
Те са си ограничени от поне 5 години-след доставката са били за 130 км/ч ама после някой реши,че за да се обслужват по-ефективно товарните влакове трябва да им се монтират редуктори за 110 км/ч които локомотива не може да развие щото е ограничен до 100 км/ч а съм сигурен,че колоосите няма да издържат на повече от 100 км/ч ама тва вече е отделен въпрос-все пак стари са тия файтъри...ако чехите решат да пратят и за тях нови колооси и редуктори може да ги наобурудваме и да станат пак за 130 км/ч и да станат серия 43 000 а не 43 500.Да обаче това май няма изгледи да стане щото 44-ките и 45-ците имат по-важно значение от тях...
Съжалявам,че нямах апарат за да я снимам,но беше боядисано в кабината с шаблон над скоростомера Vmax 80 км/ч и никъде не пишеше,че е за изолиран локомотив,а в същото време котвите на хаслера са заковани на 100 км/ч.bdz46 написа:Това трябва да е Vmax за изолиран локомотив, тя е 80км/ч за всички възможни машини, а на табелките е написано с дребен шрифт, че се отнася само за изолиран локомотив.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Администратор


Администратор
В депо София има вече заповед за скорост 130 км/час на локомотивите серия 44 с подменени колоосни комплекти. Ще припомня, че в Сф това са 44 076.8 и 44 095.8
Последно промяна от Mario Evstatiev на Вто Апр 10, 2007 10:43 pm, променено общо 1 път.
64.19
Само те ли? Две машини?
Колко общо машини по депата ще хвърчат със повече от сто?


Администратор
Така де, това го разбрах. Питам за бройката. Не знам, че в София са само две.
Общо колко стават?

Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Информация
Модератори