Страница 81 от 147

Публикувано на: Пон Яну 10, 2011 7:31 am
от Nikss
Знаех си. Сега кажи, че и реостатът е цял, изправен и работи (макар и не много ефективно) и можем да правим банкет вече. :D :lol:

Публикувано на: Пон Яну 10, 2011 10:58 am
от bdz46
Преди половин година като налетях на 177, реостата не работеше.

Публикувано на: Пон Яну 10, 2011 4:08 pm
от dido73
Nikss написа:Знаех си. Сега кажи, че и реостатът е цял, изправен и работи (макар и не много ефективно) и можем да правим банкет вече. :D :lol:
Приета е на 06-ти или 07-ми I 2011г. е вкарана в халето. Приемащите знаят какво работи и какво не. Аз не участвам в тези процедури и не мога да ти кажа дали е работел или не. Би трябвало да има протокол. Да се надяваме поне да не липсва нещо.
Единствено успях да проверя радиостанцията, защото този възел пряко ме касае като служебно задължение.

Публикувано на: Пон Яну 10, 2011 8:31 pm
от Nikss
Както ми казаха преди 2 месеца, бая работи не са й работели както трябва. :D

Публикувано на: Пон Яну 10, 2011 9:07 pm
от amon
Сефте :evil:

Публикувано на: Сря Яну 12, 2011 1:25 pm
от 42 072.9
Вчера голям зор беше дупничани да си вземат 45 163 след влак 2610, като услужливо предоставиха 43 542 за 5623.
Тази сутрин 45 163 остави влак 50602 около неутралната ставка преди гара Дупница.
Завчера 44 087 остави 2637 в Своге поради скъсана подвеска, подадена 45 163.

Публикувано на: Сря Яну 12, 2011 9:31 pm
от bdz46
45 180 на пръв поглед е добре направена, но двата месеца в Мездра са си казали думата.
1. ГВП дава звънков ефект при изключен предпазител 846
2. ГВП не включва от бутоните в двете кабини - само от реле 408.
3. Втори пантограф не се вдига.
4. Реостатната спирачка работи, но е неизползваема - понякога дава земно и не обръща в тяга.

Публикувано на: Сря Яну 12, 2011 10:03 pm
от Nikss
Пожарът си е казал думата. Доколкото си спомням някъде около единия батир беше горяло доста. Всъщност то някъде около единия батир е започнал пожарът, та вероятно затова има проблеми с реостата. Преди да се запали беше една от най-добрите Р-ки в Мездра - споделено мнение от машинисти. Втори пантограф защо пък не се вдига :?: Не знам след възстановяването кога е работила в Мездра, но аз от четените тук мнения стигам до изводът, че е работила постоянно в София или се е връщала в Мездра за кратко и е обслужвала само влакове за София. :idea:

Публикувано на: Сря Яну 12, 2011 10:22 pm
от bdz46
Батира е само един и си е наред. Проблема е в реверсивните шкафове.
Пантографа се вдигна.

Публикувано на: Сря Яну 12, 2011 11:07 pm
от dido73
45 180 преди да я изпишат от ремонт я докараха да й се направи реостата в Пд. Тогава се смени стария горял батир(блок управление) с нов. Реостата беше направен.

Публикувано на: Чет Яну 13, 2011 1:01 am
от bdz46
Батира си работи.
При връщане на спирачния контролер на "0", сваля 2-3 позиции, 359 отпада и до там. Понякога дава земно и изключва от 096 (заради земното) още с дадаве на контролера на "0", преди да започне да сваля. Трябва да се натисне 359, за да свали останалите позиции и да обърне в тяга.

45 177

Публикувано на: Чет Яну 13, 2011 2:04 am
от dido73
Лошо. 45 177 е с липсващ панел вторични датчици на ток Y8. Няма реостат.

Публикувано на: Чет Яну 13, 2011 9:16 pm
от amon
Едно нещо не мога да разбера: в Мездра за какъв бяс се свалят шините за външно захранване!
Ето, че и 177 е същата история :evil:

Публикувано на: Нед Яну 16, 2011 6:34 pm
от bdz46
Отново на линия от вчера: http://bgrail.info/44-089-GPR.jpg

Публикувано на: Нед Яну 16, 2011 6:47 pm
от desiro_94
bdz46 написа:Отново на линия от вчера: http://bgrail.info/44-089-GPR.jpg
Сега се разписва на КПВ 20223/4 :arrow: