Страница 87 от 147

Публикувано на: Вто Фев 08, 2011 1:05 pm
от bdz46
44 151 се е завъртяла за 2 дни по 7-ма линия и веднага е изчезнала противобоксувъчната защита, която работеше.

Публикувано на: Вто Фев 08, 2011 3:48 pm
от dido73
bdz46 написа:44 151 се е завъртяла за 2 дни по 7-ма линия и веднага е изчезнала противобоксувъчната защита, която работеше.
Мамичката им мръсна на тия гадовеее :!: :evil: :evil: :evil: Дано лекарства да си купят с парите от трафчетата. Дано много лекарства си купят :!:

Публикувано на: Вто Фев 08, 2011 4:08 pm
от VESO
По един ковчег по - евтино ще им излезе. :D

Публикувано на: Вто Фев 08, 2011 4:22 pm
от 46 242
Споко. Скоро ще ги закрият. Ще останат по пероните безработно да дзяпат влаци. Всички от този край трябва да се съкратят до един. Локомотивите и влаковете им да преминат към София.

Публикувано на: Вто Фев 08, 2011 9:41 pm
от Nikss
dido73 написа:
bdz46 написа:44 151 се е завъртяла за 2 дни по 7-ма линия и веднага е изчезнала противобоксувъчната защита, която работеше.
Мамичката им мръсна на тия гадовеее :!: :evil: :evil: :evil: Дано лекарства да си купят с парите от трафчетата. Дано много лекарства си купят :!:
Брусове мръсни гадни ще да са това. :evil:
Единственият начин за справяне с всякакви такива кражби от тоя сорт, рязане на кабели на радиостанция и прочие е отстраняването на изродите от работа, докато не си признаят. Отваря се бордовият дневник, проверява се кои са евентуалните злосторници и не ходят на работа докато не се намери откраднатото. :twisted:

Публикувано на: Сря Фев 09, 2011 2:06 am
от dido73
Nikss написа:
dido73 написа:
bdz46 написа:44 151 се е завъртяла за 2 дни по 7-ма линия и веднага е изчезнала противобоксувъчната защита, която работеше.
Мамичката им мръсна на тия гадовеее :!: :evil: :evil: :evil: Дано лекарства да си купят с парите от трафчетата. Дано много лекарства си купят :!:
Брусове мръсни гадни ще да са това. :evil:
Единственият начин за справяне с всякакви такива кражби от тоя сорт, рязане на кабели на радиостанция и прочие е отстраняването на изродите от работа, докато не си признаят. Отваря се бордовият дневник, проверява се кои са евентуалните злосторници и не ходят на работа докато не се намери откраднатото. :twisted:
Да ама противобуксувачната защита не я пише като наличност или работоспособност в бордовия дневник. По дневника не може да се разбере за липса на противобуксувачна защита. Ама то пък такова чудо в никое депо го няма. Само по 7-ма като се завърти локомотив и почват да му изчезват я противобуксувачна, я панелите на вторичните датчици на реостата. Ама ръководителите са виновни. Могли са да въведат правила за приемане и сдаване - и да фигурират въпросните рискови възли.

Публикувано на: Сря Фев 09, 2011 6:31 am
от Nikss
Не визирах вписване наличността на въпросните рискови възли в дневника, а за периодът, в който лок е бил по 7-ма линия да се отстранят от работа всички бригади, работили с него (проверяват се кои са от дневника) и докато не се намери изчезнатото няма да работят. :twisted: И да се научат следващия път да не крадат. Като го отнесат 10 човека зарад двама, ще стане доста весело. :D :lol: А въпросните рискови възли няма ли как да се пломбират и да се следи цялостта на пломбата :?: :roll: :idea: :arrow:

Публикувано на: Сря Фев 09, 2011 12:09 pm
от bdz46
Защитата против боксуване е пломбирана.
Почти никой обаче не следи такива екзотични пломби и липсата лъсва след дни или седмици.
Не е задължително лок бригада да е ровила. Може да е станало докато машината е стояла в депото.

Публикувано на: Сря Фев 09, 2011 10:25 pm
от vrende1972
Колеги искам да ви кажа че като не сте запознати с нещо не дейте да говорите глупости аз работя в брусарският график и искам да ви кажа че сме останали 9 машиниста колона видин е отделно както мездра и т. н.за мен тези машинисти са останали едни от малкото професионалисти в бдж обвързването на графика на локомотивите е такова че караме бърз влак до софи и връщаме друг веднага така че трябва да крадем във време на движение от частите на локомотива ние изцяло работим само в бързият график искам и да ви питам вие познавате ли лично някой поименно машинист да го кажете кой е този че нещо се не сещам и още нещо софииските машини са пълна развалина в сравнение с мездра преди бяха добри сега без клечки и други помагала не вървят ако искате демонстрация ще ви покажа посочете ми една още повече вие искате и тунинг на машините като реостат и др. няма такова нещо след като вземем машина от вас тя е на тор говоря за нашите цялата тлей вътре вие не знаете ли че има вентилация локомотива

КОЛЕГА, ПИШЕТЕ НА ПРАВИЛЕН БЪЛГАРСКИ ЕЗИК А НЕ СТЕНОГРАФИРАЙТЕ!!!

Публикувано на: Сря Фев 09, 2011 10:37 pm
от 44142
ОООО изобщо не се крадне по 7-ма линия, столове се разменят, шини за реостата се крадат, силови кабели, шини за външно захранване, противобуксувачната защита, антенния кабел на станцийте, кабелите на станцийте, разплитат се заземителните въжета и се орязват, точи се маслото на трафа и тн. Просто по 7-ма линия сте за чудо и приказ.

Публикувано на: Сря Фев 09, 2011 10:52 pm
от vrende1972
Абе колега ти знаеш ли от къде до къде е 7 линия много е относително но щом казваш така е вярно във видин точат и маслото и ние сме загазили от тях но за столовете се сменят и в софия личнно не приех 45 194 заради сменени столове в софия така че това е за цяла българия така без горна а сме демек едно предприятие

Публикувано на: Чет Фев 10, 2011 12:26 am
от amon
МИСЛЯ, ЧЕ Е РЕДНО ДА СМЕКЧИТЕ ТОНА! РАЗПРАВИИТЕ НА ПАЗАРА!!!

Публикувано на: Чет Фев 10, 2011 2:41 am
от dido73
vrende1972 написа:Абе колега ти знаеш ли от къде до къде е 7 линия много е относително но щом казваш така е вярно във видин точат и маслото и ние сме загазили от тях но за столовете се сменят и в софия личнно не приех 45 194 заради сменени столове в софия така че това е за цяла българия така без горна а сме демек едно предприятие
Колега ти за ПЪРВИ ПЪТ сега чуваш за орязаните кабели на RFT все след командировани локомотиви към депо Мездра. На 146 беше орязан кабела на RFT? Имаше поне 4 локомотива все 17х от Мездра, които бяха възстановявани в периода 2007-2008, на някои с повторно орязване. То по всички депа се носи славата за тия злодейства върху RFT и панелите Y8.x по вашия край. За ПЪРВИ ПЪТ сега чуваш че и панелите на Y8.х също ги няма по ВАШИТЕ локомотиви. Еми вземи провери бе колега пък може и ти да научиш нещо ново - на 177 и на 178 панелите ги няма. На 180 също ги нямаше. И на повечето ВИ машини ги няма. Може в София да сме много некадърни ама поне на нашите машини панелите на Y8.x ГИ ИМА! Няма ги на вашите машини.
И ти научи нещо ново!
Поне като защитаваш региона си не се прави съвсем на отнесен.

Публикувано на: Чет Фев 10, 2011 5:28 am
от Nikss
Ситуацията в Мездра е не плачевна, а не знам каква просто... :? всеки прави каквото знае.
44142 написа:ОООО изобщо не се крадне по 7-ма линия, столове се разменят, шини за реостата се крадат, силови кабели, шини за външно захранване, противобуксувачната защита, антенния кабел на станцийте, кабелите на станцийте, разплитат се заземителните въжета и се орязват, точи се маслото на трафа и тн. Просто по 7-ма линия сте за чудо и приказ.
Евала, това е самата истина!

amon написа:МИСЛЯ, ЧЕ Е РЕДНО ДА СМЕКЧИТЕ ТОНА! РАЗПРАВИИТЕ НА ПАЗАРА!!!
На пазара няма как. София и Лом са много далече един от друг. :wink: :D

Публикувано на: Пет Фев 11, 2011 8:12 pm
от фена
Ето как изглежда външно 45 - 147 след ГПР :
http://fena85.snimka.bg/travel/bdj-i-nk ... 9.22372647
http://fena85.snimka.bg/travel/bdj-i-nk ... 9.22372652
http://fena85.snimka.bg/travel/bdj-i-nk ... 9.22372654
и нещо интересно от което се показа на първа кабина от стр на пом.маш.
http://fena85.snimka.bg/travel/bdj-i-nk ... 9.22372653
Дано ако ходи за боя мине при тенекеджии от предаването Overhaulin...
:) :) :)