Страница 83 от 94

Публикувано на: Вто Ное 01, 2011 10:02 pm
от mutagen
RAILWAYSTATION написа:
VESO написа:Според сайта на БДЖ , причината е: Повреда на подвижен състав - локомотив. Някой , ако разполага с повече информация , нека да пише.
По същата причина със 128 е закъснял и нощния 2627
Къде ли са мръзнали хората 2 часа посред нощите...

Публикувано на: Вто Ное 01, 2011 10:31 pm
от RAILWAYSTATION
Предполага се някъде в участъка между Мездра и ГО, тъй като до Мездра си е навреме, а на ГО е със 132. Остава си загадка дали на Роман, Червен бряг, някой от Дъбниците, Левски или Павликени. Плевен го изключвам, защото мисля че там имат резервни локомотиви. :)

Публикувано на: Сря Ное 02, 2011 8:40 am
от mutagen
Доста време е стоял наистина,а коя е била машината,знае ли се?

Публикувано на: Сря Ное 02, 2011 8:44 am
от gonzo8611
80120 +40' от Бургас по липса на вагони и ЕМВ
8610 +50' от Бургас по липса на локомотив.
Така ще е вече... :(

Публикувано на: Сря Ное 02, 2011 2:36 pm
от gu6terov
Това е, защото 3 от 5 електрички са в ремонт.

Публикувано на: Сря Ное 02, 2011 7:07 pm
от VESO
За 80120 трудно ще се намери състав , предвид ранния му час на тръгване.Дори схемата 8627 - 81020 - 80123 - 8660 би била невъзможна , въпреки че съм я виждал - пристига пътническият от Ямбол , локомотивът се разкача , а през това време отзад идва друг , който да поеме бързия към Карнобат.С пътниците е същото - докато едните слизат , другите се качват.И най - важното - 8660 замина абсолютно навреме.Но тогава 8627 идваше в 5:43 , а 81020 заминаваше в 6:05.
Въпрос - 80251 ли заминава като 80140? Минутите за смяна на кабините на електричката са само 4.

Публикувано на: Сря Ное 02, 2011 7:33 pm
от emoboi95
някои може ли да ми каже защо 7620 беше с 65мин закъснение :)

Публикувано на: Сря Ное 02, 2011 7:40 pm
от todor plamenov
Да, 80251 осигурява електричката за 80140 към Сливен. След това същата се връща до Бургас по схемата 30253/80253. А въпросът за липсвата на ТПС явно тепърва ще търпи развитие.

Публикувано на: Сря Ное 02, 2011 7:59 pm
от gu6terov
Попринцип състава на 80120 произлиза от състава на 3621. Предишната вечер е 80256/7, нощува и отива 80120. Обаче вчера се получи следното: има 3 влака и само 4 вагона. 2 заминаха 80142 с 46002, 2 заминаха 80256/7 с 61010. Т.е. за 80126 няма нито вагони, нито машина. Когато 80257 пристигна на гарата, сякоха бъгито, а машината от 8661 (46036) чакаше на съседния коловоз и направо се закачи за 2-та вагона и замина с 7-8 минути закъснение. Затова 80120 остана без състав. Отделно вечерта вървят 2 товарни влака 80502 и 80622. Машиниста на 80502 се оказало, че няма за 46200, че викали машиниста от 80622. А пък 80622 остана без машина и най-вероятно са взели от 8615.

Публикувано на: Сря Ное 02, 2011 8:14 pm
от bobara_e_tuk
имаше период от лятото, когато 80123 се движеше с два вагона EX-DB и начело локомотив серия 61

Публикувано на: Сря Ное 02, 2011 8:17 pm
от rexkos
А състав за 80120/80123 откъде е взет ? От 8627 за 8660 ли?

Публикувано на: Сря Ное 02, 2011 8:30 pm
от gu6terov
Няма от къде другаде.

Публикувано на: Сря Ное 02, 2011 8:31 pm
от VESO
rexkos написа:А състав за 80120/80123 откъде е взет ? От 8627 за 8660 ли?
Ако направят така , закъснението на 80120 е гарантирано.Връзката между 8627 и него е само 5 минути.
Принципно при тази липса на подвижен състав , най - добре би било следното: композицията от 4 вагона на 3621 идва в 13:58.Два от вагоните заминават като 80126 и нощуват на Ямбол.На следващия ден , другите два вагона от 3621 пътуват 80120 / 80123.При прибирането си в Бургас , се събират с пристигналия 80121 , който е нощувал в Ямбол като 80126 от предишния ден и така съставът на 3622 е готов.

Публикувано на: Сря Ное 02, 2011 8:32 pm
от rexkos
И какво излиза ? 80120/80123 е бил с 4 вагона, че и с първа класа даже ? :D

Публикувано на: Сря Ное 02, 2011 8:33 pm
от VESO
Остава да гадаем ако има бистро , то къде ще си намери място. :lol: