

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Глобален модератор
Вчера на М към влак 20610, с който карахме 36.10 към Сф, прикачиха като втора машина 45-178 за Дца за ПР. Ние са настанихме в задната й кабина за да сме до парната. Единственото, което работеше на таз машина беше единия компресор, единия пантограф, калориферите и осветлението в кабината. Ни скоростомер (гебера го нямаше), ни манометри, ни кранмашинисти - D2 беше изолиран от крана, а директния нито затягаше, нито лашкаше. Даже прозорците на вратите бяха вързани с тел щото сами падаха. До такова дередже да я докарат.....
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Глобален модератор

Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Глобален модератор
Странно! Работещата машина я набута заедно с парната в екипировката, сякохме 36.10 и двата електровоза изчезнаха от депото. Освен след като съм си тръгнал да са я натикали обратно.42 072.9 написа:Днес по обяд 45 178 и 45 146 бяха в депо СФ. 178 е там от онзи ден.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
45 178 заминава в състава на 50507.
Машината е в прилично състояние - вдига се под напрежение, единия компресор и единия пантограф са негодни, помощния компресор работи, но няма батерия. Реверсира, но не набира позиции. Директната спирачка задържа, но много бързо саморазхлабва (неплътни спирачни цилиндри).Автоматичната спирачка е изолирана.
Машината е в прилично състояние - вдига се под напрежение, единия компресор и единия пантограф са негодни, помощния компресор работи, но няма батерия. Реверсира, но не набира позиции. Директната спирачка задържа, но много бързо саморазхлабва (неплътни спирачни цилиндри).Автоматичната спирачка е изолирана.

А каква пушка само беше през лятото 178...
язък, дано я стегнат.
Жулиенчо, специално мездренските гробници все още не са минали 30 годишният експлоатационен срок. Реално погледнато това са най-новите магистрални електровози, с които БДЖ разполага. В близките години аз лично не очаквам да се доставят нови. Едно е ясно - 42 ще изчезнат, а 43 ще започнат постепенно да се спират. 44 и 45 обаче ги чака още дълги години служба.

Жулиенчо, специално мездренските гробници все още не са минали 30 годишният експлоатационен срок. Реално погледнато това са най-новите магистрални електровози, с които БДЖ разполага. В близките години аз лично не очаквам да се доставят нови. Едно е ясно - 42 ще изчезнат, а 43 ще започнат постепенно да се спират. 44 и 45 обаче ги чака още дълги години служба.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!


Информация
Модератори