Страница 84 от 147

Публикувано на: Пет Яну 28, 2011 10:07 pm
от 44142
За кантара на 44087 бях там когато влезна за пружината и седях в депото целия ден. На 44081 при вкл ГВП и не вдигнат пантограф, мерено с мултицет на изк бобина на ГВП 48в. Подклинване на реле SО1 на междинно положение, при свален пантограф и падане на напражението до 36 пак не изкл ГВП. Много сбъркана повреда.

Публикувано на: Пет Яну 28, 2011 10:11 pm
от 44142
На 44081, се клати трафа яко, реверсивните шкафове, спирачни съпротивления и вентилатори, изправителни групи и тн. Общо взето всичко. 44098 е с киселинни батерий и платката контролираща заряда на батерийте е бъзикана нещо понеже когато се заредят батерийте вместо релето за заряда да изключи то постоянно включва и изключва. Създава впечатление, че реле SО1 се бъзика но не е то.

Публикувано на: Пет Яну 28, 2011 10:11 pm
от amon
44142 написа:Не е от батерията. Когато прави проблема с ГВП-то, слагаш крокодил 810-460 за момент и проблема изчезва. След това и без крокодили и алигатори си включва лок. Отделно всички агрегати на 44081 в машинното са неукрепени и се клатят стабилно.
Е ти така само прескачаш бутона и пакетния, нищо повече и затова питам дали го прави от двете кабини.

Публикувано на: Пет Яну 28, 2011 10:13 pm
от 44142
И от двете кабини го прави 44081 проблема с ГВП-то.

Публикувано на: Пет Яну 28, 2011 10:15 pm
от amon
На първо четене 1-21 на пакетния евентуално.

Публикувано на: Пет Яну 28, 2011 10:19 pm
от 44142
Неми се е падал 44081 скоро да го поровча. Създава проблеми на колеги който след като сложат крокодил 460-810 и нямат ядове. Ако е контакт на ключа за управление ще го прави и след като свалиш крокодила. Пробвано е и с клечка на 408 но дава звънков ефект.

Публикувано на: Пет Яну 28, 2011 10:22 pm
от dido73
07 написа:
Nikss написа: Имам въпрос: на електровозите трансформаторът за 220 волта с каква мощност е?
Да не би да имаш желание да си носиш печка тип: "духалка", а?
Че за духалка си има розетки 220V от себствени нужди на главния трансформатор. Намотката за собствени нужди на главния трансформатор е 150kW так че може и духалище да включи.

Публикувано на: Пет Яну 28, 2011 10:32 pm
от dido73
44142 написа:44098 е с киселинни батерий и платката контролираща заряда на батерийте е бъзикана нещо понеже когато се заредят батерийте вместо релето за заряда да изключи то постоянно включва и изключва. Създава впечатление, че реле SО1 се бъзика но не е то.
То въобще не трябва да има регулаторна платка. Защо е включена? :shock:

Публикувано на: Пет Яну 28, 2011 10:32 pm
от vesko7
Nikss написа:За съжаление е така. Иначе 146 сега има проблеми с единия компресор, който изхвърля маслото и не работи, в кабините действа само по 1 калорифер. :? Имам въпрос: на електровозите трансформаторът за 220 волта с каква мощност е?
Отговора не е толкова прост, защото както знаеш от намотка на трансформатора за собствени нужди 015 4 извод H-E са включени двигател компресорите, двигател вентилаторите на тяговото оборудване без тези за реостатната спирачка 293V (512A)
Oт там нататък:
- При напрежение под 22,5 kV всички останали консуматори за 220V получават от извода G-E на 015 4 - 239V (630A);
- При напрежение над 23 kV всички останали консуматори за 220V получават от извода F-E на 015 4 - 212V (707A).
Най просто казано намотката за собствени нужди е с мощност около 150 kVAR както ти каза Дидо.

p.s Това важи за трансформатора 2SL61 5063/47 на локомотивите от серия 43 x00; 44 x00; 45 x00

Ако болката ти е за "Духалка" то виж АП 192 за първа или АП 292 за втора кабина с каква стойност са - 16А са напълно достатъчни за 3kW "Духалка"

Публикувано на: Пет Яну 28, 2011 11:10 pm
от Nikss
Ясно, благодаря за разясненията. Попитах от чисто любопитство на какво натоварване би издържал, понеже напоследък чувам, че на някои локомотиви калориферите не им работят (на ГО лок обаче 1 калорифер грее като за 2 8) ), та все пак не е приятно 12 часа на студено. :?

Публикувано на: Пет Яну 28, 2011 11:13 pm
от 07
Nikss написа:Ясно, благодаря за разясненията. Попитах от чисто любопитство на какво натоварване би издържал, понеже напоследък чувам, че на някои локомотиви калориферите не им работят (на ГО лок обаче 1 калорифер грее като за 2 8) ), та все пак не е приятно 12 часа на студено. :?
Абе ако кабината духа от всякъде и 5 калорифера да има все ще ти замръзне маслюнката...

Публикувано на: Съб Яну 29, 2011 6:51 am
от disell
На няколко ГО-локомотиви вече са монтирани най-обикновени духалки на място на старите калорифери и хем топлят много добре хем са си много тихи , само не знам дали им изолирвт терморелето преди да ги монтират или са го завъртели на най-голямата степен.

Публикувано на: Съб Яну 29, 2011 8:45 am
от 45-170
и при мен се случва на 081 ГВП да не ще да включи и да даде звънчев ефект 408 като го подклиниш но след като вързах блокировките ГВП започна да си включва нормално.маи цялата схема е объркана

Публикувано на: Съб Яну 29, 2011 7:35 pm
от Nikss
45 178 утре заминава втора на 20610 за ПР в Дупница. :arrow:

Публикувано на: Нед Яну 30, 2011 7:26 pm
от 44142
Днес към 14ч, 45178 беше в състава на вл20610 заедно с парен лок 36-10. Интересното е, че лок не се е движил 5-6 месеца но въпреки това беше вдигнат под напражение. Стандартните липси като шини за външно захранване, токови трафчета за реостата и тн липсваха. Въпреки това лок можеше да се движи на самоход. Ако това беше ПД лок щеше да е невъзможно да се движи сам след такъв престой.