Страница 83 от 147

Публикувано на: Сря Яну 26, 2011 4:55 pm
от amon
ТЦТЦТЦ МАЛИИИ
тя чисто нова бре, то преди като седна в кабината палците ми стърчаха навън :shock:

Публикувано на: Сря Яну 26, 2011 4:57 pm
от dido73
amon написа:ТЦТЦТЦ МАЛИИИ
тя чисто нова бре, то преди като седна в кабината палците ми стърчаха навън :shock:
Че то и сега като опънеш краката ще пробиеш кита и ще ти се покажат палците навън. Тъй че не пробвай. :D

Публикувано на: Сря Яну 26, 2011 6:31 pm
от amon
Споко :)
имаме си квалитетен заварчик - ще оправи работата :D :D :D

Публикувано на: Сря Яну 26, 2011 7:58 pm
от Nikss
Много добре. Дидо, оградата пред халето ме притеснява. :?

Публикувано на: Сря Яну 26, 2011 8:09 pm
от dido73
Nikss написа:Много добре. Дидо, оградата пред халето ме притеснява. :?
Всички ни притеснява. Не само тая пред халето но и оная покрай струга.

Публикувано на: Пет Яну 28, 2011 7:12 pm
от 45-170
45-178 замина за Дупница за ГПР

Публикувано на: Пет Яну 28, 2011 8:38 pm
от Nikss
Ако не се лъжа, при СР-то 2004 г. я ремонтираха в М, но пак в ДЦА я боядисваха. 8) Много добра машинка е, дано и от ДЦА си дойде така, че 146 сега много я плюят, общо взето в Пд не били направили нищо, такива слухове чувам. :roll:

Публикувано на: Пет Яну 28, 2011 8:52 pm
от amon
Nikss написа:Ако не се лъжа, при СР-то 2004 г. я ремонтираха в М, но пак в ДЦА я боядисваха. 8) Много добра машинка е, дано и от ДЦА си дойде така, че 146 сега много я плюят, общо взето в Пд не били направили нищо, такива слухове чувам. :roll:
Те ако в Мездра можеха да си направят машината като хората, да си я бяха направили а не в Пд да се изсипва всичкия боклук на депата и да се чудиме как да го правиме!
И пак да попитам къде са шините ВЗ и медните контакти + два цели контактора :?:

Публикувано на: Пет Яну 28, 2011 8:54 pm
от Nikss
За съжаление е така. Иначе 146 сега има проблеми с единия компресор, който изхвърля маслото и не работи, в кабините действа само по 1 калорифер. :? Имам въпрос: на електровозите трансформаторът за 220 волта с каква мощност е?

Публикувано на: Пет Яну 28, 2011 9:02 pm
от 44142
В ПД всичко се претупва. 146 има още много какво да се желае. 44098 върви с една камара нейзправности след ГПР-то. 44089 и тя е същата. 44100 например върви от сумати време с повредена радиостанция, като същата се пише в бордовия дневник но повредата не се отстранява при ТП-тата. Отделно компресорите на 44100 текат като лейки и само се забърсва около тях и се водят отремонтирани. А да не говорим за фиктивните кантари който правят на локомотивите. Преди нова година лок 44087 влезе ва счупена люлкова пружина в ПД. След такъв обем на работа на лок се полага кантар, който беше извършен само документално. Тъжната картинка е, че след като стартира Кончар , избягаха стабилните майстори и вече ПД издиша и то качествено. Поредното доказателство е 44081. Лок откакто излезна от ГПР има проблеми с ГВП-то. Сумати влаци остави и немогат да го отремонтират. Лок влиза в ПД, подбутват нещо и захапва. След това почват проблемите и пак същото се повтаря. Да бяха разменили покривите от спрените машини но неможело. За сега сагата с 44081 продължава и тн.

Публикувано на: Пет Яну 28, 2011 9:04 pm
от amon
Nikss написа:За съжаление е така. Иначе 146 сега има проблеми с единия компресор, който изхвърля маслото и не работи, в кабините действа само по 1 калорифер. :? Имам въпрос: на електровозите трансформаторът за 220 волта с каква мощност е?
За компресора не споря, имаме си проблеми с тия агрегати. За калориферите да пробват да си завъртят ключовете на пулта. А за Тр.222 ме хвана :D , той захранва електронните блокове, трябва някой по начетен да каже, че като номинална мощност не го знам колко е.

Публикувано на: Пет Яну 28, 2011 9:44 pm
от 07
Nikss написа: Имам въпрос: на електровозите трансформаторът за 220 волта с каква мощност е?
Да не би да имаш желание да си носиш печка тип: "духалка", а?

Публикувано на: Пет Яну 28, 2011 9:56 pm
от amon
44142 написа:В ПД всичко се претупва. 146 има още много какво да се желае. 44098 върви с една камара нейзправности след ГПР-то. 44089 и тя е същата. 44100 например върви от сумати време с повредена радиостанция, като същата се пише в бордовия дневник но повредата не се отстранява при ТП-тата. Отделно компресорите на 44100 текат като лейки и само се забърсва около тях и се водят отремонтирани. А да не говорим за фиктивните кантари който правят на локомотивите. Преди нова година лок 44087 влезе ва счупена люлкова пружина в ПД. След такъв обем на работа на лок се полага кантар, който беше извършен само документално. Тъжната картинка е, че след като стартира Кончар , избягаха стабилните майстори и вече ПД издиша и то качествено. Поредното доказателство е 44081. Лок откакто излезна от ГПР има проблеми с ГВП-то. Сумати влаци остави и немогат да го отремонтират. Лок влиза в ПД, подбутват нещо и захапва. След това почват проблемите и пак същото се повтаря. Да бяха разменили покривите от спрените машини но неможело. За сега сагата с 44081 продължава и тн.
81 има проблем да. Трябва и батерия. Да си поглеждал случайно колко е батерията преди включване на ГВП?
За пружините: имаш ли идея на колко години са тези пружини?
За кантара: беше ли там когато е бил правен?

Публикувано на: Пет Яну 28, 2011 9:59 pm
от 44142
Не е от батерията. Когато прави проблема с ГВП-то, слагаш крокодил 810-460 за момент и проблема изчезва. След това и без крокодили и алигатори си включва лок. Отделно всички агрегати на 44081 в машинното са неукрепени и се клатят стабилно.

Публикувано на: Пет Яну 28, 2011 10:04 pm
от amon
44142 написа:Не е от батерията. Когато прави проблема с ГВП-то, слагаш крокодил 810-460 за момент и проблема изчезва. След това и без крокодили и алигатори си включва лок. Отделно всички агрегати на 44081 в машинното са неукрепени и се клатят стабилно.
И от двете кабини ли?
И кои агрегати се клатят?