тя чисто нова бре, то преди като седна в кабината палците ми стърчаха навън
Че то и сега като опънеш краката ще пробиеш кита и ще ти се покажат палците навън. Тъй че не пробвай.amon написа:ТЦТЦТЦ МАЛИИИ
тя чисто нова бре, то преди като седна в кабината палците ми стърчаха навън
- Директива № 432/Д - несбъднатият холокост«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Те ако в Мездра можеха да си направят машината като хората, да си я бяха направили а не в Пд да се изсипва всичкия боклук на депата и да се чудиме как да го правиме!Nikss написа:Ако не се лъжа, при СР-то 2004 г. я ремонтираха в М, но пак в ДЦА я боядисваха.Много добра машинка е, дано и от ДЦА си дойде така, че 146 сега много я плюят, общо взето в Пд не били направили нищо, такива слухове чувам.
И пак да попитам къде са шините ВЗ и медните контакти + два цели контактора
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
В ПД всичко се претупва. 146 има още много какво да се желае. 44098 върви с една камара нейзправности след ГПР-то. 44089 и тя е същата. 44100 например върви от сумати време с повредена радиостанция, като същата се пише в бордовия дневник но повредата не се отстранява при ТП-тата. Отделно компресорите на 44100 текат като лейки и само се забърсва около тях и се водят отремонтирани. А да не говорим за фиктивните кантари който правят на локомотивите. Преди нова година лок 44087 влезе ва счупена люлкова пружина в ПД. След такъв обем на работа на лок се полага кантар, който беше извършен само документално. Тъжната картинка е, че след като стартира Кончар , избягаха стабилните майстори и вече ПД издиша и то качествено. Поредното доказателство е 44081. Лок откакто излезна от ГПР има проблеми с ГВП-то. Сумати влаци остави и немогат да го отремонтират. Лок влиза в ПД, подбутват нещо и захапва. След това почват проблемите и пак същото се повтаря. Да бяха разменили покривите от спрените машини но неможело. За сега сагата с 44081 продължава и тн.
За компресора не споря, имаме си проблеми с тия агрегати. За калориферите да пробват да си завъртят ключовете на пулта. А за Тр.222 ме хванаNikss написа:За съжаление е така. Иначе 146 сега има проблеми с единия компресор, който изхвърля маслото и не работи, в кабините действа само по 1 калорифер.Имам въпрос: на електровозите трансформаторът за 220 волта с каква мощност е?
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
81 има проблем да. Трябва и батерия. Да си поглеждал случайно колко е батерията преди включване на ГВП?44142 написа:В ПД всичко се претупва. 146 има още много какво да се желае. 44098 върви с една камара нейзправности след ГПР-то. 44089 и тя е същата. 44100 например върви от сумати време с повредена радиостанция, като същата се пише в бордовия дневник но повредата не се отстранява при ТП-тата. Отделно компресорите на 44100 текат като лейки и само се забърсва около тях и се водят отремонтирани. А да не говорим за фиктивните кантари който правят на локомотивите. Преди нова година лок 44087 влезе ва счупена люлкова пружина в ПД. След такъв обем на работа на лок се полага кантар, който беше извършен само документално. Тъжната картинка е, че след като стартира Кончар , избягаха стабилните майстори и вече ПД издиша и то качествено. Поредното доказателство е 44081. Лок откакто излезна от ГПР има проблеми с ГВП-то. Сумати влаци остави и немогат да го отремонтират. Лок влиза в ПД, подбутват нещо и захапва. След това почват проблемите и пак същото се повтаря. Да бяха разменили покривите от спрените машини но неможело. За сега сагата с 44081 продължава и тн.
За пружините: имаш ли идея на колко години са тези пружини?
За кантара: беше ли там когато е бил правен?
Последно промяна от amon на Пет Яну 28, 2011 10:01 pm, променено общо 1 път.
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
И от двете кабини ли?44142 написа:Не е от батерията. Когато прави проблема с ГВП-то, слагаш крокодил 810-460 за момент и проблема изчезва. След това и без крокодили и алигатори си включва лок. Отделно всички агрегати на 44081 в машинното са неукрепени и се клатят стабилно.
И кои агрегати се клатят?
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Информация
Модератори