Страница 9 от 16

Публикувано на: Пет Мар 12, 2010 9:05 pm
от Nikss
n0_aLoNe написа:
elektrovoz46 написа:
bdz46 написа:Не е добре. Ще трябва да и търсят ново ГВП, дано не се проточи.
Може и да засадят това от 002.
А за 002 откаде ще намерят?А 002 още не са я вкарали в ремонта нали?
Не са я вкарали, за нея ще намерят. Сега е важното на 001 да го сложат, защото машината е от ремонт и трябва да печели.
Т.е. да върти километри докато е гаранционна. :)

Публикувано на: Съб Мар 13, 2010 12:50 am
от amon
Доколкото знам, нови ГВП има, но трябва да се прерови склада на Подуене.

Публикувано на: Съб Мар 13, 2010 12:51 am
от bdz46
В склада да има такива прекъсвачи е странно, предвид че машините се правят в Кончар.

Публикувано на: Съб Мар 13, 2010 8:51 am
от Mario Evstatiev
bdz46 написа:В склада да има такива прекъсвачи е странно, предвид че машините се правят в Кончар.
По - скоро вакуумни камери може да има.

Публикувано на: Съб Мар 13, 2010 5:55 pm
от 44142
Прекъсвача на 001 май не е пострадал. До Петък ще е на линия лок.

Публикувано на: Съб Мар 13, 2010 8:18 pm
от lok43r
Климатиците са съсипани. ГВП също. Цялото покривно оборудване от 44 002 ще отиде на 001.

Публикувано на: Съб Мар 13, 2010 8:55 pm
от Saruman
Бананите нещо нямат късмет напоследък. :(

Публикувано на: Съб Мар 13, 2010 10:54 pm
от 07
КМ ли са скъсали?

Публикувано на: Съб Мар 13, 2010 11:15 pm
от n0_aLoNe
07 написа:КМ ли са скъсали?
600 метра КМ. Ген. Тодоров-Кулата, при тунел номер:22.

Публикувано на: Нед Мар 14, 2010 12:26 am
от 44142
То да вземат и климатиците на 44080 поне да я възтановят напълно 44001. 44080 така или иначе вече няма да тръгне та не и трябват климатици.

Публикувано на: Нед Мар 14, 2010 10:43 am
от Mario Evstatiev
44142 написа:То да вземат и климатиците на 44080 поне да я възтановят напълно 44001. 44080 така или иначе вече няма да тръгне та не и трябват климатици.
Де да им каже някой... Ще видим какво ще направят. Не бих се учудил и да я пуснат без климатици, което ще е малък резил.

Публикувано на: Нед Мар 14, 2010 2:22 pm
от ПЖИ_Student
Здравейте,сутринта разбрах за случилото се на Кулата.Понеже познавам машиниста дето е карал влака и ми каза , че в една от кривите пантографа е излезнал от КМ ,паднала мрежата върху локомотива,строшило изолатори ,ГВП сума работи.Каза че са седели до 2 часа през нощта.

Публикувано на: Нед Мар 14, 2010 2:34 pm
от elektrovoz46
ПЖИ_Student написа:Здравейте,сутринта разбрах за случилото се на Кулата.Понеже познавам машиниста дето е карал влака и ми каза , че в една от кривите пантографа е излезнал от КМ ,паднала мрежата върху локомотива,строшило изолатори ,ГВП сума работи.Каза че са седели до 2 часа през нощта.
Да,аз доколкото знам от мои приятел които е бил на работа и са отишли да ги издарпат и да поемат влака и са седяли до 2часа презноща в тунел 22!

Публикувано на: Нед Мар 14, 2010 3:43 pm
от lok43r
Какво значи да са седяли до 2 часа като 02;14 са тръгнали от Гнт?

Публикувано на: Пон Мар 15, 2010 1:32 am
от dido73
И двете пострадали машини са в Пд. Честно да ви кажа по 001 не видях кой-знае какви щети освен двата пантографа и няколко изолатора. ГВП на 001 ми изглежда здраво (или поне от коловоза долу така се вижда). При 157 вече ГВП е отнесено и съответно пантографите.
Покривната част на климатиците и на двете машини също изглеждат непокътнати, може би заради защитните ламарини.