Страница 9 от 12
Публикувано на: Нед Ное 08, 2009 9:19 pm
от bdz46
ПРОБНОТО ЗАДЪРЖАНЕ отдавна се прави само в профилна гара.
Един вагон серия 45 държи колкото цял влак 74.
Публикувано на: Нед Ное 08, 2009 9:23 pm
от Mario Evstatiev
bdz46 написа:ПРОБНОТО ЗАДЪРЖАНЕ отдавна се прави само в профилна гара.
Един вагон серия 45 държи колкото цял влак 74.
От пробното има смисъл дотолкова, доколкото да се установи как държи влака. Според мен е редно да се прави и в начални гари, но това е друга тема.
Що се касае до спирачката на 74-та серия, всички, които сме карали и караме влакове я знаем.
Публикувано на: Нед Ное 08, 2009 9:25 pm
от bdz46
С пробното задържане е много съмнително доколко ще усетиш истинския спирачен ефект на влака.
И бригадата на 43Р-122 е направила пробно при заминаване от Кръстец...
В Чб има деломайстор.
Публикувано на: Нед Ное 08, 2009 9:29 pm
от Nikss
И двамата сте прави. Обаче така се унесох, че забравих, че на
20110/20111 не са нито 43-ки, нито 45-ци вагоните... а 33-ки... т.е. още по-зле... и трябва вместо на 0,5 атмосфери да задържаш на 1 тъй като май установили, че при 0,5 не държат.

Публикувано на: Нед Ное 08, 2009 9:33 pm
от bdz46
Ако при 0.5 не държат нямаше изобщо да се покажат от депото. А и всеки вагон, дори пословично трагичните серия 37 и най-грохналите товарни допират калодките при 0.5 bar.
Публикувано на: Нед Ное 08, 2009 9:33 pm
от Mario Evstatiev
Nikss написа:И двамата сте прави. Обаче така се унесох, че забравих, че на
20110/20111 не са нито 43-ки, нито 45-ци вагоните... а 33-ки... т.е. още по-зле... и трябва вместо на 0,5 атмосфери да задържаш на 1 тъй като май установили, че при 0,5 не държат.

Тези май са с дискови спирачки. От тук идва и проблема.
Публикувано на: Нед Ное 08, 2009 9:59 pm
от VESO
Серия 33 , идентични на 43-ките (тези на 20111 даже май са идентични по интериор на 45-ци) са с дискови спирачки. Лично аз почти не съм виждал с калодкови.
Публикувано на: Нед Ное 08, 2009 10:21 pm
от bdz46
Значи не си гледал, защото повечето 33 са с калодкови спирачки, даже и този от снимката.
Публикувано на: Нед Ное 08, 2009 10:36 pm
от VESO
А този от снимката как разбра , че е с калодкови , като не се вижда талигата? Даже и аз не си спомням с какви беше , като я правих.
Публикувано на: Нед Ное 08, 2009 10:53 pm
от Mario Evstatiev
VESO написа:А този от снимката как разбра , че е с калодкови , като не се вижда талигата? Даже и аз не си спомням с какви беше , като я правих.
Когато е с дискови спирачки има шаблон с буква D в жълто кръгне

Публикувано на: Нед Ное 08, 2009 11:02 pm
от VESO
Ясно , благодаря за разяснението.Ето ви още два фото-примера:
-
снимка 1;
-
снимка 2.
Сега мисля , че нещата ще се избистрят окончателно.
Публикувано на: Пон Ное 09, 2009 12:03 am
от bdz46
Втория е калодков. И при трите серии (33, 43, 45) преобладават калодките.
Публикувано на: Чет Дек 10, 2009 10:18 am
от Labros
При посещението ни оня ден във Вагонно депо Пловдив, при разговор с шлосера стана ясното следното: тия серии вагони са изключително трудни при ремонт. Части няма никъде... А и имали някакви специфични особености, които пък утежнявали поддръжката.
Публикувано на: Съб Яну 02, 2010 11:41 am
от VESO
По темата -
снимка на надписа за гара на домуване. Под "Пловдив" се вижда какво е пишело преди на 43-ката.

Публикувано на: Нед Яну 03, 2010 9:08 pm
от Nikss
Еее чак пък толкоз ли пропаднахме, че да нямаме малко боица да се заличи един нищожен надпис.

Ама то за електровозите няма, пък искаме за вагоните да има.
