Публикувано на: Вто Фев 08, 2011 1:05 pm
44 151 се е завъртяла за 2 дни по 7-ма линия и веднага е изчезнала противобоксувъчната защита, която работеше.
Специализиран форум за железопътен подвижен състав | Specialized forum for railway rolling stock
https://forum.blf.bg/
Мамичката им мръсна на тия гадовеееbdz46 написа:44 151 се е завъртяла за 2 дни по 7-ма линия и веднага е изчезнала противобоксувъчната защита, която работеше.
Брусове мръсни гадни ще да са това.dido73 написа:Мамичката им мръсна на тия гадовеееbdz46 написа:44 151 се е завъртяла за 2 дни по 7-ма линия и веднага е изчезнала противобоксувъчната защита, която работеше.![]()
![]()
![]()
Дано лекарства да си купят с парите от трафчетата. Дано много лекарства си купят
Да ама противобуксувачната защита не я пише като наличност или работоспособност в бордовия дневник. По дневника не може да се разбере за липса на противобуксувачна защита. Ама то пък такова чудо в никое депо го няма. Само по 7-ма като се завърти локомотив и почват да му изчезват я противобуксувачна, я панелите на вторичните датчици на реостата. Ама ръководителите са виновни. Могли са да въведат правила за приемане и сдаване - и да фигурират въпросните рискови възли.Nikss написа:Брусове мръсни гадни ще да са това.dido73 написа:Мамичката им мръсна на тия гадовеееbdz46 написа:44 151 се е завъртяла за 2 дни по 7-ма линия и веднага е изчезнала противобоксувъчната защита, която работеше.![]()
![]()
![]()
Дано лекарства да си купят с парите от трафчетата. Дано много лекарства си купят
Единственият начин за справяне с всякакви такива кражби от тоя сорт, рязане на кабели на радиостанция и прочие е отстраняването на изродите от работа, докато не си признаят. Отваря се бордовият дневник, проверява се кои са евентуалните злосторници и не ходят на работа докато не се намери откраднатото.
Колега ти за ПЪРВИ ПЪТ сега чуваш за орязаните кабели на RFT все след командировани локомотиви към депо Мездра. На 146 беше орязан кабела на RFT? Имаше поне 4 локомотива все 17х от Мездра, които бяха възстановявани в периода 2007-2008, на някои с повторно орязване. То по всички депа се носи славата за тия злодейства върху RFT и панелите Y8.x по вашия край. За ПЪРВИ ПЪТ сега чуваш че и панелите на Y8.х също ги няма по ВАШИТЕ локомотиви. Еми вземи провери бе колега пък може и ти да научиш нещо ново - на 177 и на 178 панелите ги няма. На 180 също ги нямаше. И на повечето ВИ машини ги няма. Може в София да сме много некадърни ама поне на нашите машини панелите на Y8.x ГИ ИМА! Няма ги на вашите машини.vrende1972 написа:Абе колега ти знаеш ли от къде до къде е 7 линия много е относително но щом казваш така е вярно във видин точат и маслото и ние сме загазили от тях но за столовете се сменят и в софия личнно не приех 45 194 заради сменени столове в софия така че това е за цяла българия така без горна а сме демек едно предприятие
Евала, това е самата истина!44142 написа:ОООО изобщо не се крадне по 7-ма линия, столове се разменят, шини за реостата се крадат, силови кабели, шини за външно захранване, противобуксувачната защита, антенния кабел на станцийте, кабелите на станцийте, разплитат се заземителните въжета и се орязват, точи се маслото на трафа и тн. Просто по 7-ма линия сте за чудо и приказ.
На пазара няма как. София и Лом са много далече един от друг.amon написа:МИСЛЯ, ЧЕ Е РЕДНО ДА СМЕКЧИТЕ ТОНА! РАЗПРАВИИТЕ НА ПАЗАРА!!!