То трафчета няма и за 45 177. Мездренята да си им дават. Пд това, Пд онова и накрая все до Пд опират. Помня как на 45 180 не й направиха реостата в Дца. Докараха я в лошото Пд. Имам лошото предчувствие как за 45 178 ще ни дрънчат пак дупничани за нещо. Ама да почакаме и ще видим.44142 написа:Днес към 14ч, 45178 беше в състава на вл20610 заедно с парен лок 36-10. Интересното е, че лок не се е движил 5-6 месеца но въпреки това беше вдигнат под напражение. Стандартните липси като шини за външно захранване, токови трафчета за реостата и тн липсваха. Въпреки това лок можеше да се движи на самоход. Ако това беше ПД лок щеше да е невъзможно да се движи сам след такъв престой.

Последно промяна от dido73 на Нед Яну 30, 2011 8:43 pm, променено общо 1 път.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

То към спирачните резистори не са шини а кабели ≈ 300 mm²44142 написа:178 няма и шини към спирачните резистори. Може пък да го махнат реостата в ДЦА ако няма чаркове.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Ооо взети са. Последната която имаше кабели за RFT беше 44 095 и те се взеха за 45 146. Никоя от саламите вече няма кабели за RFT. А трафчетата от Y8 вероятно има по саламовите. Обаче на 45 177 липсват целите панели с трафчетата. Така че те целите панели трябва да се осигурят. Сигурно и на 45 178 е така.44142 написа:Май от ПД морги 44090 остана с не взети кабели на станцията и трафчета за реостата.
Последно промяна от dido73 на Нед Яну 30, 2011 9:10 pm, променено общо 4 пъти.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

44142 написа:178 няма и шини към спирачните резистори. Може пък да го махнат реостата в ДЦА ако няма чаркове.
Ааа тия малките на сами шкафа. А кабелите там ли са?dido73 написа:То към спирачните резистори не са шини а кабели ≈ 300 mm²44142 написа:След кабелите до изводите са шини.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm




45 147 скоро ще печели от ГПР. 45 172 е спряна, но не знам за какво и сега стои забутана зад 43 523. 45 170 и 45 193 продължават да висят на оградата барабар с дизелите. 45 175 е изчезнала (стоеше до скоро зад 523) и вероятно е вкарана за правене.
45 146 е рекламация.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Информация
Модератори