Страница 82 от 94
Публикувано на: Пон Окт 31, 2011 11:49 am
от kgeorgiev
И 44088 къде спука гума? Ако имаше повече маратонци като 88 сигурно нямаше да стане това.
Публикувано на: Пон Окт 31, 2011 5:31 pm
от rexkos
Днес, 31.10.2011:
КПВ 10203 с лок. 44 107 ; 4 вагона - 2B-74, A-74, B-50
БВЗР 2611 с лок. 44 109 ; 7 вагона - Abds-80, 2B-63, Br-55, 3A-63
БВ 7620 с лок. 45 195 ; 6 вагона - 2B-74, ARkimbz-97(бистро), AB-43, 2B-45
БВ 3621 с лок. 45 169 ; 4 вагона (фургон), 2B-43, AB-43, B43
БВЗР 3620 с лок. 44 096 ; 6 вагона - 2B-74, ARmz-97, 1A-74, 2B-74
БВ 7622 с лок. 45 178 ; 4 вагона - B-74, B-45, 2B-74
БВ 4611 с лок. 45 192 ; 3 вагона - B-74, A-40, B-74
МБВ 490 с лок. 44 141
БВ 8615 с лок. 44 130 ; 4 вагона - (фургон), 2B-43, AB-43, B-50
БВ 2615 с лок. 44 179 ; 4 вагона
Публикувано на: Пон Окт 31, 2011 5:37 pm
от gugu_134
Дайте да затворим гара Русе, така както ни третират, това остана. БДЖ не струват в преценките си и затова имат дългове 1 милиард, ами нека да привлекат малко клиенти, мислите ли, че веднъж човек като пътува в натъпкания влак, ще се качи пак?

Публикувано на: Пон Окт 31, 2011 7:08 pm
от disell
Струва ми се , че откри топлата вода

В сегашния вид на системата ''БДЖ ''мисленето приключва на ниво до началниците ( директорите) на депата , на вагонните такива (или както се водят сега не знам) и тези на превозните служби , всички над тях просто гледат ден да мине друг да дойде , ако падне някоя далаверка добре ако не все нещо може да излезе и ако оцелеем до пенсията шапка на тояга , хич не ги интересува как да се подобри нито работата нито икономическата ефективност (изобщо дали са чували този израз ).Като прибавим и мудността в работата на НК ЖИ относно подобряване на инфраструктурата и по-гъвкаво използване на капацитета на жп.мрежата и ето как се опитваме да изгоним и останалите пътници които стоически приемат всички "екстри" които им предлага БДЖ , за товародателите няма какво да се коментира-ако имаше нещо наречено мениджмънт едва ли щяха да преминат в други ръце , но дори и това да стане щяха да се намерят други и така наистина в конкуренцията ще се повиши качеството на услугата ама....
Публикувано на: Пон Окт 31, 2011 7:25 pm
от VESO
Кои дни "ARmz"-то се движи на Чайката , за да отида и да го видя? Пък ако има интернет вътре , мога да се повозя в него.

Публикувано на: Пон Окт 31, 2011 7:29 pm
от rexkos
VESO написа:Кои дни "ARmz"-то се движи на Чайката , за да отида и да го видя? Пък ако има интернет вътре , мога да се повозя в него.

Всеки ден се движи.
Публикувано на: Пон Окт 31, 2011 7:36 pm
от VESO
Публикувано на: Пон Окт 31, 2011 7:42 pm
от rexkos
Е около Коледа ще пробвам бистрото на 3623 до Карлово, за да хвана после обратно 3622, с който вече ще имам вече връзка за вкъщи - 10212.

Публикувано на: Пон Окт 31, 2011 10:19 pm
от Vancho
Днес:
КПВ 42208-214 с 32 055/056
ПВ 40114 с 44 137 до ГО и 44 093 към Р
ПВ 40103 с 45 204 и пак пълен до горе
ПВ 40105 с 44 093 до Го и 44 111 към балкана. Меко казано празен
ПВ 20137 с 32 031/032
БВ 2614 с 44 088 4 вагона. Доста населен
ПВ 20136 с 32 125/126
МБВ 461 с 44 125 и 50 минути отгоре на Бяла
ПВ 40115 с 44 138
Публикувано на: Вто Ное 01, 2011 8:39 pm
от stani_46001
Публикувано на: Вто Ное 01, 2011 9:34 pm
от mutagen
8613 обявен на Ва със 130мин.закъснение...някой да знае нещо?!
Публикувано на: Вто Ное 01, 2011 9:55 pm
от VESO
Според сайта на БДЖ , причината е: Повреда на подвижен състав - локомотив. Някой , ако разполага с повече информация , нека да пише.
Публикувано на: Вто Ное 01, 2011 9:57 pm
от mutagen
VESO написа:Според сайта на БДЖ , причината е: Повреда на подвижен състав - локомотив. Някой , ако разполага с повече информация , нека да пише.
44058 е писан за днес...какво ли му се е случило?!
Публикувано на: Вто Ное 01, 2011 9:59 pm
от Vancho
Чи к за 90106 само 74-ки

Като беше времето на конските 90106 редовно се движеше с 3 74-ки

Публикувано на: Вто Ное 01, 2011 10:00 pm
от RAILWAYSTATION
VESO написа:Според сайта на БДЖ , причината е: Повреда на подвижен състав - локомотив. Някой , ако разполага с повече информация , нека да пише.
По същата причина със 128 е закъснял и нощния 2627