.
Съжалявам,че нямах апарат за да я снимам,но беше боядисано в кабината с шаблон над скоростомера Vmax 80 км/ч и никъде не пишеше,че е за изолиран локомотив,а в същото време котвите на хаслера са заковани на 100 км/ч.
Публикувано на: Съб Мар 31, 2007 8:05 pm
от lok43r
Очевидно е за изол. лок.
Публикувано на: Чет Апр 05, 2007 6:45 am
от Mario Evstatiev
lok43r написа:Очевидно е за изол. лок.
Няма машина, ограничена на 80 км/час от сериите 43/44/45. До 80 са само 42 100.
Публикувано на: Пет Апр 06, 2007 2:24 pm
от Nikss
До 80 км/ч са много работи-ако не се лъжа 42 081.0 трябва да е и тя до 80 а не само серия 42 100.61-ва серия също е до 80 както и електричките са до 80.
Публикувано на: Пет Апр 06, 2007 2:32 pm
от bdz46
Така е. Серия 61 обаче си е фабрично до 80, а останалите са ограничени в последствие.
Публикувано на: Вто Апр 10, 2007 10:40 pm
от Mario Evstatiev
В депо София има вече заповед за скорост 130 км/час на локомотивите серия 44 с подменени колоосни комплекти. Ще припомня, че в Сф това са 44 076.8 и 44 095.8
Публикувано на: Вто Апр 10, 2007 10:41 pm
от Nikola VS
Само те ли? Две машини?

Колко общо машини по депата ще хвърчат със повече от сто?
Публикувано на: Вто Апр 10, 2007 10:44 pm
от Mario Evstatiev
Nikola VS написа:Само те ли? Две машини?

Колко общо машини по депата ще хвърчат със повече от сто?
Всичките, на които им сложиха прословутите ЧЕРВЕНИ колооси. Останалите машини ще са до 100 км/час до смяна на колоосните комплекти.
Публикувано на: Вто Апр 10, 2007 10:47 pm
от Nikola VS
Така де, това го разбрах. Питам за бройката. Не знам, че в София са само две.

Общо колко стават?
Публикувано на: Вто Апр 10, 2007 10:48 pm
от 42 072.9
Поразрови се из форума и ще разбереш кои са машините.