Страница 88 от 147

Публикувано на: Пет Фев 11, 2011 8:18 pm
от amon
Значи вървят по номера - 45 146 беше същата, с вид на афганистанска ГАЗ-ка :D

Публикувано на: Пет Фев 11, 2011 8:43 pm
от 44142
44081 върви с повреден пулт на RFT в 1-ва кабина от няколко месеца. Явно на ТП-тата нищо не се проверява от това оборудване.

Публикувано на: Пет Фев 11, 2011 8:57 pm
от dido73
44142 написа:44081 върви с повреден пулт на RFT в 1-ва кабина от няколко месеца. Явно на ТП-тата нищо не се проверява от това оборудване.
Тя от доста време прави проблеми с АБ но това дето са сложили за АБ не е АБ, а имитация на АБ. Постоянно се пише от твои колеги, че SO1 било зле. Еми при ток на заряд 15А как SO1 ще е зле?
Та за RFT да не се окаже пак нещо подобно. Пише се едно, то се окаже съвсем друго.
Когато 81 беше за АБ в Пд нямаше поръчка за RFT. Какъв е проблема на пулта? Ако ми кажеш че лампата на бутон включване не свети просто е излишно да пишете поръчки. Лампи няма. Свалят се от съседни бутони за да светне на друг бутон. Понеже всички бутони са вече опоскани няма от къде да се сваля вече. Лампи задължително трябва да има на 5 места - диспечер, РД, локомотив, канал, предаване. За всичко останало няма!
Пиши поръчка и в депо!

Публикувано на: Пет Фев 11, 2011 9:01 pm
от 44142
Лампите не светят понеже някой е ръгал по празните гнезда да си включва нещо и вероятно е укъсил понеже токоограничаващия резистор е станал на въглен.

Публикувано на: Пет Фев 11, 2011 9:20 pm
от dido73
44142 написа:Лампите не светят понеже някой е ръгал по празните гнезда да си включва нещо и вероятно е укъсил понеже токоограничаващия резистор е станал на въглен.
Значи.... тия номера на вашите специалисти-машинисти вече ни писнаха. Постоянно се вадят капачките на бутаните и някой специалист-машинист си включва радио или касетофон там. Е, така няма да сколасаме!
От много ръчкане вземе че ги е окъсил и готово - повреда.
Аз си знаех че за лампа ще се окаже проблема. Този който е ръчкал да си го оправи :!:
Тази повреда е възникнала от умишлено въздействие!
И коя лампа е? Тази за включващия бутон ли? И ти за да видиш токоограничаващия резистор ЯВНО си свалял пулта :!: Този резистор не може да се види при сложен пулт в ламаринената стойка.
Много неприятно. Още по-неприятно е като от сервизния център на радиосектора ни върнат пулта за умишлено въздействие по пулта точно за окъсени ламели на бутоните. И то мотива е че вината е във нас - лабораторията защото се смята че ние боравиме по замяна на лампите.
Да ама не - някои машинисти-специалисти си ръчкат и си правят каквото им скибне. После ние го отнасяме. Като ни върнат от радио сектора и този пулт за умишлено въздействие по пулта, а то е очевидно че е такова, колкото и поръчки да пуснете все тая. Ние нямаме право да отстраняваме и въобще да пипаме по пултовете и блоковете от RFT защото ни ги връщат.
И след 100 ТП-та пак ще е същото. :evil:
Ще се сърдиш на твоите колеги. Напиши им на тях поръчка.

Публикувано на: Пет Фев 11, 2011 9:28 pm
от 44142
Незнам кой и за какво е ръгал но този пулт не работи от лятото а сега е Февруари. Да приемем, че повредата е от маш или пом маш. Ужким на ТП-тата трябва да се проверява станцията ама надали както е и с ALS и хиляди други неща.

Публикувано на: Пет Фев 11, 2011 9:31 pm
от dido73
44142 написа:Незнам кой и за какво е ръгал но този пулт не работи от лятото а сега е Февруари. Да приемем, че повредата е от маш или пом маш. Ужким на ТП-тата трябва да се проверява станцията ама надали както е и с ALS и хиляди други неща.
Аз ти казвам че този пул ще ни го върнат! Няма да ни го поправят. Ние пък нямаме право да поправяме блокове и пултове от RFT. Така че или пулта отива на боклука или ще работи някъде пък било без светещ бутон. Това е положението.
А всеобщо известно е че там си включват радиоприемници или касетофончета или други музикални устройства твои колеги.
Даже един с гордост си каза, че си включва там радиото. И беше учуден че се ядосваме за това.
Напротив АЛС се проверява както и RFT и специално за този пулт е оставен така защото инак все едно да го хвърлим в кошчето. Той така или иначе няма да бъде поправен.

Публикувано на: Чет Фев 24, 2011 8:30 pm
от 45-170
Някои знае ли до къде стигна СР на 44-096

Публикувано на: Чет Фев 24, 2011 8:36 pm
от amon
До ниво боя на кош.

Публикувано на: Пет Фев 25, 2011 7:16 am
от 45-170
намериха ли и траф

Публикувано на: Пет Фев 25, 2011 4:52 pm
от Georgi Dimitrov
Какво е положението с 44 073, 44 083 и 44 080? Правят ли се, ако не има ли изгледи скоро да ги вкарат за ремонт? :)

Публикувано на: Пет Фев 25, 2011 5:02 pm
от 45-170
ами правят,седят си на оградата и чакат :(

Публикувано на: Пет Фев 25, 2011 6:11 pm
от 44142
Изброените лок са толкоз ограбени, че възможноста за възстановяване е ако се прехвърлят чаркове от 152 и 156 за да тръгнат.

Публикувано на: Пет Фев 25, 2011 6:30 pm
от 46 242
Ясно е, че тези машини са обречени. Няма смисъл от безплодни напъни. Да завършват 57,101, 133, и 203 и до тук с безпътни техники.

Публикувано на: Пет Фев 25, 2011 6:34 pm
от 44142
44057 може и да не я завършат. Бай мангал е пробил голями отвори в стените на халетата на остатъците от ЖПЗ и влачат като щури.