

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Най-добре софиянци с ГО машина за 130. (в София кой ще намери машина)46 242 написа: Представям си ако са херцозите....

Само така ще спазят графика, стига машината да е дебела. На 463 обходът Чб-М е 30 минути.





Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Павка,няма как да стане за съжаление.Гърците яко се запъват.Не мога да си обясня само тоя парадокс- вече сме в ЕС и граници няма.За какво "международно съобщение" иде реч...Тия влакове са удобни за вътрешно съобщение,но нарочно не ги пускат,че да се пълнят автобусите на разните фирми даващи подкупи.А да видим как ще се опразнят те ако се пуснат наши хора да се возят...Но бива и сегашното положение да остане с тази разлика международните да возят и вътрешни пътници и толкова....

Модератор
Едва ли има голямо значение с каква машина и каква локомотивна бригада ще се обслужва въпросния 463,поради простата причина,че неговото разписание изначално е сбъркано още когато го правиха преди седем години с появата на "Трансбалкана.Този влак трябваше да се движи временно,поради големите поражения по железопътната инфраструктура на тогавашната Югославия след американската инвазия там и спирането на Балкан Експрес от Истанбул за Белград.Този влак се движи по три от главните ни линии(пета,втора и четвърта) като поради отвратителната ни дезорганизация и безхаберие успява да разбута графика и по трите.Дори да тръгне само с 10-20 минути закъснение от Кулата поради безбройните си спирания вътрешно съобщение между Кулата и София трудно може да се навакса нещо.Ако се изтърси в София с голямо закъснение естествено започва да пречи на 2611 като се движи или зад него или на междугарие зад него,когато закъснява вече брутално.В този му вид трябва и на Горна Оряховица да престои 10 минути,за да му се прикачат вагоните от Истанбул(ако са дошли разбира се),а не е и рядко явление след трицифрените си закъснения да се гони и с 40104 по линията за Русе,защото естествено тя просто както и пета не е удвоена и се налагат изчаквания,разминавания.Обратният 462 поне може да се надява на повече възможности за избиване на закъснения между София и Кулата в такъв часови диапазон на денонощието,когато влаковете са рядко явление.rexkos написа:Най-добре софиянци с ГО машина за 130. (в София кой ще намери машина)46 242 написа: Представям си ако са херцозите....![]()
Само така ще спазят графика, стига машината да е дебела. На 463 обходът Чб-М е 30 минути.![]()
![]()
Ако до новия ГДВ не пуснат п2 Рм-Ку (сигурен съм, че има още работа по него и няма да го пуснат) забравете този обходът да бъде спазен, заради излизане/влизане от/в отклонения съответно от и в гарите Кунино и Роман. За да е навреме влакът в София, от Червен бряг трябва да замине с 1-2 минути аванс и яко ръчкане.

Говорил съм с Белева по тоя въпрос.Аз лично още на 09 декември като влезе в сила новия ГДВ ще бъда на гарата за да видя кой влак как ще се движи...тя ми отговори,че ако не се спазва разписанието на МБВ 462/463 до 2 дни ще бъде коригирано.Горнооряховци имат достатъчно локомотиви за 130 км/ч и според мен тези влакове ще бъдат дадени на депо Г.ОРЯХОВИЦА,което в момента кара МБВ 460/461.А най-интересно ще е ако ги дадат на депо София...тогава ще трябва ES 64 U2-061 да се намесва.Ще бъде интересно.todor plamenov написа:Едва ли има голямо значение с каква машина и каква локомотивна бригада ще се обслужва въпросния 463,поради простата причина,че неговото разписание изначално е сбъркано още когато го правиха преди седем години с появата на "Трансбалкана.Този влак трябваше да се движи временно,поради големите поражения по железопътната инфраструктура на тогавашната Югославия след американската инвазия там и спирането на Балкан Експрес от Истанбул за Белград.Този влак се движи по три от главните ни линии(пета,втора и четвърта) като поради отвратителната ни дезорганизация и безхаберие успява да разбута графика и по трите.Дори да тръгне само с 10-20 минути закъснение от Кулата поради безбройните си спирания вътрешно съобщение между Кулата и София трудно може да се навакса нещо.Ако се изтърси в София с голямо закъснение естествено започва да пречи на 2611 като се движи или зад него или на междугарие зад него,когато закъснява вече брутално.В този му вид трябва и на Горна Оряховица да престои 10 минути,за да му се прикачат вагоните от Истанбул(ако са дошли разбира се),а не е и рядко явление след трицифрените си закъснения да се гони и с 40104 по линията за Русе,защото естествено тя просто както и пета не е удвоена и се налагат изчаквания,разминавания.Обратният 462 поне може да се надява на повече възможности за избиване на закъснения между София и Кулата в такъв часови диапазон на денонощието,когато влаковете са рядко явление.rexkos написа:Най-добре софиянци с ГО машина за 130. (в София кой ще намери машина)46 242 написа: Представям си ако са херцозите....![]()
Само така ще спазят графика, стига машината да е дебела. На 463 обходът Чб-М е 30 минути.![]()
![]()
Ако до новия ГДВ не пуснат п2 Рм-Ку (сигурен съм, че има още работа по него и няма да го пуснат) забравете този обходът да бъде спазен, заради излизане/влизане от/в отклонения съответно от и в гарите Кунино и Роман. За да е навреме влакът в София, от Червен бряг трябва да замине с 1-2 минути аванс и яко ръчкане.



ПВ 20163 ШН_07:15 ВА_08:50 250т 76% лок43
0.0 ШУМЕН - : - - 07:15 780
8.0 100 МЪТНИЦА 7 7 07:22 1 07:23 781
16.1 95 мадара 6 6 07:29 - 07:29 1481
19.2 100 калугерица 2 2 07:31 - 07:31 1458
23.0 80 КАСПИЧАН 4 4 07:35 1 07:36 705
36.4 100 НЕВША 9 9 07:45 - 07:45 786
52.5 100 ПРОВАДИЯ 11 11 07:56 1 07:57 788
55.9 80 добрина 4 4 08:01 1 08:02 1354
60.0 80 СОЛНА МИНА 4 4 08:06 1 08:07 789
73.0 80 СИНДЕЛ 12 11 08:18 1 08:19 751
79.0 100 РАЗДЕЛНА 5 5 08:24 - 08:24 752
82.5 100 ПОВЕЛЯНОВО 2 2 08:26 - 08:26 754
87.7 100 БЕЛОСЛАВ 4 4 08:30 1 08:31 795
94.3 80 ЕЗЕРОВО 5 5 08:36 - 08:36 796
98.1 80 ТОПОЛИТЕ 3 3 08:39 - 08:39 797
104.1 80 РП ВАРНА ЗАПАД 5 5 08:44 - 08:44 798
107.3 80 ВАРНА 6 6 08:50 - : - 799
Промени на скоростите за ДМВ Дезиро в ГДВ 2008:
18-та линия
Бяга-Брацигово - 80 km/h (сега 60)
24-та линия
Левски-Морава - 75 km/h (сега 60)
Дойренци-Умаревци - 85 km/h (сега 75)
Ловеч-Абланица - 70 km/h (сега 40)
Абланица -Троян - 50 km/h (сега 40)
28-ма линия
РП Разделна - Девня - 70 km/h (сега 60)
Девня-Суворово - 100 km/h (сега 80)
Суворово-км 028+600 - 65 km/h (сега 60)
км 028+600 - Вълчи дол - 80 km/h (сега 60)
Вълчи дол - Дончево - 65 km/h (сега 60)
Дончево - Добрич север - 90 km/h (сега 80)
91-ва линия
Самуил-Дулово - 75 km/h (сега 65)
Единственото междугарие, което ще претърпи понижение на скоростта е Якоруда Белица от 40 на 35 km/h. За сметка на това вдигат Vmax в междугарието Септември-Варвара от 45 на 50 km/h.
18-та линия
Бяга-Брацигово - 80 km/h (сега 60)
24-та линия
Левски-Морава - 75 km/h (сега 60)
Дойренци-Умаревци - 85 km/h (сега 75)
Ловеч-Абланица - 70 km/h (сега 40)

Абланица -Троян - 50 km/h (сега 40)
28-ма линия
РП Разделна - Девня - 70 km/h (сега 60)
Девня-Суворово - 100 km/h (сега 80)
Суворово-км 028+600 - 65 km/h (сега 60)
км 028+600 - Вълчи дол - 80 km/h (сега 60)
Вълчи дол - Дончево - 65 km/h (сега 60)
Дончево - Добрич север - 90 km/h (сега 80)
91-ва линия
Самуил-Дулово - 75 km/h (сега 65)
Единственото междугарие, което ще претърпи понижение на скоростта е Якоруда Белица от 40 на 35 km/h. За сметка на това вдигат Vmax в междугарието Септември-Варвара от 45 на 50 km/h.
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Информация
Модератори