Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

ПРОБНОТО ЗАДЪРЖАНЕ отдавна се прави само в профилна гара.
Един вагон серия 45 държи колкото цял влак 74.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bdz46 написа:ПРОБНОТО ЗАДЪРЖАНЕ отдавна се прави само в профилна гара.
Един вагон серия 45 държи колкото цял влак 74.
От пробното има смисъл дотолкова, доколкото да се установи как държи влака. Според мен е редно да се прави и в начални гари, но това е друга тема.

Що се касае до спирачката на 74-та серия, всички, които сме карали и караме влакове я знаем.
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

С пробното задържане е много съмнително доколко ще усетиш истинския спирачен ефект на влака.
И бригадата на 43Р-122 е направила пробно при заминаване от Кръстец...

В Чб има деломайстор.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

И двамата сте прави. Обаче така се унесох, че забравих, че на 20110/20111 не са нито 43-ки, нито 45-ци вагоните... а 33-ки... т.е. още по-зле... и трябва вместо на 0,5 атмосфери да задържаш на 1 тъй като май установили, че при 0,5 не държат. :roll:
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Ако при 0.5 не държат нямаше изобщо да се покажат от депото. А и всеки вагон, дори пословично трагичните серия 37 и най-грохналите товарни допират калодките при 0.5 bar.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Nikss написа:И двамата сте прави. Обаче така се унесох, че забравих, че на 20110/20111 не са нито 43-ки, нито 45-ци вагоните... а 33-ки... т.е. още по-зле... и трябва вместо на 0,5 атмосфери да задържаш на 1 тъй като май установили, че при 0,5 не държат. :roll:
Тези май са с дискови спирачки. От тук идва и проблема.
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Серия 33 , идентични на 43-ките (тези на 20111 даже май са идентични по интериор на 45-ци) са с дискови спирачки. Лично аз почти не съм виждал с калодкови.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Значи не си гледал, защото повечето 33 са с калодкови спирачки, даже и този от снимката.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

А този от снимката как разбра , че е с калодкови , като не се вижда талигата? Даже и аз не си спомням с какви беше , като я правих.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

VESO написа:А този от снимката как разбра , че е с калодкови , като не се вижда талигата? Даже и аз не си спомням с какви беше , като я правих.
Когато е с дискови спирачки има шаблон с буква D в жълто кръгне :wink:
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Ясно , благодаря за разяснението.Ето ви още два фото-примера:
- снимка 1;
- снимка 2.

Сега мисля , че нещата ще се избистрят окончателно.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

VESO написа:Ето ви още два фото-примера:
- снимка 1;
- снимка 2.
Втория е калодков. И при трите серии (33, 43, 45) преобладават калодките.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

При посещението ни оня ден във Вагонно депо Пловдив, при разговор с шлосера стана ясното следното: тия серии вагони са изключително трудни при ремонт. Части няма никъде... А и имали някакви специфични особености, които пък утежнявали поддръжката.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

По темата - снимка на надписа за гара на домуване. Под "Пловдив" се вижда какво е пишело преди на 43-ката. :D
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Еее чак пък толкоз ли пропаднахме, че да нямаме малко боица да се заличи един нищожен надпис. :x Ама то за електровозите няма, пък искаме за вагоните да има. :evil:
Публикувай отговор

Обратно към “Дискусии | Discussions here”

Информация