Страница 90 от 147

Публикувано на: Вто Мар 01, 2011 8:12 pm
от 46 242
Амоне, агента 07 отговори вместо мен. И то много точно. А кажи, че не е така!

Публикувано на: Вто Мар 01, 2011 8:24 pm
от amon
Вече отговорих, чети по внимателно, защото няма да повтарям едно и също!

Публикувано на: Вто Мар 01, 2011 9:08 pm
от VESO
Хора , това вече е дъвкано до безумие.ПАРИЧНИЯТ СТИМУЛ-това е основният движещ фактор и ключова дума в израза.Колко хора ще се заемат да вършат работа при ниски заплати? А колко от заелите си , ще си вършат качествено работата? Тук подкрепям аmon за това , че не всички следва да се мерят с една летва , но вижте реалния стимул на работниците , който им дава хляба какъв е.
А кадрови промени... , то цялото БДЖ плаче за тях , но от къде да дойдат? И кой да ги осъществи?

Публикувано на: Вто Мар 01, 2011 9:17 pm
от amon
Мениджмънта на БДЖ е тотално сбъркан. Промените трябва да почнат отгоре, но там е една пиеса в която всички роли са раздадени!

Публикувано на: Сря Мар 02, 2011 1:30 am
от Nikss
На мечката в цирка като изпълни успешно наученият номер й се дава бонбонче... а тук никакъв стимул за работа... :evil:

Публикувано на: Сря Мар 02, 2011 9:12 pm
от 07
VESO написа:Хора , това вече е дъвкано до безумие.ПАРИЧНИЯТ СТИМУЛ-това е основният движещ фактор и ключова дума в израза.Колко хора ще се заемат да вършат работа при ниски заплати? А колко от заелите си , ще си вършат качествено работата? Тук подкрепям аmon за това , че не всички следва да се мерят с една летва , но вижте реалния стимул на работниците , който им дава хляба какъв е.
А кадрови промени... , то цялото БДЖ плаче за тях , но от къде да дойдат? И кой да ги осъществи?
Преди парчиния стимул е подбора на кадри! Защото първо трябва да намериш кои ще я свърши тази работа качествено! Защото от второ качество прерсонал първо качество продукт не излиза! А сега просто се търси на кои да се дадът едни пари... единствено условие да има някакът кетап.... А дали ще върши работа никои го интересува! Докато ако подръжката се поема от частна фирма - частника ще търси знаещи и можещи хора, ако не ги намери за малко пари ще дава повече - докато ги намери, защото ако се издъни негов работник - фирмата ще плаща щети и неустойки..... Да на БДЖ ще му струва повече от сега, по повече за нещо е по-добре от малко за нищо....

Публикувано на: Сря Мар 02, 2011 9:13 pm
от VESO
Напълно съм съгласен.

Публикувано на: Сря Мар 02, 2011 9:14 pm
от 07
Nikss написа:На мечката в цирка като изпълни успешно наученият номер й се дава бонбонче... а тук никакъв стимул за работа... :evil:
Абе факта че безработицата продължава да расте не е никак малък стимул.... Ама трябва да имаш нещо между ушите че да го разбереш (не ти, а по принцип)

Публикувано на: Сря Мар 02, 2011 9:35 pm
от LALich
Nikss написа:На мечката в цирка като изпълни успешно наученият номер й се дава бонбонче... а тук никакъв стимул за работа... :evil:

Мечката в цирка всеки ден си знае дажбата , а това с "бонбончето" е за добре свършена работа ........

Публикувано на: Сря Мар 02, 2011 9:55 pm
от 07
LALich написа:
Nikss написа:На мечката в цирка като изпълни успешно наученият номер й се дава бонбонче... а тук никакъв стимул за работа... :evil:

Мечката в цирка всеки ден си знае дажбата , а това с "бонбончето" е за добре свършена работа ........
Ама цирка като взема мечка първо гледа дали може да прави някакви номера....

Публикувано на: Сря Мар 02, 2011 10:31 pm
от n0_aLoNe
44 076 остава във Варна за ремонт. Не набира позиции, SO не превключва. На влак 2636 е подадена машината от Уикенда, 45 191.

Публикувано на: Чет Мар 03, 2011 4:11 pm
от nagi
Бързо са я оправили. Замина с 2614 :wink:

Публикувано на: Пет Мар 04, 2011 10:23 pm
от n0_aLoNe
45 166 остава в БС за смяна на предпазители на АБ.

Публикувано на: Съб Мар 05, 2011 12:39 am
от amon
е те се сменят за две минути, трябва да има и друго

Публикувано на: Съб Мар 05, 2011 7:42 am
от 42 072.9
А и няма причина да я бързат.