Страница 86 от 147
Публикувано на: Пон Яну 31, 2011 6:02 pm
от VESO
На 45170-8 още ли му няма предния десен буфер?

Публикувано на: Пон Яну 31, 2011 6:29 pm
от 44142
За 146 се очакваше. 147 ще се сдобие ли с нова боя?
Публикувано на: Пон Яну 31, 2011 6:52 pm
от Tramway
Вчера на М към влак 20610, с който карахме 36.10 към Сф, прикачиха като втора машина 45-178 за Дца за ПР. Ние са настанихме в задната й кабина за да сме до парната. Единственото, което работеше на таз машина беше единия компресор, единия пантограф, калориферите и осветлението в кабината. Ни скоростомер (гебера го нямаше), ни манометри, ни кранмашинисти - D2 беше изолиран от крана, а директния нито затягаше, нито лашкаше. Даже прозорците на вратите бяха вързани с тел щото сами падаха. До такова дередже да я докарат.....
Публикувано на: Пон Яну 31, 2011 7:04 pm
от 44142
Гебера си седеше.
Публикувано на: Пон Яну 31, 2011 7:11 pm
от Tramway
Явно тъй съм решил - не съм заглеждал щото адски ми са спеше. Но хаслера стоеше упорито в 0.
Публикувано на: Пон Яну 31, 2011 7:21 pm
от bdz46
Като за машина спряна за голям ремонт преди половин година е екстра.
Публикувано на: Пон Яну 31, 2011 8:24 pm
от Nikss
44142 написа:За 146 се очакваше. 147 ще се сдобие ли с нова боя?
Ако ще я боядисват, вероятно ще ходи в Дупница, иначе засега само покрива и талигите са боядисани.

Публикувано на: Вто Фев 01, 2011 4:13 pm
от 42 072.9
Днес по обяд 45 178 и 45 146 бяха в депо СФ. 178 е там от онзи ден.
Публикувано на: Вто Фев 01, 2011 5:50 pm
от 46 242
Чета темата и все по-дълбоко се убеждавам, че тези гробници е по-добре да заминат за скрап. По-добре да се спастрят пари за 5 нови локомотива, отколкото безмислено и нескопосно да се хвърлят пари за 50 дарака, които не се знае къде ще ви изхвърлят от релси. Тъжно, но факт.
Публикувано на: Вто Фев 01, 2011 6:14 pm
от 43.309
Ако с 50 можеш да осигуриш всички пътнически и товарни влакове, ще те предложа за Нобелова награда

Публикувано на: Вто Фев 01, 2011 6:25 pm
от Tramway
42 072.9 написа:Днес по обяд 45 178 и 45 146 бяха в депо СФ. 178 е там от онзи ден.
Странно! Работещата машина я набута заедно с парната в екипировката, сякохме 36.10 и двата електровоза изчезнаха от депото. Освен след като съм си тръгнал да са я натикали обратно.
Публикувано на: Вто Фев 01, 2011 7:15 pm
от bdz46
45 178 заминава в състава на 50507.
Машината е в прилично състояние - вдига се под напрежение, единия компресор и единия пантограф са негодни, помощния компресор работи, но няма батерия. Реверсира, но не набира позиции. Директната спирачка задържа, но много бързо саморазхлабва (неплътни спирачни цилиндри).Автоматичната спирачка е изолирана.
Публикувано на: Вто Фев 01, 2011 8:22 pm
от Nikss
А каква пушка само беше през лятото 178...

язък, дано я стегнат.
Жулиенчо, специално мездренските гробници все още не са минали 30 годишният експлоатационен срок. Реално погледнато това са най-новите магистрални електровози, с които БДЖ разполага. В близките години аз лично не очаквам да се доставят нови. Едно е ясно - 42 ще изчезнат, а 43 ще започнат постепенно да се спират. 44 и 45 обаче ги чака още дълги години служба.

Публикувано на: Нед Фев 06, 2011 5:10 pm
от Georgi Dimitrov
Ако някой има възможност нема снима 147 да я видим след ремонта.

Публикувано на: Нед Фев 06, 2011 5:59 pm
от Nikss