Страница 85 от 147
Публикувано на: Нед Яну 30, 2011 8:40 pm
от dido73
44142 написа:Днес към 14ч, 45178 беше в състава на вл20610 заедно с парен лок 36-10. Интересното е, че лок не се е движил 5-6 месеца но въпреки това беше вдигнат под напражение. Стандартните липси като шини за външно захранване, токови трафчета за реостата и тн липсваха. Въпреки това лок можеше да се движи на самоход. Ако това беше ПД лок щеше да е невъзможно да се движи сам след такъв престой.
То трафчета няма и за 45 177. Мездренята да си им дават. Пд това, Пд онова и накрая все до Пд опират. Помня как на 45 180 не й направиха реостата в Дца. Докараха я в лошото Пд. Имам лошото предчувствие как за 45 178 ще ни дрънчат пак дупничани за нещо. Ама да почакаме и ще видим.
Публикувано на: Нед Яну 30, 2011 8:42 pm
от 44142
По ел вериги ПД си бачкат но откъм механика и компресори са доста зле.
Публикувано на: Нед Яну 30, 2011 8:43 pm
от 44142
178 няма и шини към спирачните резистори. Може пък да го махнат реостата в ДЦА ако няма чаркове.
Публикувано на: Нед Яну 30, 2011 8:43 pm
от 44142
Май от ПД морги 44090 остана с не взети кабели на станцията и трафчета за реостата.
Публикувано на: Нед Яну 30, 2011 8:46 pm
от 44142
На СФ трафчетата на 44072 и 44073 трябва да седят. То май няма да се възтановятат 152 и 156 та и от тях може да се вземат. Ще измислят щом трябва да се бастиса още някоя СФ машина.
Публикувано на: Нед Яну 30, 2011 8:55 pm
от dido73
44142 написа:178 няма и шини към спирачните резистори. Може пък да го махнат реостата в ДЦА ако няма чаркове.
То към спирачните резистори не са шини а кабели ≈ 300 mm²
Публикувано на: Нед Яну 30, 2011 8:56 pm
от 44142
След кабелите до изводите са шини.
Публикувано на: Нед Яну 30, 2011 8:56 pm
от dido73
44142 написа:Май от ПД морги 44090 остана с не взети кабели на станцията и трафчета за реостата.
Ооо взети са. Последната която имаше кабели за RFT беше 44 095 и те се взеха за 45 146. Никоя от саламите вече няма кабели за RFT. А трафчетата от Y8 вероятно има по саламовите. Обаче на 45 177 липсват целите панели с трафчетата. Така че те целите панели трябва да се осигурят. Сигурно и на 45 178 е така.
Публикувано на: Нед Яну 30, 2011 8:57 pm
от 44142
Те тия от саламите вече за нищо не стават.
Публикувано на: Нед Яну 30, 2011 9:13 pm
от dido73
44142 написа:178 няма и шини към спирачните резистори. Може пък да го махнат реостата в ДЦА ако няма чаркове.
dido73 написа:То към спирачните резистори не са шини а кабели ≈ 300 mm²
44142 написа:След кабелите до изводите са шини.
Ааа тия малките на сами шкафа. А кабелите там ли са?
Публикувано на: Нед Яну 30, 2011 9:16 pm
от 44142
Ще те излъжа за кабелите.
Публикувано на: Пон Яну 31, 2011 9:48 am
от 45-170
Знае ли някои как върви СР на 44-096
Публикувано на: Пон Яну 31, 2011 3:31 pm
от dido73
45-170 написа:Знае ли някои как върви СР на 44-096
Чака траф да се яви от некъде. На 44 084 е зле, на 45 148 е зле. Който излезе добре, той ще е.
Публикувано на: Пон Яну 31, 2011 4:37 pm
от Georgi Dimitrov
Днес е станала някаква авария с 45 183 докато е обслужвал БВ от Видин. Не можаха да ми обяснят какво точно е станало. След Мездра Юг е възникнал проблема и влака е стоял близо 50 мин. преди да продължи за София.

Публикувано на: Пон Яну 31, 2011 5:08 pm
от Nikss
45 147 скоро ще печели от ГПР. 45 172 е спряна, но не знам за какво и сега стои забутана зад 43 523. 45 170 и 45 193 продължават да висят на оградата барабар с дизелите. 45 175 е изчезнала (стоеше до скоро зад 523) и вероятно е вкарана за правене.

45 146 е рекламация.