Страница 89 от 147

Публикувано на: Пет Фев 25, 2011 6:35 pm
от 44142
44101 е готова на 90% но кончарите чакат пари от БДЖ. Докато не си ги получат няма да работят. Същото е с 46203.

Публикувано на: Пет Фев 25, 2011 6:39 pm
от 46 242
203 е готова само на кош...

Публикувано на: Пет Фев 25, 2011 6:55 pm
от 44142
Не само кош. Имаше и готови модули но хърватите си ги взеха понеже БДЖ не плаща.

Публикувано на: Съб Фев 26, 2011 1:51 pm
от 46 242
Тъпунгерска работа...После пак плащай на хърватите да ги върнат тези модули. Трябваше с последен напън да се довърши 46 203, да се възстановят 204 и 235, да се пуснат 57,101,133, и с това окончателно да се приключи със сегашната тракция на БДЖ. До идването на нови локомотиви. Това е.

Публикувано на: Съб Фев 26, 2011 5:31 pm
от Nikss
Далеч си от истината... нови локомотиви скоро няма да видим или ще видим "нови" - употребявани вече и кой знай в какво състояние. Шкодите с добра поддръжка и експлоатация ще изкарат още време, но такива както знаем добре няма и затова ремонтът става все по-продължителен дори в депа като ГО и Р, където всичко беше на ниво. :? Това е тъжната истина, иначе идеите ти за довършване на въпросните лок са хубави, аз също искам това да стане, но само времето ще покаже. Много мъка има в нашето БДЖ.

Публикувано на: Вто Мар 01, 2011 10:08 am
от 45-170
добри са си локомотивите лошото е че няма подръжка и то елементарна.вчера работих с 44-074 от ТП с 25 v батерия.дори не са я погледнали на ТП защото лок пътува от 1 -2 месеца с проблемна АБ,а какво ли остава за по елементарни ремонти :cry:

Публикувано на: Вто Мар 01, 2011 12:34 pm
от 44142
Тук се пита каква е ролята на маневра депото и защо е приел лок така от ТП. Трябва да се търси отговорност и от маневра депо.

Публикувано на: Вто Мар 01, 2011 4:47 pm
от 45-170
Без нападки и споменаване на имена!!! За конкретни обвинения си има процедура в рамките на БДЖ!

Публикувано на: Вто Мар 01, 2011 6:07 pm
от 46 242
Единственото спасение е пълно закриване на ремонт и депа, без ГО. Сключване на договор с Кончар за прегледи и ремонти. Всякакво друго наливане на грешни пари в бездънни каци е не само безмислено, ами и направо вредно. Трябва да се намерят най-после смели хора, които да вземат правилните решения.

Публикувано на: Вто Мар 01, 2011 6:15 pm
от 45-170
дано да е по скоро иначе ще приключим като депо

Публикувано на: Вто Мар 01, 2011 7:18 pm
от amon
46 242 написа:Единственото спасение е пълно закриване на ремонт и депа, без ГО. Сключване на договор с Кончар за прегледи и ремонти. Всякакво друго наливане на грешни пари в бездънни каци е не само безмислено, ами и направо вредно. Трябва да се намерят най-после смели хора, които да вземат правилните решения.
Знаеш ли колко струва смяна на бандажи на 46-та серия в ''Кончар'' - 6000лв.
А знаеш ли колко струва смяна на бандажи на 46-та серия в БДЖ - 900лв.
!!!
и това е само един от многото примери. За да даваш такива мнения поне се подготви сериозно да се аргументираш!

Публикувано на: Вто Мар 01, 2011 7:59 pm
от 46 242
Най-сериозно го мисля! Мога да се аргументирам, но ще стана неприятен с коментарите си. Затуй се и въздържам. Просто няма смисъл да се продължава така. Практиката доказа,че винаги има по-лошо. По-добре е да се спре веднъж завинаги този безкраен процес на затъване.

Публикувано на: Вто Мар 01, 2011 8:02 pm
от amon
Ако не се аргументираш въобще недей да пишеш!!!

Публикувано на: Вто Мар 01, 2011 8:07 pm
от 07
amon написа:
Знаеш ли колко струва смяна на бандажи на 46-та серия в ''Кончар'' - 6000лв.
А знаеш ли колко струва смяна на бандажи на 46-та серия в БДЖ - 900лв.
!!!
и това е само един от многото примери. За да даваш такива мнения поне се подготви сериозно да се аргументираш!
А колко струва затягане на капак на редуктор в БДЖпоследния път струваше дерайлиране! Колко струва смяна на терморегулатор на отопление на вагон в Надежда - около 60 недоволни пътника които пповече няма да качат на влак!

Публикувано на: Вто Мар 01, 2011 8:12 pm
от amon
07 написа:
amon написа:
Знаеш ли колко струва смяна на бандажи на 46-та серия в ''Кончар'' - 6000лв.
А знаеш ли колко струва смяна на бандажи на 46-та серия в БДЖ - 900лв.
!!!
и това е само един от многото примери. За да даваш такива мнения поне се подготви сериозно да се аргументираш!
А колко струва затягане на капак на редуктор в БДЖпоследния път струваше дерайлиране! Колко струва смяна на терморегулатор на отопление на вагон в Надежда - около 60 недоволни пътника които пповече няма да качат на влак!
За това че има много некомпетентни и откровено мързеливи работници е ясно. Но да се отрича като цяло ремонта на БДЖ е безпочвено.
Кадрови промени трябва да има, това е ясно!