Страница 82 от 102

Публикувано на: Пон Апр 25, 2011 10:56 am
от todor plamenov
Обвръзката, за кояо говориш Весо е : 30246/ 30135/80240/80241/30256/30250/30351. Доколкото ми е известно влаковете се обслужват от филиално депо Тулово с локомотив и вагони. Факт е,че наистина по-рано са се обслужвали от електричка.

Публикувано на: Пон Апр 25, 2011 11:13 am
от VESO
Точно така , Тошко , благодаря за корекцията! Наистина тази електричка съм я засичал многократно през годините , може би това бе единственият влак , който съм виждал на Тулово , обслужван от 32-00-ка.Дори на форумското събиране на 1-ви май 2010 г. , когато се обходи участъка Дъбово - Тулово , такава електричка отново имаше и от снимкaта се вижда.

Още примери от 2009 г:
- 19-ти април;
- 1-ви юни;
- 16-ти септември.
С всички тях искам да покажа , че този влак е бил мотрисен , а не с композиция.

Публикувано на: Пон Апр 25, 2011 11:32 am
от todor plamenov
Единствената двойка влакове, която в момента се обслужва с бургаско ЕМВ и преминава през Тулово е 30136/30131.

Публикувано на: Пон Апр 25, 2011 2:12 pm
от bobara_e_tuk
Весо снимката от 19 април 2009 г. 40103 ли е

Публикувано на: Пон Апр 25, 2011 3:22 pm
от gonzo8611
Днес 8613 с 11 вагона и невероятна населеност, с 44-099 абсолютно на време :shock: Браво на майстора.

Публикувано на: Пон Апр 25, 2011 3:27 pm
от Vancho
8613 е като светъл лъч на фона на поголовно празните влакове

Публикувано на: Пон Апр 25, 2011 3:29 pm
от Тената
todor plamenov написа:Обвръзката, за кояо говориш Весо е : 30246/ 30135/80240/80241/30256/30250/30351. Доколкото ми е известно влаковете се обслужват от филиално депо Тулово с локомотив и вагони. Факт е,че наистина по-рано са се обслужвали от електричка.

Това влезе в сила от новото разписание. Защото работата на Тулово със помощните във балкана много омаля, и не могат да си правят нормата часове, поради тази причина доскоро 4640-4641 ( в участъка СЗ-ПО ) беше във техния график.

Публикувано на: Пон Апр 25, 2011 4:34 pm
от VESO
bobara_e_tuk написа:Весо снимката от 19 април 2009 г. 40103 ли е
Не , 3622 е.
За 4641 / 4640 , беше точно , както го описа tenata - бригадите се разменяха на Тулово.Сега са на Ст.Загора.

Публикувано на: Пон Апр 25, 2011 4:43 pm
от Saruman
Грешка, на Тулово още си се сменят!

Публикувано на: Пон Апр 25, 2011 5:10 pm
от Тената
Saruman написа:Грешка, на Тулово още си се сменят!

Не на СЗ се сменят, имам информация от колегите от СЗ ( прясна ) :D

Публикувано на: Пон Апр 25, 2011 5:38 pm
от svd90
8613 става ад след СЗ и Ямбол. Отделно София-ПО също е много пълен,нооо много го ползват тоя влак. Днеска пак имаше правостоящи

Публикувано на: Пон Апр 25, 2011 5:42 pm
от bobara_e_tuk
VESO написа:
bobara_e_tuk написа:Весо снимката от 19 април 2009 г. 40103 ли е
Не , 3622 е.
За 4641 / 4640 , беше точно , както го описа tenata - бригадите се разменяха на Тулово.Сега са на Ст.Загора.
Весо аз питам за чамугата :lol:

Публикувано на: Пон Апр 25, 2011 5:52 pm
от VESO
Чамугата обслужва 30135.
На 4641 / 4640 съм виждал само два или 3 пъти да се сменят бригадите на Тулово и това беше само за някакъв много малък период от време.Както преди него , така и досега , смяната на машинистите става в Ст.Загора.

Публикувано на: Пон Апр 25, 2011 7:52 pm
от Saruman
По график до края на миналата седмица на ТЛ са сменяха.

Публикувано на: Пон Апр 25, 2011 8:04 pm
от Тената
Saruman написа:По график до края на миналата седмица на ТЛ са сменяха.

Влака беше във ТЛ график, но се явяваха и сменяха във СЗ :D