Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

44101 е готова на 90% но кончарите чакат пари от БДЖ. Докато не си ги получат няма да работят. Същото е с 46203.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

203 е готова само на кош...
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Не само кош. Имаше и готови модули но хърватите си ги взеха понеже БДЖ не плаща.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Тъпунгерска работа...После пак плащай на хърватите да ги върнат тези модули. Трябваше с последен напън да се довърши 46 203, да се възстановят 204 и 235, да се пуснат 57,101,133, и с това окончателно да се приключи със сегашната тракция на БДЖ. До идването на нови локомотиви. Това е.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Далеч си от истината... нови локомотиви скоро няма да видим или ще видим "нови" - употребявани вече и кой знай в какво състояние. Шкодите с добра поддръжка и експлоатация ще изкарат още време, но такива както знаем добре няма и затова ремонтът става все по-продължителен дори в депа като ГО и Р, където всичко беше на ниво. :? Това е тъжната истина, иначе идеите ти за довършване на въпросните лок са хубави, аз също искам това да стане, но само времето ще покаже. Много мъка има в нашето БДЖ.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 170
Регистриран на: Чет Ное 25, 2010 11:18 am
Местоположение: oselna

Мнение от 45-170 »

добри са си локомотивите лошото е че няма подръжка и то елементарна.вчера работих с 44-074 от ТП с 25 v батерия.дори не са я погледнали на ТП защото лок пътува от 1 -2 месеца с проблемна АБ,а какво ли остава за по елементарни ремонти :cry:
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Тук се пита каква е ролята на маневра депото и защо е приел лок така от ТП. Трябва да се търси отговорност и от маневра депо.
Мнения: 170
Регистриран на: Чет Ное 25, 2010 11:18 am
Местоположение: oselna

Мнение от 45-170 »

Без нападки и споменаване на имена!!! За конкретни обвинения си има процедура в рамките на БДЖ!
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Единственото спасение е пълно закриване на ремонт и депа, без ГО. Сключване на договор с Кончар за прегледи и ремонти. Всякакво друго наливане на грешни пари в бездънни каци е не само безмислено, ами и направо вредно. Трябва да се намерят най-после смели хора, които да вземат правилните решения.
Мнения: 170
Регистриран на: Чет Ное 25, 2010 11:18 am
Местоположение: oselna

Мнение от 45-170 »

дано да е по скоро иначе ще приключим като депо
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

46 242 написа:Единственото спасение е пълно закриване на ремонт и депа, без ГО. Сключване на договор с Кончар за прегледи и ремонти. Всякакво друго наливане на грешни пари в бездънни каци е не само безмислено, ами и направо вредно. Трябва да се намерят най-после смели хора, които да вземат правилните решения.
Знаеш ли колко струва смяна на бандажи на 46-та серия в ''Кончар'' - 6000лв.
А знаеш ли колко струва смяна на бандажи на 46-та серия в БДЖ - 900лв.
!!!
и това е само един от многото примери. За да даваш такива мнения поне се подготви сериозно да се аргументираш!
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Най-сериозно го мисля! Мога да се аргументирам, но ще стана неприятен с коментарите си. Затуй се и въздържам. Просто няма смисъл да се продължава така. Практиката доказа,че винаги има по-лошо. По-добре е да се спре веднъж завинаги този безкраен процес на затъване.
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

Ако не се аргументираш въобще недей да пишеш!!!
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

amon написа:
Знаеш ли колко струва смяна на бандажи на 46-та серия в ''Кончар'' - 6000лв.
А знаеш ли колко струва смяна на бандажи на 46-та серия в БДЖ - 900лв.
!!!
и това е само един от многото примери. За да даваш такива мнения поне се подготви сериозно да се аргументираш!
А колко струва затягане на капак на редуктор в БДЖпоследния път струваше дерайлиране! Колко струва смяна на терморегулатор на отопление на вагон в Надежда - около 60 недоволни пътника които пповече няма да качат на влак!
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

07 написа:
amon написа:
Знаеш ли колко струва смяна на бандажи на 46-та серия в ''Кончар'' - 6000лв.
А знаеш ли колко струва смяна на бандажи на 46-та серия в БДЖ - 900лв.
!!!
и това е само един от многото примери. За да даваш такива мнения поне се подготви сериозно да се аргументираш!
А колко струва затягане на капак на редуктор в БДЖпоследния път струваше дерайлиране! Колко струва смяна на терморегулатор на отопление на вагон в Надежда - около 60 недоволни пътника които пповече няма да качат на влак!
За това че има много некомпетентни и откровено мързеливи работници е ясно. Но да се отрича като цяло ремонта на БДЖ е безпочвено.
Кадрови промени трябва да има, това е ясно!
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация