Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

На 45170-8 още ли му няма предния десен буфер? :lol:
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

За 146 се очакваше. 147 ще се сдобие ли с нова боя?
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

Вчера на М към влак 20610, с който карахме 36.10 към Сф, прикачиха като втора машина 45-178 за Дца за ПР. Ние са настанихме в задната й кабина за да сме до парната. Единственото, което работеше на таз машина беше единия компресор, единия пантограф, калориферите и осветлението в кабината. Ни скоростомер (гебера го нямаше), ни манометри, ни кранмашинисти - D2 беше изолиран от крана, а директния нито затягаше, нито лашкаше. Даже прозорците на вратите бяха вързани с тел щото сами падаха. До такова дередже да я докарат.....
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Гебера си седеше.
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

Явно тъй съм решил - не съм заглеждал щото адски ми са спеше. Но хаслера стоеше упорито в 0.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Като за машина спряна за голям ремонт преди половин година е екстра.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

44142 написа:За 146 се очакваше. 147 ще се сдобие ли с нова боя?
Ако ще я боядисват, вероятно ще ходи в Дупница, иначе засега само покрива и талигите са боядисани. :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Днес по обяд 45 178 и 45 146 бяха в депо СФ. 178 е там от онзи ден.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Чета темата и все по-дълбоко се убеждавам, че тези гробници е по-добре да заминат за скрап. По-добре да се спастрят пари за 5 нови локомотива, отколкото безмислено и нескопосно да се хвърлят пари за 50 дарака, които не се знае къде ще ви изхвърлят от релси. Тъжно, но факт.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Ако с 50 можеш да осигуриш всички пътнически и товарни влакове, ще те предложа за Нобелова награда :lol:
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

42 072.9 написа:Днес по обяд 45 178 и 45 146 бяха в депо СФ. 178 е там от онзи ден.
Странно! Работещата машина я набута заедно с парната в екипировката, сякохме 36.10 и двата електровоза изчезнаха от депото. Освен след като съм си тръгнал да са я натикали обратно.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

45 178 заминава в състава на 50507.
Машината е в прилично състояние - вдига се под напрежение, единия компресор и единия пантограф са негодни, помощния компресор работи, но няма батерия. Реверсира, но не набира позиции. Директната спирачка задържа, но много бързо саморазхлабва (неплътни спирачни цилиндри).Автоматичната спирачка е изолирана.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

А каква пушка само беше през лятото 178... :? язък, дано я стегнат.
Жулиенчо, специално мездренските гробници все още не са минали 30 годишният експлоатационен срок. Реално погледнато това са най-новите магистрални електровози, с които БДЖ разполага. В близките години аз лично не очаквам да се доставят нови. Едно е ясно - 42 ще изчезнат, а 43 ще започнат постепенно да се спират. 44 и 45 обаче ги чака още дълги години служба. :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 114
Регистриран на: Нед Сеп 05, 2010 11:20 pm
Местоположение: slivnica

Мнение от Georgi Dimitrov »

Ако някой има възможност нема снима 147 да я видим след ремонта. :)
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Не е нещо особено - същото грозило като преди ремонта, с разликата, че механиката и покрива са боядисани. :) :wink: :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация