Страница 9 от 12
Публикувано на: Нед Сеп 11, 2011 4:38 pm
от driver
да се уточя кръстец
Публикувано на: Нед Сеп 11, 2011 4:41 pm
от mutagen
Е,имал си в предвид 4-та линия да,но не съм сигурен дали никога не е минавала машина 46-та серия от там,някой ако знае,нека каже....
Публикувано на: Нед Сеп 11, 2011 5:58 pm
от disell
Заради междуталиговия съединител .
Публикувано на: Нед Сеп 11, 2011 6:12 pm
от loko_moto
Никакъв проблем нямаше да им е на БДЖ от Карнобат до Каспичан да го тегли 46 почтти всеки ден 46 минава по този маршрут по 4 пъти а след това някоя стабилна варненска 44 да го поеме до Русе.Догодина пак да пуснат някоя морга по 4та да се счупи някъде където на 50 км няма машина и да ги видим какво ще правят.Между другото машината която пое Ориента след счупването на 44 139 беше закачена кото разбрахме счупената машина ще се тегли към Русе за ремонт.за товарен влак който щеше да замине в посока Русе или Шумен.Доколкото разбрахме счупената машина която е от Стара Загора ще бъде изтеглена чак до Русе за ремонт.Преди всяко мое пътуване със Шкода вече ще паля свещ.
Публикувано на: Нед Сеп 11, 2011 6:25 pm
от Mario Evstatiev
Nikss написа:...
"ПРЕДВИД КАТЕГОРИЯТА НА ВЛАК 'ОРИЕНТ ЕКСПРЕС' И ПОЕТИТЕ ЗАДЪЛЖЕНИЯ ПО ДОГОВОР Е НЕОБХОДИМО:
...
- ЛОК БРИГАДИ ДА СЕ ИНСТРУКТИРАТ ЗА ПЛАВНО ВОЗЕНЕ НА ВЛАКОВЕТЕ
.
Дайте догодина да го возим двойна тяга с "ПАВЕЛ" и 64.19

Ще им е много плавна возията със сигурност
Както винаги от БДЖ мислят тъпо, пишат тъпо, а накрая правят и тъпотии.
Публикувано на: Нед Сеп 11, 2011 6:56 pm
от VESO
Ако бяха закачили два Schenker-а дали щяха да се справят с влака? Не обърнах внимание на масата , но Ориента по принцип си е доста тежък.
Публикувано на: Нед Сеп 11, 2011 6:58 pm
от mutagen
Масата мисля,че е около 850т.
Публикувано на: Нед Сеп 11, 2011 7:04 pm
от Mario Evstatiev
850 тона е масата да. По принцип БИ БИЛО РЕДНО!!! ако тъпоумниците от клонящите към фалит Български държавни железници имат поне малко акъл в главите си, да пуснат парни локомотиви, които да возят "ОРИЛЕНТ ЕКСПРЕС". Но понеже в ръководните БДЖ глави има толкова мозък, колкото в купола на един Z-120, ясно е, че ще си показваме циганиите и следващата година.
п.п.: За частните презовачи не коментирам, защото държавния монопол тук е доста задушаващ. Комунизма си е отишъл отдавна, но на "Вазов 3" още витае.
Публикувано на: Нед Сеп 11, 2011 7:07 pm
от Vancho
А би ли се справил парен локомотив ? И то един ? Все пак има нагорнище Русе-Образцов чифлик например, а и пътя дълъг ... Едвам край Банкя с 6 вагона се справяше нулата
Публикувано на: Нед Сеп 11, 2011 7:24 pm
от Mario Evstatiev
Vancho написа:А би ли се справил парен локомотив ? И то един ? Все пак има нагорнище Русе-Образцов чифлик например, а и пътя дълъг ... Едвам край Банкя с 6 вагона се справяше нулата
Длъжен съм да ти отговоря, защото както винаги пишеш некомпетентно!
Казах ПАРНИ ЛОКОМОТИВИ!!! Не парен локомотив. Например 03.12+16.01 ще е чудесна комбинация и ще е интересно за пътуващите във влака. Когато е празен ако щат и с "Жисмар" да го теглят.
Публикувано на: Нед Сеп 11, 2011 7:32 pm
от VESO
Наистина , ако се позамислим , най - доброто , което можем да предложим на чужденците , е именно парна тяга за този влак.Но дали 03.12 и 16.01 ще се справят с него?
От друга страна , дори и при пътуванията с парна тяга се излагаме.Нали помните какво стана на 6-ти март т.г. с 609.76 и се наложи атракционния влак от Септември да бъде поет от 75006-7.
Публикувано на: Нед Сеп 11, 2011 7:38 pm
от Mario Evstatiev
03.12+16.01 биха се справили с влака. Иначе излагането се дължи на една стара максима:
"Когато в един бардак работата не върви, не сменяйте креватите, сменете курвите!"
Ама на "Вазов 3" май само креватите сменят

Публикувано на: Нед Сеп 11, 2011 7:44 pm
от mutagen
То да е само на Вазов-3...навсякъде е така,курвите са си старите:)
Публикувано на: Нед Сеп 11, 2011 7:56 pm
от loko_moto
Те пътниците слизат ли някъде въобще да проумеят че ги карат с парен локомотив?Нищо нямаше да забележат.
Публикувано на: Нед Сеп 11, 2011 8:04 pm
от mutagen
loko_moto написа:Те пътниците слизат ли някъде въобще да проумеят че ги карат с парен локомотив?Нищо нямаше да забележат.
Слизат,влакът имаше престой цели 4 часа във Варна,за разходка и зареждане на вагоните с вода;)