ПРОБНОТО ЗАДЪРЖАНЕ отдавна се прави само в профилна гара.
Един вагон серия 45 държи колкото цял влак 74.
Един вагон серия 45 държи колкото цял влак 74.
Последно промяна от bdz46 на Нед Ное 08, 2009 9:26 pm, променено общо 1 път.

Администратор
От пробното има смисъл дотолкова, доколкото да се установи как държи влака. Според мен е редно да се прави и в начални гари, но това е друга тема.bdz46 написа:ПРОБНОТО ЗАДЪРЖАНЕ отдавна се прави само в профилна гара.
Един вагон серия 45 държи колкото цял влак 74.
Що се касае до спирачката на 74-та серия, всички, които сме карали и караме влакове я знаем.
64.19


Администратор
Тези май са с дискови спирачки. От тук идва и проблема.Nikss написа:И двамата сте прави. Обаче така се унесох, че забравих, че на 20110/20111 не са нито 43-ки, нито 45-ци вагоните... а 33-ки... т.е. още по-зле... и трябва вместо на 0,5 атмосфери да задържаш на 1 тъй като май установили, че при 0,5 не държат.
64.19
Серия 33 , идентични на 43-ките (тези на 20111 даже май са идентични по интериор на 45-ци) са с дискови спирачки. Лично аз почти не съм виждал с калодкови.

Администратор

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
По темата - снимка на надписа за гара на домуване. Под "Пловдив" се вижда какво е пишело преди на 43-ката. 


Информация
Модератори